AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Samboer og jeg vurderer å kjøpe leilighet siden det er så dyrt å leie her vi bor. Vi trenger jo ikke noe stort(den vi har nå er mindre enn 30 kvadrat og er nok for oss, ligger en 30-40 min gåtur til sentrum). Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye samboer har i EK, antakelig mye mer enn jeg siden han er 7 år eldre. Selv kvier jeg meg litt for å blåse all egenkapitalen min på en midlertidig leilighet selv om vi jo selvsagt får den solgt/leid ut uten problemer. La oss si vi har 300k i EK til sammen, hva kan vi forvente i lån? 400? Må legge til at jeg er student i 2 år til, kan jeg i det hele tatt få lån? Min samboer nærmer seg 500k i årslønn med litt overtid ol. Anonymous poster hash: 8da53...488
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Samboer og jeg vurderer å kjøpe leilighet siden det er så dyrt å leie her vi bor. Vi trenger jo ikke noe stort(den vi har nå er mindre enn 30 kvadrat og er nok for oss, ligger en 30-40 min gåtur til sentrum). Jeg vet ikke nøyaktig hvor mye samboer har i EK, antakelig mye mer enn jeg siden han er 7 år eldre. Selv kvier jeg meg litt for å blåse all egenkapitalen min på en midlertidig leilighet selv om vi jo selvsagt får den solgt/leid ut uten problemer. La oss si vi har 300k i EK til sammen, hva kan vi forvente i lån? 400? Må legge til at jeg er student i 2 år til, kan jeg i det hele tatt få lån? Min samboer nærmer seg 500k i årslønn med litt overtid ol.Anonymous poster hash: 8da53...488 Så lenge samboeren din har fast stilling tror jeg ikke dere har noe problem med å få lån. Stipend telles som fast inntekt for deg.Anonymous poster hash: c6f0c...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå