AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har en kamerat som jeg har begynt å holde på med nå. Vi har hatt sex flere ganger, men også laget mat sammen, sett filmer, trent, vært på fester sammen, og bare kost. Han kysser meg ofte på kinnet, og det er ikke bare late night booty calls, men vi kan være sammen en hel dag og ha sex når som helst. Jeg merker at jeg begynner å bli veldig glad i ham. Han har sagt han liker meg, og han er den som tar mest initiativ. Han sender masse meldinger og snaps, og virker giret. Samtidig får jeg følelsen av at det kanskje bare er en pulevenn han er ute etter. Da er det vel gjerne vanlig å snakke om "regler", og legge fram at det er bare det man er? Han har hatt veldig mange seksualpartnere før meg, og derfor får jeg inntrykk av dette, i tillegg til at han er noen år eldre enn meg. Idag kjørte jeg ham til flyplassen, og da han skulle gå kysset han meg på kinnet.. Jeg måtte liksom spørre om å få en på munnen.. er kanskje drøyt å legge så mye vekt på akkurat det, men jeg har tenkt på det siden. Han er ikke sjenert på det, så er ikke der det ligger. Vi har ikke hatt noen prat om hva som egentlig foregår. Vi har ikke holdt på lenge heller, men tror jeg kommer til å utvikle ganske sterke følelser for ham etterhvert om det ikke blir noe oppklaring i hva som skjer. Nå får vi ikke sett hverandre på 2 uker, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvordan skal jeg ta det opp med ham hva som skjer? Eller skal jeg bare la det gå sin gang, virke kul, og risikere å sitte igjen såret? Jeg kan ikke unngå ham før evt etter jul av ulike grunner. Anonymous poster hash: d69a6...166
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Snakk. Spør rett ut. Si det som det er. Punktum.Anonymous poster hash: 03bff...c29
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Snakk. Spør rett ut. Si det som det er. Punktum.Anonymous poster hash: 03bff...c29 Men om jeg gjør det nå blir det over sms mens han er på ferie med gutta.. det er nok et dumt tidspunkt..Anonymous poster hash: d69a6...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå