AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg og eks-kjæresten min gjorde det slutt i juni, etter et veldig kort forhold på 3-4 måneder, etter mange års bekjentskap. Kom som et sjokk på meg og var veldig sint på ham, men er ferdig med det nå. Nå tror jeg at jeg har følelser for en ny mann. Kan jeg stole på disse følelsene, eller er det unormalt tidlig å ha følelser for en annen? Noen som har opplevd noe lignende, og hvordan gikk det? Anonymous poster hash: b1067...a65
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Been there,done that. Jeg slo opp med eksen min etter nesten fem år sammen. Så for meg at jeg skulle nyte tiden som singel og bare være meg en stund. Men nei da. Halvannen uke etter bruddet (!) falt jeg for en annen mann. Nå hadde riktignok følelsene mine for eksen vært borte en stund,men jeg så virkelig ikke for meg at det skulle gå så fort. Og det føltes i grunnen veldig feil. Og fint. Og det gikk jo bra da, nå er vi gift og har vært sammen i snart 7 år Anonymous poster hash: a25a0...cf8
Gjest Heartbeat Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Ja, ble forelsket i en annen 14 dager etter bruddet, vi er enda sammen 3 år etter
Anglofil Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Jada, ble sammen med en annen samme dag som bruddet var offisielt. Noen ganger har man kanskje forberedt seg i forkant av bruddet, slik som meg. Jeg var klar for en ny samme dag som bruddet, noen ganger er det en prosess som har vart lenge. Og følelsene er uansett vanskelige å styre. Hvorvidt du kan stole på dem eller ikke kan bare tiden vise. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jeg var i ett forhold i litt over 2 år, det ble slutt i august, jeg hadde planer om å være singel i 10 år haha. I september begynte jeg og møte en ny en. I Desember ble vi kjærester, og jeg er lykkeligere med han enn noen gang og vi er på 3 året Så i mitt tilfelle så er det hvertfall mulig Kommer nok heller an på deg og hvor over du er han forrige, så lenge du er over han så er det jo ingenting som skulle være i veien for å starte med noen nye ! Anonymous poster hash: 6be9e...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå