Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg alltid har hatt tillit til, og som jeg deler alt med. I det siste har han vært litt merkelig, så jeg gikk innpå mobilen hans for å skjekke om det var noe som kunne gi en forklaring på hvorfor han har ikke har vært seg selv i det siste..

Jeg oppdaget da at han tydeligvis røyker hasj, ganske ofte også, og skjuler det for meg. Han har sagt til meg flere ganger at han ikke røyker eller holder på med noe annet slik, og jeg har trodd han hele tiden. Men tydeligvis røyker han hasj, med kompisene sine, veldig veldig ofte..

Jeg har egentlig ikke et problem med hasjen i seg selv, det jeg har et problem med er at han har holdt det skjult for meg og løyet til meg om det.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil fortelle han at jeg vet det, og at jeg ikke synes det er greit at han har løyet, men jeg kan ikke la han vite at jeg har vært på mobilen hans heller, det hadde gjort han rasende.. Så hvordan skal jeg gå fram/hva kan jeg si for å få han til å "innrømme" det og ikke skjule det for meg lenger?

Anonymous poster hash: ed8d5...8c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var frekk nok til å snike på mobilen hans. :hakeslepp:

Jeg synes du skal vente til han velger å fortelle det selv jeg, eller så får du bare bite det i deg.

Gjest miss_sara
Skrevet

Wow, hadde gjort det slutt med en gang jeg fant ut som hasjen...Men det synes du er greit? Ok.

Kan du ikke bare si at du vet at han røyker også hører du hva han svarer på det.

AnonymBruker
Skrevet

Du var frekk nok til å snike på mobilen hans. :hakeslepp:

Jeg synes du skal vente til han velger å fortelle det selv jeg, eller så får du bare bite det i deg.

Ja, jeg er ikke stolt av det i det hele tatt :/ er bare så lei meg og skuffet over at han skjuler det for meg.. Og jeg vil ikke ha noen hemmeligeter, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram med å si jeg vet det uten at han skjønner at jeg har "snoket" i mobilen hans

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er ikke stolt av det i det hele tatt :/ er bare så lei meg og skuffet over at han skjuler det for meg.. Og jeg vil ikke ha noen hemmeligeter, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram med å si jeg vet det uten at han skjønner at jeg har "snoket" i mobilen hans

Si at du har kjent lukta av klærne hans

Anonymous poster hash: f0978...04f

AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan si du så meldingen når den poppet opp på telefonen, om det var noen tydelige "hasj meldinger". Og enten bare konfrontere han med det, eller si at derfor så du på samtalen.

Har selv hatt dette dilemmaet, og kjæresten min innrømmet det før jeg konfronterte han med det, og sluttet da jeg sa jeg absolutt ikke tolererte det i mitt forhold.

Men du kan jo også si at du syntes han har vært annerledes i det siste, og om noe av oppførselen har vært "symptomer" på røyking, kan du jo rett og slett si du bare tror det. Og om du visste fra før at kompisene hans drev med det så er det jo ikke så dumt at du spør han om han driver med det selv! :)

Lykke til, vet hvor kjipt det er! Men ordner seg nok :)

Anonymous poster hash: 69691...ea1
Gjest Hedra
Skrevet

Jeg syns jo at hvis du har brutt hans tillitt med å snoke, så har du et problem med å anklage han for å holde ting skjult.

Vet det ikke er det samme men tillittsbrudd er dere skyld i begge to.

Hvis du ikke har noe imot harsjrøyking og det er hemmeligholdelsen du vil til livs, så har du, slik jeg ser det, stengt deg selv fra å si noe.

"Kaste stein i glasshus" og alt det der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...