AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Del Skrevet 18. juli 2014 Hei Jeg er på leting etter en skikkelig god ansiktsskrubb som gjør jobben uten å være for intens og helst uten lugubre ingredienser som kan irritere huden. Jeg har ganske normal hud, fethet og tørrhet kommer i perioder, men har et par kviser og svarte prikker jeg hadde klart meg fint uten. Noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 52115...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 18. juli 2014 #2 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker sukker som jeg blander med kokkosolje. Det er litt grovt da, men salt fungerer kanskje bedre til annsikt da det er finere korn enn sukker. Salt er kanskje ikke det beste for huden, men det skal jo skylles raskt av igjen uansett egentllig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker sukker som jeg blander med kokkosolje. Det er litt grovt da, men salt fungerer kanskje bedre til annsikt da det er finere korn enn sukker. Salt er kanskje ikke det beste for huden, men det skal jo skylles raskt av igjen uansett egentllig. Har prøvd det med olivenolje, men ja, sukker ble litt for voldsomt i ansiktet. Funker fint for lepper da:) Anonymous poster hash: 52115...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Del Skrevet 18. juli 2014 Syns den skrubben fra Ole Henriksen med valnøtt eller noe sånt er den beste jeg har prøvd. Man får silkemyk hud og en fin glød i huden Anonymous poster hash: e5056...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 18. juli 2014 #5 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker sukker som jeg blander med kokkosolje. Det er litt grovt da, men salt fungerer kanskje bedre til annsikt da det er finere korn enn sukker. Salt er kanskje ikke det beste for huden, men det skal jo skylles raskt av igjen uansett egentllig. Man bør ikke skrubbe sukker i fjeset. Salt er bedre "skadedemessig" men det er ikke bahagelig hvis man har sår i fjestet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 18. juli 2014 #6 Del Skrevet 18. juli 2014 Det finnes ingen bedre skrubb for ansikt en "md face and body skrub". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. juli 2014 #7 Del Skrevet 18. juli 2014 7 days fra Clinique er veldig bra. Sukker og sitronsaft er også fantastisk men vet ikke hvor lurt det er å bruke på sommeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 19. juli 2014 #8 Del Skrevet 19. juli 2014 MD Face and Body Scrub er absolutt best synes jeg, den er jo en favoritt for veldig mange og nesten en egen standard innenfor skrubb. Den koster jo mer enn en hjemmelaget skrubb så klart, men den er veldig drøy og absolutt verdt det med tanke på resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #9 Del Skrevet 19. juli 2014 Har den beste jeg har prøvd fra SEPHORA, de sender til Norge Anonymous poster hash: 0d6dc...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 19. juli 2014 #10 Del Skrevet 19. juli 2014 Helt ærlig bør man droppe skrubb, i alle fall i ansiktet. Jeg gjør det ikke lenger. Kjøp heller et glykoserum fra md formulations, du får det på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #11 Del Skrevet 19. juli 2014 Helt ærlig bør man droppe skrubb, i alle fall i ansiktet. Jeg gjør det ikke lenger. Kjøp heller et glykoserum fra md formulations, du får det på nett. Hvorfor mener du at man ikke bør skrubbe ansiktet? Kan ikke skjønne hvorfor man burde droppe det..Anonymous poster hash: 1257a...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #12 Del Skrevet 19. juli 2014 Prøv et produkt som heter Dr van der Hoog Clear Skin Ansiktsskrubb. Dette er en mild skrubb som har gjort huden min mye bedre og som inneholder naturlige stoffer. Anonymous poster hash: 4b487...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 19. juli 2014 #13 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor mener du at man ikke bør skrubbe ansiktet? Kan ikke skjønne hvorfor man burde droppe det..Anonymous poster hash: 1257a...51e Man bør i aller høyeste grad eksfoliere ansiktet, men det er mye bedre å gjøre det med feks. glykolserum. Det er mye mindre sjans for irritasjon (veldig viktig å unngå), og AHA/BHA-serum har fordeler som ikke en skrubbekrem har. http://www.paulaschoice.com/expert-advice/skin-care-basics/_/exfoliate-for-bright-smooth-and-radiant-skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 19. juli 2014 #14 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg bruker gruten fra kapslene til Nespressomaskinan Annen kaffegrut funker og, men den som er espressomalt er finere og da mer fornuftig i fjeset. Hvis jeg gidder blander jeg den med litt niveakrem først, men som oftest ikke. Skrubber i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #15 Del Skrevet 20. juli 2014 Det finnes ingen bedre skrubb for ansikt en "md face and body skrub". Støtter denne! Beste skrubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #16 Del Skrevet 20. juli 2014 Denne er min favoritt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Del Skrevet 20. juli 2014 7 days fra Clinique er veldig bra. Sukker og sitronsaft er også fantastisk men vet ikke hvor lurt det er å bruke på sommeren.... Anbefaler også denne og den andre Clinique har. Samt pumpeflasken med rengjøring.Anonymous poster hash: 21f74...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå