Gå til innhold

Blir holdt på gress... snu "spillet"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på hvordan jeg skal legge frem dette, men... jeg blir holdt på gress. Tror jeg.

Jeg er ikke forelsket i han på dette tidspunktet. Vet ikke om jeg er betatt, men er fryktelig nysgjerrig. Og kåt på han. Så jeg er interessert i holde kontakt med han. Det er verdt å ta en sjanse her.

Han gir meg oppmerksomhet og flørter mye. Responderer godt på min flørt. Men kun nå og da. Nok til å holde meg interessert, men så lite at jeg blir usikker og frustrert. Kanskje det er bare slik gutter er? Vet at han er ganske aktiv på Tinder, og han legger ofte til nye jenter på Facebook - slik som han gjorde med meg. Han sender meg (oss) mange snaps, men svarer aldri på de han får. Lover ikke godt. Føler jeg er med i en talentkonkurranse eller noe.

Det finnes en viss interesse hos han, for jeg har prøvd å bryte kontakten to ganger uten hell.

Akkurat nå er jeg hjemme og har sommerjobb, så jeg får ikke sett han før ut i august.

Hva kan jeg gjøre for å få litt makt oppi det her? Hva kan jeg gjøre for at han skal bli mer interessert? Både nå via SMS/Facebook/Snapchat og senere når vi treffes igjen? Spille hard to get? Tease han på noen måte?

Vet at det ikke er lurt å spille spill og man skal være seg selv og alt det der... men det blir jo i mange tilfeller et lite spill uansett. Jeg vil være med på leken. Tips?

Lover å ikke poste en tråd om kjærlighetssorg etter sommeren ;)

Anonymous poster hash: e7f29...3c5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at du skriver et innlegg her viser at du ikke har noen makt. Bare legg deg på rygg med en gang og la han pule seg lei.

Anonymous poster hash: e436a...329
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at du skriver et innlegg her viser at du ikke har noen makt. Bare legg deg på rygg med en gang og la han pule seg lei.

Anonymous poster hash: e436a...329

Vi har ikke hatt sex, selv om han har hintet til at han vil det i meldinger. Kommer ikke til å ha sex med han så lenge jeg er usikker.

Anonymous poster hash: 93495...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en mann/gutt som er ute etter å leke seg og som ikke vil stoppe før han treffer jenta med stor J. Du er ikke den jenta for da hadde han stoppet. Du kaster bort tiden din ved å håpe du kan vekke interessen hans etterhvert. Kommer ikke til å skje.

Anonymous poster hash: bd5ae...452
  • Liker 5
Skrevet

Du kan gjøre akkurat som han gjør - legge til gutter på fb, komentere andre gutter masse på fb, ikke skrive til han først, men la han kontakte deg. Svar etter 2 dager når han kontakter deg.

Selv de som har mange jenter rundt seg blir til slutt forelsket ;) men ikke sikkert han er moden for det... hvis han er 26-30, kanskje, men hvis han bare er 21-24, da er det mange jenter han skal "prøve" ut før han roer seg ned. Jeg ble sammen med en som var veldig populær blant jenter, han var 26 da. Og ja, vi er sammen fremdeles, 4,5 år etter ;) og ja, jeg spilte for harde livet, sendte aldri sms først, selv om jeg var veldig usikker til tider, og ville så gjerne kontakte han og være med han ....

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en mann/gutt som er ute etter å leke seg og som ikke vil stoppe før han treffer jenta med stor J. Du er ikke den jenta for da hadde han stoppet. Du kaster bort tiden din ved å håpe du kan vekke interessen hans etterhvert. Kommer ikke til å skje.

Hvem sier han er gutten med stor G da?

Jeg er også ute å leker. Men er såpass nysgjerrig at jeg kaster bort litt av sommeren på flørt og spill.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem sier han er gutten med stor G da?

Jeg er også ute å leker. Men er såpass nysgjerrig at jeg kaster bort litt av sommeren på flørt og spill.

Jeg tror du bryr deg litt for mye om hva han driver med for at dette er en du bare kan leke med. Du sier nå at det ikke blir en kjærlighetssorg tråd til høsten, men jeg tror ikke helt på deg.. ;) Drit i hva han gjør, og bare lek og flørt og kos deg heller. La han få være den som tar initativ og ikke vær pålogget for mye, eller for rask med å svare. Hvis du klarer... og hvis du bare er ute etter å leke... som du sier.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre akkurat som han gjør - legge til gutter på fb, komentere andre gutter masse på fb, ikke skrive til han først, men la han kontakte deg. Svar etter 2 dager når han kontakter deg.

Selv de som har mange jenter rundt seg blir til slutt forelsket ;) men ikke sikkert han er moden for det... hvis han er 26-30, kanskje, men hvis han bare er 21-24, da er det mange jenter han skal "prøve" ut før han roer seg ned. Jeg ble sammen med en som var veldig populær blant jenter, han var 26 da. Og ja, vi er sammen fremdeles, 4,5 år etter ;) og ja, jeg spilte for harde livet, sendte aldri sms først, selv om jeg var veldig usikker til tider, og ville så gjerne kontakte han og være med han ....

Såg for meg at alle kom til å kritisere meg, men det er bra med litt støtte ;) Håpet på det!

Så bra dere fortsatt er sammen :)

Jeg vil sende meldinger litt oftere enn jeg gjør, men prøver å holde tilbake. Føler meg ikke bra når det er kun jeg som tar initiativ, så det gidder jeg ikke.

Han er 28, og jeg vet han er på utkikk etter kjæreste (har spurt han hva han leter etter). Vet også hva han ser etter i en kjæreste (han har fortalt), og jeg faller ikke utenfor de ønskene...

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er mer interessert enn ham - hvilket du er - er det ikke noen metode for å "snu" spillet.

Du bryr deg langt mer om dette enn ham og samme teknikk overfor ham vil neppe fungere. Det er menneskelig natur å tro at det som selv fungerer på dem/får dem frustrerte vil fungere andre vei, men det er simpelthen ikke sant (og hele datinggamet blir mye lettere når man forstår og aksepterer det).

Du kan ikke få ham sjalu når han ikke bryr seg nok. Dersom han knapt er interessert vil han ikke merke det. Dersom han er nogenlunde interessert vil han registrere det men det vil ikke påvirke interessen.

Det at han igjen tar kontakt med deg når du trekker deg unna er ikke et tegn på interesse. Det er jo det som er definisjonen av å holde noen på gress - å gi oppmerksomhet når det trengs (noen trekker seg unna) men veldig begrenset ellers.

Jeg tror ikke det er så mye å endre her. Han kjenner deg og vet hvem du er og hvordan du ser ut og hadde han hatt en genuin tiltrekning og interesse hadde han gjort noe med det. Ettersom han faktisk gir deg oppmerksomhet, sender meldinger og snaps er det jo ikke selvtilliten eller villigheten til å ta initiativ det står på - kun mangelen på interesse.

Den eneste måten å "vinne" på er å droppe ham og finne en fyr (mer attraktiv forhåpentligvis) som virkelig digger deg.

Anonymous poster hash: 6f72c...b33
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bryr deg litt for mye om hva han driver med for at dette er en du bare kan leke med. Du sier nå at det ikke blir en kjærlighetssorg tråd til høsten, men jeg tror ikke helt på deg.. ;) Drit i hva han gjør, og bare lek og flørt og kos deg heller. La han få være den som tar initativ og ikke vær pålogget for mye, eller for rask med å svare. Hvis du klarer... og hvis du bare er ute etter å leke... som du sier.. ;)

Ja jeg bryr meg, men brydde meg mer før. Selv om jeg ikke er forelsket, så er jeg ikke likegyldig. Det er noe der som jeg vil finne ut av. Uansett om "jeg taper eller vinner". Nå har jeg på en måte godtatt at han er ute å spiller, men vil ikke slutte helt enda. Flørting er jo gøy :)

AnonymBruker
Skrevet

Såg for meg at alle kom til å kritisere meg, men det er bra med litt støtte ;) Håpet på det!

Så bra dere fortsatt er sammen :)

Jeg vil sende meldinger litt oftere enn jeg gjør, men prøver å holde tilbake. Føler meg ikke bra når det er kun jeg som tar initiativ, så det gidder jeg ikke.

Han er 28, og jeg vet han er på utkikk etter kjæreste (har spurt han hva han leter etter). Vet også hva han ser etter i en kjæreste (han har fortalt), og jeg faller ikke utenfor de ønskene...

Dette her beviser jo det meste. Du sier at du bare er ute etter å leke når noen forteller deg at han ikke vil bli interessert i deg for noe mer enn lek, men her viser du jo tydelig at du ser på han som en potensiell kjæreste og ønsker at han også ser på deg som det samme.

Du er en sånn typisk jente som spør om råd, men som bare lytter til de rådene som faller i smak! Døfødt!

Skrevet

Det er slitsomt med slike spill.

Eneste måten å beholde makten på er å ikke ta kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke hatt sex, selv om han har hintet til at han vil det i meldinger. Kommer ikke til å ha sex med han så lenge jeg er usikker. Anonymous poster hash: 93495...ee9

Du gir mixede signaler. Du sier du ikke er forelska og vet ikke om du er betatt men alt skriver tyder på noe annet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette her beviser jo det meste. Du sier at du bare er ute etter å leke når noen forteller deg at han ikke vil bli interessert i deg for noe mer enn lek, men her viser du jo tydelig at du ser på han som en potensiell kjæreste og ønsker at han også ser på deg som det samme.

Du er en sånn typisk jente som spør om råd, men som bare lytter til de rådene som faller i smak! Døfødt!

Dette var egentlig for å svare h*n som lurte på om han var moden eller ikke / hvilken alder han var i.

Dersom jeg finner noen jeg liker skikkelig godt, kan jeg godt gå inn i et forhold med den personen. Men jeg har ingen tanker om at det må være første og beste mann jeg snakker med. Har ikke hastverk, og tenker ikke så langt inn i fremtiden.

Men alle forhold må jo begynne et sted. Derfor er jeg så dum at jeg kaster bort tid på denne relasjonen. Jeg er nysgjerrig på hva som finnes der. Om det ikke blir noe mer enn flørt og sex, er det greit. Jeg har i alle fall levd litt på veien :)

AnonymBruker
Skrevet

Du gir mixede signaler. Du sier du ikke er forelska og vet ikke om du er betatt men alt skriver tyder på noe annet

Kanskje jeg virker betatt. Kanskje jeg er det uten at jeg tenker på det som det.. :) Farlig å innrømme sånt vettu.

Men om han hadde dumpet meg idag (det er jo egentlig ingenting å dumpe) hadde jeg tenkt at det var dumt, men ikke blitt lei meg. Og i morgen hadde det gått fint. Da hadde jeg satset mer på andre jeg har kontakt med.

Jeg vet at jeg er dum altså, folkens. Men jeg sa jo jeg ville kaste bort tid på det her spillet.

Skrevet

Hadde du ikke brydd deg hadde du neppe starta denne tråden

Skrevet

Dette er en mann/gutt som er ute etter å leke seg og som ikke vil stoppe før han treffer jenta med stor J. Du er ikke den jenta for da hadde han stoppet. Du kaster bort tiden din ved å håpe du kan vekke interessen hans etterhvert. Kommer ikke til å skje. Anonymous poster hash: bd5ae...452

Amen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, så mine erfaringer blir kanskje ikke like relevante for ei jente. Men uansett her er de.

Jeg har blitt dumpa og satt på gress mange ganger, men jeg har nesten alltid endt opp med å få jentene tilbake eller å bli tatt "tilbake fra gressbeitet". Men det har faktisk ikke vært tilsiktet fra min side. Og det var først da jeg blei eldre at jeg så at jeg gjorde alt riktig. Selv om jeg altså ikke hadde intensjoner om å "vinne noen tilbake"

Min første store kjærlighet dumpa meg på en så kjip måte at selvfølelsen min blei totalt knust. Og jeg hatet meg selv mer enn jeg hatet henne.

Jeg sa aldri noe stygt til henne, men gjorde alt jeg kunne for å ignorere henne. Jeg tok ett skikkelig oppgjør med meg selv, og bestemte meg for at jeg aldri skulle bli dumpet av noen igjen fordi jeg hadde lite penger, dårlig jobb o.l. Så jeg tok tak i de tingene. Forbedret meg på alle måter statusmessig.

De sjeldne gangene vi møtte hverandre var jeg så skamfull og flau over å se henne at jeg latte dom jeg ikke så henne. Pratet jeg med noen av hennes venner, møtte jeg aldri blikket hennes.

Etter ca 1 års tid begynte hun å prøve å få kontakt med meg. Jeg var alltid hyggelig, men veldig knapp og avvisende på en hyggelig måte. Slik fortsatte det en stund, helt til hun plutselig på ett vorspiel dumpet ned på fanget mitt, og la armene rundt halsen min.

Da måtte jeg fysisk løfte henne vekk.

Jeg har også andre erfaringer som er lignende.

Vær alltid hyggelig. Som en gentleman. Men ikke mer hyggelig enn du er mot alle.

Ikke ta kontakt.

Prøv å bli ett bedre menneske. Ikke fordi du vil ha han/henne. Men fordi du vil prøve å finne noe bedre!

Selv om du ikke får han/henne er det en "god hevn" å la han/henne gå å tenke resten av livet hvor dum han/henne var som "hadde deg, men lot deg gå"

Anonymous poster hash: 37a9d...3d7

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke kommentarene til folk som skal gjøre et stort poeng ut av at du bryr deg om hans interesse. Selvfølgelig bryr man seg dersom man liker noen og vil bli bedre kjent. Ikke noe galt med det.

Ut fra det du skriver, så virker det som om du selv mener han er litt lunken. Men det betyr ikke at han ikke kan bli mer gira med tiden. Poenget blir vel å få til å møtes en del, så dere kan bli bedre kjent. Samtidig som du ikke er den som viser mest initiativ. Synd å si det - menn "jakten" er spennende, og jeg mister i hvert fall fort interessen selv dersom jeg merker at den andre er veldig "på".

Prøv å holde litt igjen, men ikke så mye at du forsvinner for han - så kanskje det skjer noe mer mellom dere.

AnonymBruker
Skrevet

Når han er en slik type, så synes jeg du bare skal være kostbar. Ikke ta kontakt. Det er så nedverdigende å bli brukt og forkastet av sånne. Absolutt ikke verd det. Dessuten vil du kanskje på et tidspunkt innse at han ikke er noe særlig spesiell, at kanskje gutter med litt mer dybde og substans er mer interessante. Da var det i hvert fall bortkastet.

Anonymous poster hash: 0b00c...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...