AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har vært betatt/småforelska i en mann en god stund nå (siden januar). Det har vært kun jeg som har oppfordret til kontakt, da han er litt sjenert og ellers gsnske opptatt. Den siste tiden har han vært litt mer responsiv og vi har møttes litt. For noen helger siden hadde vi en veldig hyggelig kveld, og var bl.a. ute og bada. Seinere på kvelden hadde vi sex, på hans oppfordring. Jeg klarte ikke motstå, siden jeg har følelser for han... Etterpå kom det fram at han egentlig ikke var interessert i mer. Skal jeg bare glemme han, eller vil han ta kontakt igjen? Uff, jeg føler meg så dum som fortalte om mine følelser, og så "utnyttet" han seg av det? (Misforstå meg rett, det var frivillig og det var deilig, men nå angrer jeg litt). Følet jeg har vært ut for dette før, ser ikke menn noe mer enn utseende og sex hos meg? Blir såra og skuffa Noen råd?Anonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Forstår ikke, han har jo sagt at han ikke vil no mer, er det da noe å lure på? Forstår du var betatt av fyren, men han ga deg vel ikke noe falskt inntrykk når han aldri kontaktet deg? Anonymous poster hash: 96131...104 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se. Det kan jo hende han tar kontakt igjen, men da må du vurdere om det er for å få sex igjen eller om han har tenkt igjennom ting og har mer seriøse planer. Og når jeg skriver du skal vente å se, så mener jeg ikke at du skal la være å date andre om det dukker opp noen interessante menn. Han du skriver om har jo allerede antydet at han ikke er så interessert i noe mer, så da ville jeg prøvd å skyve ham i bakgrunnen og gått videre. Noen slike menn har en tendens til å dukke opp igjen senere, særlig hvis du ikke kontakter ham først. Anonymous poster hash: 7c660...874 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Det der har skjedd meg mer enn en gang også. Typisk hvis man er søt/pen eller ser bra ut på en eller annen måte, da klarer ikke mannen holde fingrene fra fatet selv om han ikke er interessert i mer. Menn er visuelle skapninger og ofte legger de ikke mer i sexen enn nettopp sex. Beste er å vente med å ha sex til man vet at den andre føler det samme, uansett hvor fristende det er å gi etter. Jeg har blitt mye såret og skuffet også, men har innsett at det er jeg som har valgt feil menn. Nå ser jeg heller etter noen som vil ha meg for den jeg er, ikke fordi jeg er søt eller ser bra ut. Du merker det, om en mann virkelig vil bli kjent med deg og den du er. Han vil ikke prøve seg med en gang, men han vil ta kontakt med deg og interessere seg for deg og livet ditt. Og hvis du sier du vil vente med sex så vil han respektere det. Når han sier han ikke er interessert i mer, så er han ikke det. Ikke vits å analysere noe mer. Best å komme seg videre og tvinge han ut av tankene. Anonymous poster hash: d31d5...08d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Det der har skjedd meg mer enn en gang også. Typisk hvis man er søt/pen eller ser bra ut på en eller annen måte, da klarer ikke mannen holde fingrene fra fatet selv om han ikke er interessert i mer. Menn er visuelle skapninger og ofte legger de ikke mer i sexen enn nettopp sex. Beste er å vente med å ha sex til man vet at den andre føler det samme, uansett hvor fristende det er å gi etter. Jeg har blitt mye såret og skuffet også, men har innsett at det er jeg som har valgt feil menn. Nå ser jeg heller etter noen som vil ha meg for den jeg er, ikke fordi jeg er søt eller ser bra ut. Du merker det, om en mann virkelig vil bli kjent med deg og den du er. Han vil ikke prøve seg med en gang, men han vil ta kontakt med deg og interessere seg for deg og livet ditt. Og hvis du sier du vil vente med sex så vil han respektere det. Når han sier han ikke er interessert i mer, så er han ikke det. Ikke vits å analysere noe mer. Best å komme seg videre og tvinge han ut av tankene. Anonymous poster hash: d31d5...08d Ikke meningen å kuppe tråden til TS, altså, men det her er så frustrerende. For jeg er omtrent i samme situasjon som TS, bare at det jeg har understreket OGSÅ kommer i tillegg. Så jeg skjønner ikkenoe, det gir ikke mening. Derfor må jeg analysere det litt, haha! Anonymous poster hash: 381d2...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Bare bli flinkere til å filtrere ut de som ikke er genuint interessert, så skjer det ikke neste gang. Denne fyren har jo investert seg ekstremt lite, så det burde jo ikke komme som noen overraskelse. Anonymous poster hash: 0099b...d62
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Ikke meningen å kuppe tråden til TS, altså, men det her er så frustrerende. For jeg er omtrent i samme situasjon som TS, bare at det jeg har understreket OGSÅ kommer i tillegg. Så jeg skjønner ikkenoe, det gir ikke mening. Derfor må jeg analysere det litt, haha! Anonymous poster hash: 381d2...0ba Jeg skjønner ikke helt hva som menes her igjen? Takk for foreløpig gode råde, eller delte erfaringer. Vet nok at jeg bare må glemme han, men lurer også på hva jeg kan gjøre neste gang (om jeg treffer noen andre) jeg faller for noen? Det som er litt kjipt er at vi har en felles hobby hvor jeg kommer til å treffe han. Hvordan bør jeg oppføre meg? -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Lat som ingenting, som du ikke bryr deg. Tenk at han er en del av fortiden din og ikke lenger vesentlig. "Åja der er en del av fortiden, jaja det var den gangen" Man må bare tvinge tankene til fornuft. Ja det kan være vanskelig noen ganger, for noen er veldig flinke til å late som de liker deg helt til de har fått seg noe. Len deg litt tilbake og prøv å tenke hva de prøver å oppnå. Er de veldig ivrig etter å sjarmere deg? Eller er de ekte og seg selv og tar det med ro i svingene, og prøver å lære deg å kjenne. Ikke gi så mye av deg selv, vent og se hva de er ute etter. Anonymous poster hash: d31d5...08d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Et lite tips.. De som flørter mye, er som regel playere. Ikke la deg lure av de som skrur på sjarmen, bli heller bedre kjent med en som ikke prøver å imponere men er seg selv og ikke har det så travelt, En som gir av seg selv, tar kontakt og inviterer deg med på ting uten å prøve seg så hardt men prøver å bli kjent. Anonymous poster hash: d31d5...08d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se. Det kan jo hende han tar kontakt igjen, men da må du vurdere om det er for å få sex igjen eller om han har tenkt igjennom ting og har mer seriøse planer. Og når jeg skriver du skal vente å se, så mener jeg ikke at du skal la være å date andre om det dukker opp noen interessante menn. Han du skriver om har jo allerede antydet at han ikke er så interessert i noe mer, så da ville jeg prøvd å skyve ham i bakgrunnen og gått videre. Noen slike menn har en tendens til å dukke opp igjen senere, særlig hvis du ikke kontakter ham først. Anonymous poster hash: 7c660...874 Vel AB, du hadde rett. I går kveld fikk jeg en random melding fra han. Vet ikke helt hva han ville med det.. Jeg har ikke kontaktet han siden sist (da vi hadde sex..)Vi utvekslet noen ord forrige helg, da vi møttes via vår felles hobby, men det var mer sånn "hei, hvordan går det". Hva vil han med å ta kontakt nå? -TsAnonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Vel AB, du hadde rett. I går kveld fikk jeg en random melding fra han. Vet ikke helt hva han ville med det.. Jeg har ikke kontaktet han siden sist (da vi hadde sex..)Vi utvekslet noen ord forrige helg, da vi møttes via vår felles hobby, men det var mer sånn "hei, hvordan går det". Hva vil han med å ta kontakt nå? -TsAnonymous poster hash: eeaa8...649 Han vil ha mer sex. Ikke ha noe kontakt med ham. Anonymous poster hash: 0099b...d62
Ferny Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Vel AB, du hadde rett. I går kveld fikk jeg en random melding fra han. Vet ikke helt hva han ville med det.. Jeg har ikke kontaktet han siden sist (da vi hadde sex..)Vi utvekslet noen ord forrige helg, da vi møttes via vår felles hobby, men det var mer sånn "hei, hvordan går det". Hva vil han med å ta kontakt nå? -TsAnonymous poster hash: eeaa8...649 Skjønner at du er skuffet over hele greien. Men du er faktisk så heldig (...!) at han har vært ærlig med deg, og sagt at han ikke er interessert i noe mer. Bedre det enn at han fortsetter å treffe deg uten å gi uttrykk for hva han egentlig vil. Nå tok han kontakt igjen, og nå vet du at han evt. bare vil ha vennskap (og sex...). Siden du liker han, så er det nok best å holde seg unna. Du kommer bare til å bli enda mer involvert følelsesmessig om dere fortsetter å treffes - og dermed også mer såret på sikt. Her gjør du deg selv en stor tjeneste, om du klarer å heve deg over episoden, og akseptere at han ikke vil det samme som deg. Vis at du har selvrespekt og stolthet, og ignorer hele fyren.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Han vil ha mer sex. Ikke ha noe kontakt med ham. Anonymous poster hash: 0099b...d62 Æsj, det jeg var redd for:( Jeg svarte han på sms'n, men svarte bare like random tilbake. Men hvorfor gjør menn dette da? Hadde såvidt begynt å roe ned tankene litt angående han, men så tar han kontakt. Syns det hadde vært mye bedre om han bare hadde vært ærlig og sagt hva han ville:p -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Æsj, det jeg var redd for:( Jeg svarte han på sms'n, men svarte bare like random tilbake. Men hvorfor gjør menn dette da? Hadde såvidt begynt å roe ned tankene litt angående han, men så tar han kontakt. Syns det hadde vært mye bedre om han bare hadde vært ærlig og sagt hva han ville:p -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649 Men det gjorde han jo? Han er ikke interessert i mer enn sex og det vet du. Anonymous poster hash: 0099b...d62
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 Vel AB, du hadde rett. I går kveld fikk jeg en random melding fra han. Vet ikke helt hva han ville med det.. Jeg har ikke kontaktet han siden sist (da vi hadde sex..)Vi utvekslet noen ord forrige helg, da vi møttes via vår felles hobby, men det var mer sånn "hei, hvordan går det". Hva vil han med å ta kontakt nå? -TsAnonymous poster hash: eeaa8...649 Synd å høre at jeg fikk rett... Beviser at han, slik en annen skriver over her mest trolig er tilbake pga den ene tingen ja. Men du har hodet på rett plass og har gjort alt riktig Fortsett å holde deg til null-kontakt. Så kommer du deg videre og møter andre som behandler deg skikkelig. Anonymous poster hash: 7c660...874
OppNedPåAlt Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Høres ut som vi har møtt på samme fyr Hvis han tar kontakt, så er det for å få mer sex.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Høres ut som vi har møtt på samme fyr Hvis han tar kontakt, så er det for å få mer sex. Uff da, det er ikke godt:( tror det er mange sånne. Og jeg skjønner det på et vis, følelser er ikke lette greier, mange av oss unngår de som best vi kan. Og sexuelle behov har vel alle. Så jeg er ikke grunnleggende i mot å ha en sexpartner, men i mitt tilfelle blir det helt feil, når jeg har hatt følelser for han så lenge:( -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Huff dette er noe de fleste jenter må igjennom - gang på gang Skulle ønske det var enklere. Men det er vondt å bli holdt på gress slik (de passer på at du ikke glemmer så de kan få dyppa'n litt innimellom) Anonymous poster hash: 8ca15...3ed
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 Huff dette er noe de fleste jenter må igjennom - gang på gang Skulle ønske det var enklere. Men det er vondt å bli holdt på gress slik (de passer på at du ikke glemmer så de kan få dyppa'n litt innimellom)Anonymous poster hash: 8ca15...3ed Skulle ønske jeg var flinkere til å si nei, er vel der problemet ligger også. Jeg er seksuell av meg, og oppfattes sikkert sånn, selv om jeg ikke mener det. Jeg er sjelden den som oppfordrer da, og kunne sikkert gått lenge uten sex. Et annet problem er at jeg har store bryster (som jeg selv ser på som problem) og da blir det liksom automatisk behov for å ta på de.. Er dessuten ekstremt følsom. Dårlig kombinasjon:p Må nok glemme han ja:/ -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Skulle ønske jeg var flinkere til å si nei, er vel der problemet ligger også. Jeg er seksuell av meg, og oppfattes sikkert sånn, selv om jeg ikke mener det. Jeg er sjelden den som oppfordrer da, og kunne sikkert gått lenge uten sex. Et annet problem er at jeg har store bryster (som jeg selv ser på som problem) og da blir det liksom automatisk behov for å ta på de.. Er dessuten ekstremt følsom. Dårlig kombinasjon:p Må nok glemme han ja:/ -TSAnonymous poster hash: eeaa8...649 Du må lese signaler (eller mangel på dem) bedre og akseptere at en mann som ikke tar kontakt ikke er interessert. Og du må respektere deg selv nok til å ikke gå til sengs med en fyr som ikke er oppriktig interessert i deg når det er et forhold du vil ha. Sexlyst og bryster er irrelevant. Jeg har veldig hoy sexlyst og store bryster og jeg har ikke sex med en mann uten å vite hvor vi står. Anonymous poster hash: 0099b...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå