Gå til innhold

Fordel å bli sammen med en gutt som har søstre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 260d4...e3c

Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Aner ikke jeg. Mannen min har en søster. Men hvordan det skulle være en fordel foran noe annet vet jeg ikke.

Skrevet

Det er folk som er enebarn som er supre kjærester, og folk med 4 søstre som voldtar og dreper kjæresten sin.

Tror ikke å ha søster eller ikke, har så veldig mye å si i det store bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke kalle det en fordel, og heller ingen ulempe. Er jo kjekt om man kommer godt overens med henne, kjipt om man ikke.

Anonymous poster hash: 5c1bc...d3c
Gjest Silverstream
Skrevet

Det sies at en gutt som har vokst opp med mange søstre er ordentlig kjærestemateriale fordi han har, opp gjennom årene, måtte leve med jenter og deres problemer og væremåte. Han har da lært seg kunsten med å omhandles jenter og vil derfor forstå mer når han en dag får sin egen kjæreste.

Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke, men det er hvertfall en teori :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye dere jenter tar med i betraktningen når dere skal få dere kjæreste! :D

Anonymous poster hash: 0f8de...052

Gjest Idollet
Skrevet

Det sies at en gutt som har vokst opp med mange søstre er ordentlig kjærestemateriale fordi han har, opp gjennom årene, måtte leve med jenter og deres problemer og væremåte. Han har da lært seg kunsten med å omhandles jenter og vil derfor forstå mer når han en dag får sin egen kjæreste.

Jeg tror nok ikke at vi er så hjernedøde at vi ikke greier å bo i lag med jenter selv om vi ikke har hatt søstre. Jeg har en søster og en bror, men det har ikke gjort noen forskjell.

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg tror nok ikke at vi er så hjernedøde at vi ikke greier å bo i lag med jenter selv om vi ikke har hatt søstre. Jeg har en søster og en bror, men det har ikke gjort noen forskjell.

Herregud, sa jeg at det var fakta? Det var bare en morsom teori, ikke noe annet enn det.

Om du tror at jeg ikke tror at gutter kan bo med jenter fordi de ikke har hatt søstre, ja da er det du som er hjernedød her.

Gjest Idollet
Skrevet

Herregud, sa jeg at det var fakta? Det var bare en morsom teori, ikke noe annet enn det.

Om du tror at jeg ikke tror at gutter kan bo med jenter fordi de ikke har hatt søstre, ja da er det du som er hjernedød her.

Jada, var ikke ment frekt eller som en fornermelse ...

AnonymBruker
Skrevet

Det var dette jeg tenkte på :)

TS

Anonymous poster hash: 260d4...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å ha lest statistikk på at (heterofile) folk med søsken av motsatt kjønn jevnt over har færre skilsmisser. Du kan jo søke litt på nettet.

Anonymous poster hash: b381f...925
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det stemmer ja. Mannen min har tre søstre, og han er bare helt fantastisk! Superflink til å kommunisere med og forstå meg, ikke minst "takle" meg;-)

Anonymous poster hash: 81efb...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...