AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Lurte og spare i global aksjefond selv om aksjene er så høyt oppe? Anonymous poster hash: 2f62a...060
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Atte hva for noe? Anonymous poster hash: 681cf...2d8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Atte hva for noe? Anonymous poster hash: 681cf...2d8 Personen spør om det er lurt å begynne å spare i globale aksjefond nå, når det jo er slik at aksjekursene er på et historisk høyt nivå. Skjønte du virkelig ikke det? Til Ts: Det er lurt å spare i aksjefond, men kanskje ikke lurt å kjøpe for mye akkurat nå. Om du i stedet sparer jevnlig, en tusenlapp i måneden eller noe sånt, så kan du like gjerne begynne nå. Anonymous poster hash: 35476...ab1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 sparer mer enn en tusenlapp, men jeg antar at kanskej markede vil gå ned litt så opp igjen uansett. Så jeg bare kjører på Jeg er veldig positiv til aksjemarkede.. kanskej for positiv, men skal spare i aksjefond til pensjonsalderen og den er om 40år. Anonymous poster hash: 2f62a...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå