AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Hvorfor kan dere ikke bare slutte med det? Dere skaper en misstillit til oss som gjør at vi aldri kan bli likeverdige. Hvorfor ikke bare se på menn som mennesker dere er sammen med å la ting gå sin naturlige gang uten å prøve å kontrollere det? Anonymous poster hash: f7f34...2f8 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Er dette inntrykket ditt fra kg, eller fra det virkelige liv?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Jeg er ikke av natur mistroisk til menn, men mine iakttagelser og nokså oppgitte konklusjoner bygger på lang erfaring i det virkelige liv. Menn er ikke nødvendigvis en dans på roser. Anonymous poster hash: 7ab67...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Jeg er mistrosik til menn av den grunn at de mennene jeg har hatt et romatisk forhold til har vært uærlige eller utgitt seg for å ville noe annet enn de egentlig ville eller drittsekker. Brent barn skyr ilden. Klarer desverre ikke være naiv lenger. Anonymous poster hash: d40dc...c9b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Jeg er stoler ikke på menn av den grunn at ingen menn har gitt meg grunn til å stole på dem! Så hadde jeg bare kommet over ærlige menn her i livet så hadde nok mitt personlige syn vært annerledes! MEN, så har jeg kun disse meningene ovenfor potensielle kjærester osv. som jeg da sliter med å bygge tillit til pga andre erfaringer. Anonymous poster hash: d331e...230 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Kvinner er fryktelig mistroisk mot menn. Se bare på alle trakasseringsdebattene, et blunk eller smil til den "rette" jenta og det blir tolket som seksuell trakassering og bør anmeldes tvert. Anonymous poster hash: 80a3b...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Menn har en egen evne til å juge for å slippe konfrontasjoner og reagere med trass hvis de får spørsmål om å gjøre noe eller de blir satt krav til som de ikke har funnet ut selv. Når dere vokser fra dette så skal jeg stole på dere Anonymous poster hash: 1581b...73e 9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Når dere vokser fra dette så skal jeg stole på dereAnonymous poster hash: 1581b...73e Med andre ord: når de det er snakk om kan oppføre seg som voksne menn og ikke umodne guttunger, da ordner det seg. Ballen ligger på mennenes banehalvdel så vidt jeg kan se. Anonymous poster hash: 7ab67...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Kvinner er fryktelig mistroisk mot menn. Se bare på alle trakasseringsdebattene, et blunk eller smil til den "rette" jenta og det blir tolket som seksuell trakassering og bør anmeldes tvert. Anonymous poster hash: 80a3b...1ae Årsaken er egen og andres erfaring. Det er da ikke så rart at kvinner blir mistroiske overfor menn... Anonymous poster hash: eb177...9d8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Slenger meg til resten her. Har aldri hatt en mann i livet mitt som har gitt meg grunn til å stole på menn. Anonymous poster hash: 3479b...bf1
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Tja. Som tidligere prostituert,så er det vel helt forståelig at en blir mistroisk til menn! Tror nesten ikke det dukket opp single ever! Så av erfaring! Men,så har jeg også møtt mange fine menn. De fins så absolutt. Likevel. Skjønner godt mistroen! Hva er det du ikke forstår? Ville du aldri vært utro? Om det aldri ble oppdaget? Glad jeg har min fortid. Vi lærer oss å lese :-)
pressplay Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Menn har en egen evne til å juge for å slippe konfrontasjoner og reagere med trass hvis de får spørsmål om å gjøre noe eller de blir satt krav til som de ikke har funnet ut selv. Når dere vokser fra dette så skal jeg stole på dereAnonymous poster hash: 1581b...73e Dette kan jo i aller høyeste grad sies om damer også. Lukter en kvinne det at hennes svar vil være kontroversielt, vil hun oftere enn en mann pakke inn svaret. Menn er mer rett fram. 2
StellinaX Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Erfaring? Når man har blitt så til de grader ført bak lyset av en eller flere menn, så gjør det noe med en. Jeg hater ikke menn, jeg tror ikke alle menn er assholes, men det sitter laangt inne for meg å åpne meg opp følelsesmessig for en mann igjen. Damer er vel ikke nødvendigvis så mye bedre, men de slipper jeg å forholde meg til på sammen måten så det er jo uansett ikke noe problem. 3
Summers Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Min erfaring er at det er omvendt, kvinner er alt for naive. Hadde det vært praktisk mulig burde grensen for sex ikke gått ved 16, men for sex mellom mann og kvinne. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Ettersom kvinner føler en sterk tiltrekning mot utro drittsekker, så har veldig mange kvinner vært involvert med utro drittsekker. Det gjør at de får en mistro mot menn generelt. Anonymous poster hash: e51f3...fb0 3
Gjest Idollet Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Heldigvis er ikke kvinneguiden som i det virkelige liv ... 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 Heldigvis er ikke kvinneguiden som i det virkelige liv ... HAHA you wish. Bare vent til du har hatt et par tre langtidskjærester så skal du se hvor skremmende lik virkeligheten er med kghurpene. Anonymous poster hash: f7f34...2f8 1
Neket Skrevet 19. juli 2014 #19 Skrevet 19. juli 2014 Klart vi skal gifte oss, bare ligg stille, du!! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #20 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har opplevd ganske ofte at menn skal "forklare meg hva jeg mener eller forstår" (selv om det er emner jeg sitter med flere faktaopplysninger om. Dersom de forstår at jeg kan mer, så har de ofte gått på person - jeg er stygg, ingen menn vil ha meg, jeg er ukvinnelig som bryr meg om "emne" og ikke "gir meg". Personlig liker jeg å høre hva andre mener om temaer, jeg har ikke behov for at de skal mene/tro det samme som meg. Dette opplever jeg sjelden som et problem i samtaler med jenter/damer - men ofte i samtale med gutter/menn så må de "vinne/avslutte" en diskusjon. Det holder ikke å forstå at man kan ha forskjellig perspektiv på ting eller forskjellige verdivurderinger som påvirker hva man mener er best/riktigst/viktigst. Jeg tror og vet at ikke alle menn er slik, men erfaring gjør at jeg er skeptisk til å snakke med menn jeg ikke kjenner godt. (Og med noen jeg kjenner godt ) Jeg opplever at en del menn ikke tar det jeg sier alvorlig. Som at jeg sier høflig fra at jeg er opptatt/ikke ønsker å snakke - de mener de har rett til å få respons når de ønsker. Jeg opplever oftere at menn putter meg "i bås" og vil at jeg skal ta ansvar/forsvare hva andre damer/jenter har sagt, gjort eller mener. Dette er noe av grunnene til at jeg er skeptisk. Selv er jeg blitt slått, voldtatt og psykisk mishandlet av tidligere samboer. Jeg synes fremdeles synd på ham for vanskelig oppvekst og utfordringer han har møtt i livet, men siden jeg gikk inn i forholdet og trodde han var snill (som han er på sin måte), omsorgsfull, sår, intelligent, lyttende mm - så stoler jeg ikke på min egen evne til å bedømme menn. Selv om jeg vet jeg var uheldig og at ikke alle menn er slik. Jeg får generelt vondt av å se alle generaliseringer og bombastiske påstander - enten det er om menn, damer, homofile, kristne, muslimer, ... Anonymous poster hash: 30c7b...59d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå