Root Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg og min samboer har planlagt utenlandstur nest siste uka i august. Han vil på blåtur (altså ikke ane hvor vi skal frem til han er på flyplassen). Han er en real Manchester united fan, så jeg tenke jeg kanskje kunne forlenge turen så vi reiser helga før til Manchester. Planen er at vi skal være der en helg og se kampen. Så overraske han på søndagen/mandagen om at nei, ferien stopper ikke her! Så reise derfra til et varmere strøk uken etter. ALTSÅ problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem for å få dette til å gå! Hvor skal jeg bestille de forskjellige turene fra, må jeg bestille sydenturen fra et engelsk reisebyrå? Er det best å ta en sånn pakkeløsning med kamp og hotell? Jeg er et brødhode til slike ting som dette. Kan noen hjelpe meg fort? For jeg er redd pakketilbudene/kampbillettene skal bli utsolgt før jeg finner ut av dette! Jeg har så lyst at dette skal gå og at den hærlige mannen skal bli overrasket! Endret 19. juli 2014 av Root
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Kjøp flybillet og hotell som vanlig. Kjøp kampbilletter. Kjøp flybillet og hotell som vanlig videre. Du kan feks bruke sas til å bestille fra england til sydenland. Anonymous poster hash: 7cb53...83c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Norwegian flyr fra Gatwick til Spania i alle fall.. ellers sjekker du feks Easyjet og Ryanair. Begge har mange flyvinger fra England og sydover til greie priser. Du kan fint bestille dette selv på nett (og før dere drar fra Norge) og så finne hotell utenom. Anonymous poster hash: e5349...e1a
kråkefjas Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Jeg og min samboer har planlagt utenlandstur siste uka i august. Han vil på blåtur (altså ikke ane hvor vi skal frem til han er på flyplassen). Han er en real Manchester united fan, så jeg tenke jeg kanskje kunne forlenge turen så vi reiser helga før til Manchester. Planen er at vi skal være der en helg og se kampen. Så overraske han på søndagen/mandagen om at nei, ferien stopper ikke her! Så reise derfra til et varmere strøk uken etter. ALTSÅ problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gå frem for å få dette til å gå! Hvor skal jeg bestille de forskjellige turene fra, må jeg bestille sydenturen fra et engelsk reisebyrå? Er det best å ta en sånn pakkeløsning med kamp og hotell? Jeg er et brødhode til slike ting som dette. Kan noen hjelpe meg fort? For jeg er redd pakketilbudene/kampbillettene skal bli utsolgt før jeg finner ut av dette! Jeg har så lyst at dette skal gå og at den hærlige mannen skal bli overrasket! Det første du burde gjøre er å sjekke om det er hjemmekamp den helgen. Noe det ikke er. 1
Root Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2014 Tusen takk for svar dere. Jeg skal sjekke det opp. Blir det ikke utrolig dyrt om jeg kjøper hver billett og hotell for seg selv? Det første du burde gjøre er å sjekke om det er hjemmekamp den helgen. Noe det ikke er. Er den ikke? swansea kampen 16 august jeg tenkte altså
kråkefjas Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Er den ikke? swansea kampen 16 august jeg tenkte altså Nest siste uke ser jeg nå at det sto. Ja da stemmer det. Endret 19. juli 2014 av kråkefjas
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Tusen takk for svar dere. Jeg skal sjekke det opp. Blir det ikke utrolig dyrt om jeg kjøper hver billett og hotell for seg selv? Er den ikke? swansea kampen 16 august jeg tenkte altså Det blir ikke dyrere å kjøpe ting hver for seg. Tvert i mot. Med rutefly betaler du uansett samme pris for hver strekning. Tur-retur-prisen blir bare summen av de to. Og søker du på flere flyselskaper om gangen finner du i alle fall det rimeligste som er tilgjengelig. Så... 1. Finn fly fra Norge - England 2. Finn fly fra England til "Syden" 3. Finn fly fra "Syden" til Norge Let etter hotell i det aktuelle byene eller stedene og til rett tid. Best å få flybillette på plass først. Så vidt jeg vet er det skoleferie lenger i England enn i Norge.. Tror skolene strarter rundt 1. september der, så det er mulig at billetter til og fra England fortsatt har relativt høye feriepriser i slutten av august. Anonymous poster hash: e5349...e1a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Forresten aner jeg lite om slike fotballpakker (med hotell og kampbilletter), men jeg regner med at det KAN være slik at noen tjener godt på at folk ikke tør/gidder å booke selv. Så sjekk prisene på billetter og hotell sammenlignet med pakke før du bestiller. Anonymous poster hash: e5349...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå