Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor greier ikke mannfolk (ivertfall ikke min) å komme seg fra TV til senga om kveldene/natta?

I tillegg kan han klage på lite sex, hva er det han tror?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

hmm..Om kvelden sover man, sex kan man ha 18 timer ellers i døgnet også da :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
hmm..Om kvelden sover man' date=' sex kan man ha 18 timer ellers i døgnet også da :wink:[/quote'] :enig_animasjon:
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

De er trötte og gidder ikke å rikke seg fordi det er deilig å slippe å gå fra varme sofaen. sånn er min iallefall. :ler:

Å se på tv er forferdelig avslappende. Jeg må nesten alltid vekke kjäresten min forran tv for så å geleide han til sengen. han sovner med alle klärne på i sofaen uten teppe, hvis dette ikke skjer. Han er trött og god, men jeg blir også veldig irritert noen ganger.

Det skjedde senest for 10 min siden.

Gjest sukker
Skrevet

min ligger på soffan og purker nå. får vekke ham så vi får gått og lagt oss :P

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Hehe... :ler:

Min ligger klar i senga for øyeblikket, men gi oss 6mnd til, så må jeg nok dra han ut av sofaen jeg også. Mannfolk!!

Skrevet

HELT enig.. mannfolk er noe herk!

Derfor holder jeg meg kun til jenter :P

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg må få samboeren fra datarommet til soverommet. Vi er nattmennesker begge to, men det er ofte jeg legger meg før han.

Sex kan vi ha når som helst på døgnet. :wink:

Skrevet
De er trötte og gidder ikke å rikke seg fordi det er deilig å slippe å gå fra varme sofaen. sånn er min iallefall. :ler:  

Å se på tv er forferdelig avslappende. Jeg må nesten alltid vekke kjäresten min forran tv for så å geleide han til sengen. han sovner med alle klärne på i sofaen uten teppe, hvis dette ikke skjer. Han er trött og god, men jeg blir også veldig irritert noen ganger.

Det skjedde senest for 10 min siden.

:enig_animasjon:

Gjest gjest1
Skrevet

Å gud jeg husker når meg og fyren min bodde sammen og vi hadde tv på rommet! Han satt og så på, jeg lå på siden og var forventningsfull, 1 time gikk og han la seg til å sove!! :-? For noe fjas!

Skrevet
....jeg må få samboeren fra datarommet til soverommet....

....så må jeg nok dra han ut av sofaen jeg også.....

....jeg må nesten alltid vekke kjäresten min forran tv for så å geleide han til sengen....

Hva i all verden, er det slik at dere må få voksne karer i seng....? :o Er dere mødre eller kjærester....?

*riste på hodet*

Skrevet

Dette vitner da mer om omtanke for den som har sovnet på sofaen enn å opptre som mora hans?

Gjest Madam Felle
Skrevet
hmm..Om kvelden sover man' date=' sex kan man ha 18 timer ellers i døgnet også da :wink:[/quote']

Er ikke alltid like lett når det er barn i huset. :wink:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
....jeg må få samboeren fra datarommet til soverommet....

....så må jeg nok dra han ut av sofaen jeg også.....

....jeg må nesten alltid vekke kjäresten min forran tv for så å geleide han til sengen....

Hva i all verden, er det slik at dere må få voksne karer i seng....? Er dere mødre eller kjærester....?

*riste på hodet*

har du aldri vekt en sovende kjäreste på sofaen..? eller kanskje bedt om litt oppmerksomhet når jobben eller datan er veldig interessant?

Gudene skal vite at ikke voksne gutter er barn. Men gode og söte er de for det! :-)

Skrevet

Dette er jo ikke noe VI gjør frivillig....

Er dere så heldige at dere har menn som kan legge seg.

Eller gjør dere ikke noe med det?

Få gjerne oppskriften, for jeg vil absolutt ikke være noe "mor" for ham :-?

Skrevet

Min kjære skal ofte bare se litt til på et program på TV når jeg legger meg, også kommer han turslende flere timer senere. Da har han sovnet foran TV'n. Skjer minst et par ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...