Gjest Dodgy Lady Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Hvor ofte har dere her som er i et forhold sex? Cirka? Jeg og kjæresten har 2 ganger i uken sånn omtrent. Litt opp og ned selfølgelig. Synd å si det, men jeg gidder rett og slett ikke hver eneste kveld (selv om jeg synes sexen er kjempebra). Det er dessuten alltid opp til meg om vi skal ha sex eller ikke. Han vil alltid. Synes det er litt slitsomt for å vere helt ærlig... Menmen! Det er vel et typisk forhold"problem".
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Allt fra 2 ganger i uka til 9-10 ganger i uka er "normalt her i huset.. :oops:
Gjest Samboer Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 1-2 ganger i uken. Vi er begge dødsslitne etter jobb, har press på jobben, tidlig opp og sent i seng, ingen barn, men likevel skal utgifter betales og inntekter tjenes inn. Penger til ferier, klær, resturant, uteliv osv. må på bordet, begge vil pleie noen av ens venner og vips!! Døgnet har bare 24 timer og uken bare 7 dager... Herregud, hva med de som begge har fulltidsjobber OG barn!! :o :-x Stakkars mennesker...hvor bli det av spenningen da tro? Jeg orker ikke tanken på alle utroskapstrådene nå!
Arkana Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Allt fra 2 ganger i uka til 9-10 ganger i uka er "normalt her i huset.. :oops: Men kan godt være sjeldnere også, er jeg stresset e.l. har jeg som oftest ikke lyst på sex.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Ettersom typen driver og flytter/har hatt eksamen, har det blitt lite slikt i det siste... jeg kommer på besøk, overnatter, og han tar meg 2 ganger, så da blir det vel to ganger i uka her og Håper det går oppover snart, får faenmeg aldri nok ;(
Gjest 1111 Skrevet 27. juni 2004 #6 Skrevet 27. juni 2004 Alt fra 2-7 ganger i uka.. spørs hvor mye vi ser hverandre.
Fakse Skrevet 27. juni 2004 #7 Skrevet 27. juni 2004 http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/06/.../20/400884.html
Suzy Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 Det varierer veldig! Vi har 100 % jobber og barn, så det er mye som tar oppmerksomhet og krefter - men uansett hvor aktive/inaktive vi måtte være så koser vi mye med hverandre
Anemone Skrevet 28. juni 2004 #9 Skrevet 28. juni 2004 siden vi ser hverandre bare hver 3 uke ca., blir det en god del sex når vi endelig møtes :oops: men som nå, når skolen er slutt og vi kan være sammen hele tiden, blir det vel 4-6 ganger i uka. men varierer jo selvfølgelig om det er mye slit,stress o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå