Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Den er jo ganske rimelig i forhold til andre tilsvarende produkter, men fungerer den? Noen som har prøvd/vet?
Gjest Elenath Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Det er vel blitt bevist at den ikke virker hvis ikke jeg husker helt feil.
smofie Skrevet 26. juni 2004 #3 Skrevet 26. juni 2004 Samme hørte jeg. Tror det var en hudlege(?) som hevdet at det ikke var noen stoffer el. ingredienser som tilsa at resultatet skulle bli redusert hårvekst.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Hvis den hadde evnen til å trenge ned i huden, og påvirke hårrøttene, hadde den ganske sikkert vært reseptbelagt i Norge, hvor vi har strenge restriksjoner for slikt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Mange av disse kremene som skal virke hemmende på hårveksten er testet. Resultat: ingen fungerte slik de skulle. Jeg bruker selv natusan sin, men det er fordi jeg liker kremen og den lukter godt.
Søtpotita Skrevet 26. juni 2004 #6 Skrevet 26. juni 2004 veldig bra konsistens på kremen og behagelig lukt. Men merker ingenting på hårveksten...
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2004 #7 Skrevet 27. juni 2004 Hvis dere leser på etikketten på flaska, så står det faktisk ingenting om at lotionen skal hemme hårvekst! Bare så det er sagt... K
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 Jeg syns den virker litt, jeg Føles som om hårene som kommer ut er litt mykere hvertfall. Sikkert bare innbildning. Uansett er det en god bodylotion til den prisen!
Gjest Elenath Skrevet 28. juni 2004 #9 Skrevet 28. juni 2004 Hvis dere leser på etikketten på flaska, så står det faktisk ingenting om at lotionen skal hemme hårvekst! Bare så det er sagt... K Men de reklamerte vel med det, dessuten henviser jo navnet til det.
myagi Skrevet 29. juni 2004 #10 Skrevet 29. juni 2004 Jeg bruker den. Jeg merker vel ikke så mye, man må sikkert bruke den ganske ofte hvis den skal ha noen virkning. Om den har det i det hele tatt da..
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2004 #11 Skrevet 29. juni 2004 Men de reklamerte vel med det, dessuten henviser jo navnet til det. Jeg reagerte nemlig på det når jeg kjøpte lotionen og leste på flaska - det stod nemlig ikke noe om at den skulle hemme hårvekst der (har forøvrig sitert alt som står på flaska i en annen tråd om samme tema). Men - de sier det faktisk i tv-reklamen, så egentlig er det jo å lure folk da...Men det er jo det reklame handler om, så! K
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Jeg syns at hårene kommer ut litt mykere og tynnere, og vokser sakter. Jeg har brukt den på leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå