Gå til innhold

gå naken med tennåringsbarn i huset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos ei venninne på overnatting. Da vi gikk ned i stua så vi faren hennes splitter naken på kjøkkenet. Jeg så på venninna mi og hun sa at han pleide å gå naken og så gikk hun videre mot stua. Er dette normalt? Vi er 14 år gamle jenter

Anonymous poster hash: 768c4...c11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er i hvertfall ikke vanlig. Men nakenhet er ikke unormalt. Generelt er vi litt for redd for naturlig nakenhet for tiden. Når det er sagt så mener jeg at man har klær på seg med tenåringsbarn i hus, SPESIELT om de har venner på besøk.

Anonymous poster hash: a2084...2bf
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt.

Min far går ALLTID i trusa hjemme. Kun trusa. Han nekter å kle på seg om barna har gjester. "Mitt hus, jeg kler meg som jeg vil" liksom. Veldig effektiv måte å sørge for at barna er for flaue til å ta med venner hjem.

Anonymous poster hash: c236d...e77

• Liker 2
Skrevet

Var hos ei venninne på overnatting. Da vi gikk ned i stua så vi faren hennes splitter naken på kjøkkenet. Jeg så på venninna mi og hun sa at han pleide å gå naken og så gikk hun videre mot stua. Er dette normalt? Vi er 14 år gamle jenter

Nei, det er ikke vanlig. Usj.

• Liker 1
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Her ble påkledning vanlig da barn var i skolealder. Jeg senset deres grenser for egen nakenhet. At vi fikk et glimt av hverandre gjorde ingenting. Aldri i verden om jeg hadde gått naken foran barns venner. Jeg mener at denne mannen har tråkket over en grense og ikke innser at det også er forskjell mellom bare familien og besøk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med "normalt" mener at 50% eller flere gjør det så er det ikke normalt. Hvis du med "normalt" mener at det er en betydelig prosent (men alikevel vesentlig mindre enn 50%) og om de fleste aksepterer det så vil jeg si at det er normalt. (På samme måte som homofili er normalt). Med dette gjelder kun når det bare er familien til stede. Dette var mye mer vanlig før. Barn blir påvirket av negative holdninger til nakenhet i samfunnet og drar de med seg inn i hjemmet. De ønsker derfor nå ofte ikke å være nakne selv eller at foreldrene er det.

Når andre er på besøk begrenser man oppførsel som kan være skremmende og uvant for andre. Vår familie var en kristenkonservativ naturistfamilie. Vi droppet dermed bordbønnen når det ikke var kristne tilstede og beholdt klærne på når det var tekstilister til stede. Det var også slik at først når barna var store så fikk barna overnatte hos venner som hadde samboende/ikke-gifte foreldre.

Anonymous poster hash: fd7ab...b38
Gjest New_Girl
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig, nei. En ting er at han gjør det når det er bare familien til stede, men har man besøk tar man på seg klær.

AnonymBruker
Skrevet

Har vokst opp med at nakenhet ikke er noe farlig, foreldre som sover nakne, går fra dusjen til soverommet nakne osv. Og ingen av oss har noe problem om en annen kommer inn på badet mens en annen dusjer f.eks. Men så fort det har vært andre i huset, så har man i det minste en truse og t-skjorte/morgekåpe eller noe på seg. Ikke fordi man selv bryr seg så mye, men man tenker på de andre. En 14 år gammel jente bryr seg kanskje ikke om å se sin mor/far naken, men det er ikke kult om faren til venninna tusler rundt naken..

Anonymous poster hash: 002a3...693
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har vokst opp med at nakenhet ikke er noe farlig, foreldre som sover nakne, går fra dusjen til soverommet nakne osv. Og ingen av oss har noe problem om en annen kommer inn på badet mens en annen dusjer f.eks. Men så fort det har vært andre i huset, så har man i det minste en truse og t-skjorte/morgekåpe eller noe på seg. Ikke fordi man selv bryr seg så mye, men man tenker på de andre. En 14 år gammel jente bryr seg kanskje ikke om å se sin mor/far naken, men det er ikke kult om faren til venninna tusler rundt naken.. Anonymous poster hash: 002a3...693

Både jeg på mannen min har hatt det på samme måte, og vi praktiserer også dette i vårt hjem med våre tenåringsbarn.

Anonymous poster hash: ca274...567

AnonymBruker
Skrevet

Det var også slik at først når barna var store så fikk barna overnatte hos venner som hadde samboende/ikke-gifte foreldre.

Wow! Dette var faktisk ganske ekstremt i min verden! Stakkars barn som ikke får ha vennene sine på besøk fordi foreldrene ikke var gifte!

Anonymous poster hash: 61c6c...4e7

• Liker 4
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis du med "normalt" mener at 50% eller flere gjør det så er det ikke normalt. Hvis du med "normalt" mener at det er en betydelig prosent (men alikevel vesentlig mindre enn 50%) og om de fleste aksepterer det så vil jeg si at det er normalt. (På samme måte som homofili er normalt). Med dette gjelder kun når det bare er familien til stede. Dette var mye mer vanlig før. Barn blir påvirket av negative holdninger til nakenhet i samfunnet og drar de med seg inn i hjemmet. De ønsker derfor nå ofte ikke å være nakne selv eller at foreldrene er det.

Når andre er på besøk begrenser man oppførsel som kan være skremmende og uvant for andre. Vår familie var en kristenkonservativ naturistfamilie. Vi droppet dermed bordbønnen når det ikke var kristne tilstede og beholdt klærne på når det var tekstilister til stede. Det var også slik at først når barna var store så fikk barna overnatte hos venner som hadde samboende/ikke-gifte foreldre.

Eh? Ikke gifte foreldre og samboere?

Hjelp. Er vi på 50-tallet??

Shit :-D

Gjest Blomsterert
Skrevet

Normalt? Det er vel heller uvanlig vil jeg tro.

En bør vel kanskje kle på seg litt når en har gjester.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så veldig vanlig. Vil også legge til at det er relativt lite hygienisk å gå naken rundt på kjøkkenet..

Anonymous poster hash: 69899...5a3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt.

Min far går ALLTID i trusa hjemme. Kun trusa. Han nekter å kle på seg om barna har gjester. "Mitt hus, jeg kler meg som jeg vil" liksom. Veldig effektiv måte å sørge for at barna er for flaue til å ta med venner hjem.

Anonymous poster hash: c236d...e77

En viss annen person påstod også at han pleide å gå kun i truse hjemme:

http://mobil.pd.no/Innenriks/article6304183.ece

Anonymous poster hash: 1bf91...028

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg si er svært lite hensynsfullt. En ting er at tenåringen selv tydeligvis syns det er helt greit (noe mange tenåringer faktisk ikke ville synes), man setter allikevel tenåringen i forlegenhet i forhold til vennene sine. Hadde jeg opplevd dette hos en av mine venner, hadde jeg ikke dratt dit på besøk igjen. Og kommer slikt ut, så er det et typisk eksempel på hva en tenåring vil bli mobbet for. Og det kan da umulig være så vanskelig å ta på seg en t-skjorte og shorts når man har besøk i huset?

Anonymous poster hash: c4791...966
AnonymBruker
Skrevet

min svigerfamilie er likedan. Bryr meg ikke jeg, jeg får lov til å ha på klær......

Anonymous poster hash: cbe07...373
AnonymBruker
Skrevet

min svigerfamilie er likedan. Bryr meg ikke jeg, jeg får lov til å ha på klær......

Anonymous poster hash: cbe07...373

Bra de har fått en slik svigerdatter. Selv hadde jeg aldri dratt på besøk til de. Jeg har ikke store problemer med nakenhet, hverken i garderober eller på naturiststrand, men i "hjemme hos"-settinger klarer jeg meg fint uten, for å si det slik.

Anonymous poster hash: c4791...966

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en datter på 13 år, og hadde ikke likt det om hun var på overnatting, og faren i huset spradet rundt naken. Dette er noe hun skal slippe å se. Vet hun synes det er ubehagelig og.

Anonymous poster hash: 8686d...f09
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting er at han går naken når de har gjester, men sitter han naken i stoler og gnir rævsvette langt ned i sofaer er det hundre ganger verre.

Naturister med respekt for seg selv sitter på et håndkle.

Anonymous poster hash: f4fce...6c7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vokst opp med at nakenhet ikke er noe farlig, foreldre som sover nakne, går fra dusjen til soverommet nakne osv. Og ingen av oss har noe problem om en annen kommer inn på badet mens en annen dusjer f.eks. Men så fort det har vært andre i huset, så har man i det minste en truse og t-skjorte/morgekåpe eller noe på seg. Ikke fordi man selv bryr seg så mye, men man tenker på de andre. En 14 år gammel jente bryr seg kanskje ikke om å se sin mor/far naken, men det er ikke kult om faren til venninna tusler rundt naken..

Anonymous poster hash: 002a3...693

Eh..sært....hadde ikke likt at noen kom inn mens jeg dusjet...yukk....

Anonymous poster hash: 729ab...f87

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...