Gå til innhold

Klipper du opp tuber med tannkrem, foundation o.l?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke får klemt ut mer og har glemt å kjøpe ny tube, og du trenger det som befinner seg inni tuben?

Er dette noe som er uvanlig å gjøre?

Anonymous poster hash: a145a...48f
Videoannonse
Annonse
Gjest knerw
Skrevet

Noen ganger, ikke med tannkrem da, men har gjort det med en hudkrem. Tenker at det er greit å få brukt opp alt, ofte er jo ganske mye inni en sånn tube som man ikke får klemt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Selvfølgelig gjør jeg det.

Anonymous poster hash: c5340...ccf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg gjør det ikke fordi jeg har glemt å kjøpe ny. Jeg gjør det fordi det er miljøvennlig og teit å ikke bruke opp alt.

Anonymous poster hash: c5340...ccf

• Liker 7
Gjest frk_Molly
Skrevet

Ja! Gjør dette med stort sett alt som kommer i sånne myke tuber. Er som regel masse igjen som jeg ikke har klart å klemme ut.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Om jeg kjøper meg en hudkrem som koster flere hundrelapper klipper jeg den selvsagt opp for å få ut restene. Tar det nedi en liten testerkrukke. Produktet endrer seg ikke selv om man skraper ut restene :P

Skrevet

Jeg pleide bestandig å klippe opp foundationtuben før, men nå bruker jeg en foundation på glass, så nå pleier jeg å prøve å skrape siste rest med en kniv :fnise: Jeg har absolutt ikke så god økonomi at jeg bare kan kaste en egentlig ikke tom foundation. Sminke er dyrt!!

Jeg gjør det samme med kremer o.l, mens med tannkrem syns jeg det fort blir litt mye klin om man skal klippe den opp :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klipper det som klippes kan, er utrolig mye igjen i tuben har jeg funnet ut, selv om jeg ikke får skvist det ut av den tiltenkte åpningen :)

Skrevet

Selvsagt, sparer både miljø og økonomi på å klippe opp. Klipper opp det som klippes kan :)

Gjest Gemini7
Skrevet

Selvsagt, sparer både miljø og økonomi på å klippe opp. Klipper opp det som klippes kan :)

signerer den!Oppdratt til å skrape ut hver lille rest, om det nå gjelder sminke eller smør ;)

Skrevet

Ikke på tannkremer og "billig sminke" men har jeg kjøpt noe som koster litt så kan jeg gjøre det, ja:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Faktisk snur jeg shampoflaske og dussepeflaska på hodet når der er lite igjen og, så jeg får brukt opp alt.

Anonymous poster hash: f0726...86f

• Liker 1
Skrevet

Ja.

Faktisk snur jeg shampoflaske og dussepeflaska på hodet når der er lite igjen og, så jeg får brukt opp alt.

Anonymous poster hash: f0726...86f

Jeg også. Det er jo nok til flere hårvåsker til hvis en lar de stå opp/ned. Irriterer meg at produsentene prøver å få oss til å kjøpe mer enn vi behøver ved å lage slik embalasje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide bestandig å klippe opp foundationtuben før, men nå bruker jeg en foundation på glass, så nå pleier jeg å prøve å skrape siste rest med en kniv :fnise: Jeg har absolutt ikke så god økonomi at jeg bare kan kaste en egentlig ikke tom foundation. Sminke er dyrt!!

Jeg gjør det samme med kremer o.l, mens med tannkrem syns jeg det fort blir litt mye klin om man skal klippe den opp :sjenert:

Haha! Gjør det samme med min foundation på glass! Hva slags foundationmerke bruker du?

Anonymous poster hash: e1cc0...506

• 2 uker senere...
Gjest Tigress
Skrevet

Eg klipte opp ein tube med Eight Hour Cream i våres, og fekk mest 15ml ut av ein "tom" tube, som eigentleg var på 50ml, så ja, eg klipper dei opp!

Skrevet

Selvfølgelig! Det trodde jeg alle gjorde. Jeg har dyre hudkremer, og kaster da ikke penger ut av vinduet...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tannkrem og billige kremer men dyre kremer ja.

Anonymous poster hash: 79f14...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...