AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Noen her inne som har morsomme/kjipe erfaringer med å snoke på andres private meldinger? Jeg personlig klarte å avsløre at kjæresten min skulle komme på overraskelse besøk til meg da jeg studerte i utlandet. Så den overraskelsen ble ikke like romantisk og kan takke meg selv for det! haha Anonymous poster hash: 8473d...322
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Nei det har jeg aldri gjort. "Snoket" i betydningen stalket - dvs. fulgt med på andre på sosialt media, ja. Men aldri logget inn på eller navigert andres bruker. Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg ansett det som sterk innvadering av privatliv og ganske utilgivelig. Forferderlig hvor mange som lever kjedelige liv. Anonymous poster hash: 2fbd5...94f
Gjest Timber Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Aldri snoket på andres mobiler eller FB. Så lavt synker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Jøss, flinke dere er da! Min personlige erfaring er at de fleste på ett eller annet tidspunkt har klart å snoke til seg informasjon som kanskje ikke var ment til dem. Men kanskje jeg er i den overdrevent nysgjerrige siden av skalaen da, haha! - TS Anonymous poster hash: 8473d...322
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Pøh, alle er liksom så ordentlig å aaaldri snoket å hadde aaaaaldri snoket ei heller om de hadde sjangsen til det..... Særlig:-pAnonymous poster hash: 7e178...784 1
sørlands Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Pøh, alle er liksom så ordentlig å aaaldri snoket å hadde aaaaaldri snoket ei heller om de hadde sjangsen til det..... Særlig:-pAnonymous poster hash: 7e178...784 hahah, godt det ikke bare er meg!! Endret 18. juli 2014 av sørlands
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Kunne ikkje falt meg inn. Eg har respekt for andre sitt privatliv.
Nuttery Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 En kjæreste hadde en sånn ipod touch da vi var rundt 16 år. Den lå igjen på nattbordet mens han gikk på toalettet. Så plinget den, og en preview av en facebook-melding kom opp. Han var utro med venninna mi. Kleint.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Gikk inn å skiftet passord(kobblet opp mot mailen som jeg kunne passord på) slik att jeg kunne sjekke når jeg visste eksen var utro. Han fikk jo opp på mailen att passordet var skiftet å ble ganske desperat da han var i en annen by. jenta var bare 14 og han 25 så var enda verre. Så tok jeg screenshot og sendte til moren hans og flere venner. Anonymous poster hash: cc82b...792
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Gjorde det når en ex som var virkelig ufin i bruddfasen glemte å logge seg av pcen som han hadde lånt med meg.. Han fremstilte seg selv som den stakkars uskyldige og forlatte overfor alle vi kjente, men jeg mistenkte han for å ha vært notorisk utro hele veien. Viste seg at på innboxen hadde han historikk laaaangt tilbake i tid, med damer fra fem forskjellige land & i alle landsdeler. Syke mann. Frydet meg over å ha vært en så god menneskekjenner, for han var sykt sleip og skjulte sine spor meget godt. Ville aldri ha snoket på noen andre enn akkurat han. Og det var etter det var slutt, bare for å bekrefte. Anonymous poster hash: cb128...98d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 hahah, godt det ikke bare er meg!! Er mange av oss, bare ikke alle som vil innrømme det:pAnonymous poster hash: 7e178...784
Gjest Christina146 Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Når min mor og far skilte seg, en liten stund etter. Jeg skulle låne min far sin pc, og wops, der kom flere mailer opp før jeg fikk sukket for meg. I hovedsak med en dame fra Russland som han snakket litt med, jeg klarte jo ikke la være å lese littegranne. Synes egentlig det bare var trist, jeg vet min far tok bruddet ekstra tungt, da vi måtte selge barndomshjemmet hannes (og våres), og min mor hadde funnet tilbake til en gammel flamme ganske kjapt. Syntes ganske synd på han igrunn. :/ Vil bare informere at nå har han det bra (og funnet en veldig koselig dame).
Gjest Timber Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Å påstå at alle snoket er like tåpelig som påstå at alle er utro. Selv om dere holder på slik selv klarer mange å la vær å rote rundt i andres saker. Men dette beviser jo at man må ha passord på både PC og telefon og ikke gi det bort til noen. Siden venner og familie ikke er mer til å stole på enn at de både snoker og garantert sladrer om ting.
Gjest Heartbeat Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Selvfølgelig har jeg aldri snoket på hverken tlf eller pcen til kjæresten. Det er jo privat!
Kyrre Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Snoket og oppdaget at min kone gjennom 13 år hadde knullet sjefen sin regelmessig det siste året og sendt over 700 meldinger til hverandre dette året... Med ganske avslørende detaljer. Vil herved oppfordre alle i et forhold til å ha tilgang til alle brukernavn og passord 😏 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå