waco Skrevet 21. juni 2002 #1 Del Skrevet 21. juni 2002 Hallo, er det noen som vet hvor kvinner kan få operert inn ny jomfruhinne? Jeg kunne godt tenke meg at dama mi opererte ny hinne, ihvertfall før vi gifta oss..... Waco ...silikon kan hu få etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Waco Volvat klinikken gjør det for 17000 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Hello Indianlady, trodde du var lei av de floksene på Kvinneguiden som bare var ute etter stavefeil jeg? Syttentusen...høres ut som en knall investering, vet du om man kan ta den operasjonen flere ganger, dersom det blir nødvendig? Waco ..på adventureferie i Marbella, igår selvanntente en potteplante på terrassen pga solsteiken, idag bilbombe.... hmm..hva skjer imorgen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. juni 2002 #4 Del Skrevet 21. juni 2002 Volvat gjør det ikke lenger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. juni 2002 #5 Del Skrevet 21. juni 2002 Den måtte jo komme fra waco......... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2002 #6 Del Skrevet 21. juni 2002 Hint hint, IRONI, demrer det en tanke for noen 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå