Gjest Blubbs Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Jeg ser det er en lignende tråd, men jeg ønsker mer å vite spesifikt antall, hvordan du fordeler fritiden din? :-) Meg: Ila. månedens 30-31 dager, tipper jeg at jeg er kanskje har: Alene med kjæresten: 8-14 kvelder Jobb: 4-8 kvelder Med venner: 3-6 kvelder Kjæreste og venner samtidig (fester, grillings sosiale greier): 2-4 kvelder Alene, hjemme, slapper av: 5-7 kvelder. Altså, så er jeg sosial med venner kanskje 1-2 ganger i uken.. Jobber 1-2 ganger i uken, og bruker 2-3 kvelder med kjæresten, og 1-2 alene. Savner nok litt det sosialet, men er sliten, jobber, studier osv. Og venner som faller litt bort. Hvordan ser din måned/uke ut? Edit: bor med kjæresten. Men klaffer gjerne ikke så ofte at vi har frikvelder sammen. Så jeg slapper gjerne av hjemme alene en kveld eller to i uken, når han er på jobb, eller treffer kompiser f.eks. Endret 19. juli 2014 av Blubbs
belle_ Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Nå bor jeg med kjæresten, så vi ser hverandre ganske ofte. Så er jo med han hver dag. Venner ser jeg kanskje 1-2 ganger i uken som deg, noen ganger oftere noen ganger sjeldnere. Så er det jo jobb å studie. Nå som det er sommer ser jeg typen mer og vennene mer i og med at han har ferie også og flere av mine venner har det. Savner ikke noe sosialt, har jeg lyst på mer sosialt tar jeg bare kontakt med noen venninner å finner på noe. Men som du sier så blir man jo sliten i hverdagen
søtpai Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Kjæresten = så og si hver dag Skole = vanlig studieplan ca 20 ganger i mnd Jobb = 6 ganger i mnd Venner = 1 gang i mnd kanskje. Alle de nærmeste vennene bor på hver sin kant av landet, så vi møtes egentlig bare i felles ferier o.l
Nanami Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Man-ons: bare jeg og han, av og til besøk av en venn Tors: nesten alltid besøk av en venn eller to, eventuelt dra ut sammen på studentevent Fredag: enten ut med venner på byen eller filmkveld alene (når jeg skal jobbe lørdag morgen) Lørdag: enten på byen med venner eller grilling osv med vennepar. Søndag: fast tv og godis-dag med typen alene Ellers jobber vi begge to 3-5 dager i uken. Uansett hva vi gjør eller hvem vi har besøk av spiser vi alltid middag sammen og sover sammen vi er veldig rutinemennesker begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå