AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Blir så sliten av dette, hvorfor kan jeg ikke klare å bare si Nei. Har nå ikke en ,men to ekser som prøver alt dem kan å få meg tilbake. Jeg har prøvd å si det på en ordentlig måte at det ikke er noe der igjen.. Jeg har kun hatt to forhold bak meg og er også dem eneste jeg har vært intime med.. Første var jeg sammen med over en periode på nesten 10år og vi har en utrolig herlig sønn sammen.. Vi klarer og samarbeide fint og han er støtt på besøk hos broren min, siden dem har blitt gode venner med tiden og er derfor ofte i samme familie selskaper ol. Vi hadde ett usunt forhold med problemer som tilslutt gjorde det vanskelig å bli.. Så er det nr.2 var sammen i ett år, han dumpet meg pga.personlige problemer som han trengte tid til å ordne opp i, og nå er det ordnet og han skriver, ringer og maser hver dag om å få meg tilbake.. Men etter alle løgnene er tilliten borte der også.. Orker ikke maset mer.. Dessverre jobber vi sammen også.. Jeg vil at dem bare lar meg være i fred. Å i tillegg har jeg blitt betatt av to gutter som ønsker å bli bedre kjent.. Huff, sliter virkelig med tankene..Anonymous poster hash: d443e...57c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Du tiltrekker deg og ønsker å tiltrekke deg drama. En typisk dame som sier at hun ikke orker drama, men som har behov for å fortelle om alle disse tingene som skjer i livet sitt og alle disse mennene som gjør ditt og datt. Det er veldig enkelt å endre situasjonen din, men jeg tviler på at du har interesse av å gjøre det. Det blir for kjedelig for deg, og uten den oppmerksomheten bekreftelsesbehovet ditt har behov for. Anonymous poster hash: 4ec04...f64 1
beige Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Du må si det rett fram , at det ikke er sjangs for å bli sammen igjen. Dermed basta. Ellers gir de seg ikke på LANG tid(snakker av erfaring)
Gjest Blomsterert Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Du tiltrekker deg og ønsker å tiltrekke deg drama. En typisk dame som sier at hun ikke orker drama, men som har behov for å fortelle om alle disse tingene som skjer i livet sitt og alle disse mennene som gjør ditt og datt. Det er veldig enkelt å endre situasjonen din, men jeg tviler på at du har interesse av å gjøre det. Det blir for kjedelig for deg, og uten den oppmerksomheten bekreftelsesbehovet ditt har behov for. Anonymous poster hash: 4ec04...f64 Eksempel på kvasipsykologi. Eller misunnelse. Skjerp deg :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Blir så sliten av dette, hvorfor kan jeg ikke klare å bare si Nei. Har nå ikke en ,men to ekser som prøver alt dem kan å få meg tilbake. Jeg har prøvd å si det på en ordentlig måte at det ikke er noe der igjen.. Jeg har kun hatt to forhold bak meg og er også dem eneste jeg har vært intime med.. Første var jeg sammen med over en periode på nesten 10år og vi har en utrolig herlig sønn sammen.. Vi klarer og samarbeide fint og han er støtt på besøk hos broren min, siden dem har blitt gode venner med tiden og er derfor ofte i samme familie selskaper ol. Vi hadde ett usunt forhold med problemer som tilslutt gjorde det vanskelig å bli.. Så er det nr.2 var sammen i ett år, han dumpet meg pga.personlige problemer som han trengte tid til å ordne opp i, og nå er det ordnet og han skriver, ringer og maser hver dag om å få meg tilbake.. Men etter alle løgnene er tilliten borte der også.. Orker ikke maset mer.. Dessverre jobber vi sammen også.. Jeg vil at dem bare lar meg være i fred. Å i tillegg har jeg blitt betatt av to gutter som ønsker å bli bedre kjent.. Huff, sliter virkelig med tankene..Anonymous poster hash: d443e...57c Ikke overtenk du. Ta en dag av gangen! :-)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Ikke overtenk du. Ta en dag av gangen! :-) Enig, og/eller ta en gutt av gangen Til TS: Hvilken av de to nye guttene liker du best? Jobber du sammen med dem også? Vær veldig bestemt og avvisende til de to xer. Anonymous poster hash: 541d9...970
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Jeg er veldig bestemt, men problemet er at han jeg fortsatt jobber med er direkte ufin mot meg og gjør arbeidsdagen utrolig vanskelig når han nekter å motta beskjeder fra meg.. Er så ille at jeg nå vurderer å skifte jobb, selv om jeg egentlig elsker arbeidsplassen min.Anonymous poster hash: d443e...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå