Gjest sukker Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 epilering helt klart.... voksing er også mye raskere!! men mye dyrere i lengden :/
Arkana Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Epilering, helt klart. Epilering drar ut hårene, én for én, og gjør vanvittig vondt. Voksing kjenner jeg ikke noe særlig til, det gjør i allefall ikke vondt, og så er det mye raskere.
Baby Skrevet 26. juni 2004 #7 Skrevet 26. juni 2004 Syns ikke epelering gjør vondt i hele tatt jeg, men det tar litt tid. Voksing får jeg ikke til, blir bare søl og gris.
-Fisken- Skrevet 26. juni 2004 #8 Skrevet 26. juni 2004 Epilering er vondt i begynnelsen, men det går fort over. Voks funker rett og slett ikke på meg, hårene sitter dønn fast i huden.
Vilje Skrevet 26. juni 2004 #10 Skrevet 26. juni 2004 epilering klart vondest!! hvis man epilerer regelmessig gjør det mindre vondt, men nå er det over ett år siden sist, så jeg orker bare ikke tanken på den gruuusomme første-epileringa...auu
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2004 #11 Skrevet 26. juni 2004 Har aldri prøvd voksing, men har en epilator som jeg brukte regelmessig. Synes det var litt vondt med en gang, men det går over. Jeg bruker den ikke nå, fordi jeg fikk sånn veldig nuppete hud av den, og det er ikke særlig pent. Så jeg barberer og har gjort det i mange år.
Gjest Tristessa Skrevet 28. juni 2004 #13 Skrevet 28. juni 2004 Epilering er helt grusomt synes jeg. Kjøpte en epilator i den tro at dette skulle gå så fint så, men leggene var noe av det verste jeg har vært borti på aldri så lenge. Næh, jeg har gitt opp begge deler egentlig. Synes ikke voks eller epilering fjerner alle hårene. :kløne:
aline Skrevet 28. juni 2004 #14 Skrevet 28. juni 2004 sverger til epilatoren min og synes ikke det gjør vondt i det hele tatt. Den første gangen er ikke god, men alt etter den første, er ikke vondt i det hele tatt. bruker litt tid, men har ikke fikset hjemme-voksing enda, og gidder ikke bruke penger på å få det gjort proft når jeg kan klare det med epilatoren min helt fint.
Gjest Virvel Skrevet 28. juni 2004 #15 Skrevet 28. juni 2004 Jeg vurderer veldig sterkt å kjøpe meg epilator. Synes ikke voks er spesielt vondt, så jeg innbiller meg at jeg kommer til å fikse epilering ganske greit. Men hva koster en epilator, egentlig? Jeg er superblakk om dagen, så jeg er ikke sikker på om jeg kan prioritere sånne ting, men jeg er så lei av vokseklin og barberhøvler...
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #16 Skrevet 28. juni 2004 ka e en epilator? å kossn funke d dær...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå