Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2004 #1 Del Skrevet 25. juni 2004 Darlingen kjøpte blad nr.2 av FHM idag.... Siden jeg leser det som ligger fremme, så ble det også lest..Hadde jo selvfølgelig litt forventninger da den engelske versjonen er skrytt opp i skyene...men for noe møl!!! Bladet gir inntrykk av å ha dårlige journalister og talentløse fotografer... Ett eksempel er artikkelen "Gi henne orgasme - bruksanvisning til et bedre sexliv"..For noe piss!! Jeg ble enda mer skuffa når jeg såg at journalisten bak "mesterverket" var en kvinne!! (hun burde da vite mer om kvinners lyster enn hun gir utrykk for...) Jeg diskuterte bladet med darlingen, og han var enig i at det var dårlig..(han likte nr.1 bedre...) Krysser fingrene for at han slutter å kjøpe det, og heller satser på ViMenn!! (Synes forresten bladet minner veldig om In-Side & Mag) Noen andre formeninger om bladet?? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. juni 2004 #2 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg liker det heller ikke. Synes det er barnslig, rotete lay-out og rett og slett dårlig. Dessuten er vel mye av stoffet direkte oversatt fra den engelske utgaven, uten å være tilpasset norske forhold. Billedserien med Vanessa Borgli og hun andre Cæsar-stjernen i første nummer var også fæl. Stygge bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #3 Del Skrevet 26. juni 2004 Darlingen kjøpte blad nr.2 av FHM idag.... Hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. juni 2004 #4 Del Skrevet 26. juni 2004 Kjøpte det første bladet da det kom, og det er ille ille. Ikke en gang mannen orket å lese i det. Tviler på at vi kommer til å kaste bort penger på flere slike blader, for det var dårlig - sånn som Clea og tuji skriver. Lykken er ViMenn sier jeg bare. Er ivrig leser av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #5 Del Skrevet 26. juni 2004 Synes ViMenn er søppel, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2004 #6 Del Skrevet 26. juni 2004 Hva er det? :klø: For Him Magazine (hjemmesiden til den amerikanske versjonen er http://www.fhm.com, det gir deg kanskje ett innblikk i bladet..) Jeg ble litt sjokkert over alle skrivefeilene jeg fant.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #7 Del Skrevet 26. juni 2004 Urk, for en fæl side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå