AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Menn har så enorm sexdrift, så hvordan skal man kunne stole på dem hvis de skal på byen med gutta? Eller dra bort på guttetur? Det er jo jævla lett å få seg noe og menn er konstant på jakt! Menn tenker ikke så langt fremover heller, de tenker ikke konsekvenser slik som oss jenter. Det er jo så lett å komme seg unna med et ligg! Hvordan skal noen liksom finne ut av det? Kompiser tyster ikke, så da kommer jo ingenting frem? Anonymous poster hash: bee1e...e18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Man må bare velge å stole på partneren. Ellers blir man ei sjalu og kontrollerende drittkjærring og ødelegger forholdet på den måten. Har gjort det selv og ser nå hvor dumt det var, han ville nok aldri gjort noe galt. Men for sent nå. Han ble lei selvfølgeligAnonymous poster hash: 0a803...1aa
Confusion Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Tror du har en skrivefeil, skulle nok stått "mennesker" og ikke "menn" Takk hvis du tar deg tid til å rette det.. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Sannheten kommer alltid frem Anonymous poster hash: a0e5c...fa7
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Kvinner er ikke noe mer og stole på en det menn er. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Slik er det med kvinner, overnervøse, stoler ikke på noen og misstroiske. Og det attpåtil når det er kvinner som statistisk sett er mest utro!? Eller var det en for grov generalisering, TS? Anonymous poster hash: c4219...b3e 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Vi jenter finner ut av det vi vil finne ut. Anonymous poster hash: 8edbc...589
Gjest Idollet Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Det er forskjell på folk. Du kan stole på noen kjærester, mens andre har enten mindre moral eller verdsetter partneren mindre.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Typen min var utro i begynnelsen av forholdet våres, men jeg lot det gå. Det er det dummeste jeg noen gang har gjort.. Ikke begå samme feil. Anonymous poster hash: 8edbc...589 1
Hulderen Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 For en generalisering, TS! Tror du på det selv, eller ønsker du bare å provosere frem reaksjoner? Ikke er det så jævla lett å få seg noe, alle menn jakter ikke, og de fleste er trofaste fordi de ønsker å være det. Klarer du ikke å stole på partneren din, så er fet synd. Men det betyr ikke at han ikke er til å stole på. 1
Hulderen Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Typen min var utro i begynnelsen av forholdet våres, men jeg lot det gå.Det er det dummeste jeg noen gang har gjort.. Ikke begå samme feil. Anonymous poster hash: 8edbc...589 Jeg ville heller ikke tilgitt utroskap. Men jeg stoler på at min mann ikke er utro, på samme måte som jeg er trofast selv. Det er noe helt annet når utroskapet har skjedd. I TS sitt tilfelle har det ikke det, hun bare tar for gitt at kjæresten vil være utro vrd første mulighet.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Vi jenter finner ut av det vi vil finne ut. Anonymous poster hash: 8edbc...589 Jaha, bare så synd at dere vil finne ut så lite som mulig...med mindre det er etter feil på mannen deres. Anonymous poster hash: d9d70...f9a 2
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Menn har så enorm sexdrift, så hvordan skal man kunne stole på dem hvis de skal på byen med gutta? Eller dra bort på guttetur? Det er jo jævla lett å få seg noe og menn er konstant på jakt! Menn tenker ikke så langt fremover heller, de tenker ikke konsekvenser slik som oss jenter. Det er jo så lett å komme seg unna med et ligg! Hvordan skal noen liksom finne ut av det? Kompiser tyster ikke, så da kommer jo ingenting frem? Anonymous poster hash: bee1e...e18 Du. Dette minner litt om paranoia. En må VELGE å stole på noen! Er sjalu selv,vet pga min fortid at menn ofte er utro! Veldig ofte. Men,en kan ikke bli kontrollfreak. En blir ødelagt av det! Jeg har mine grenser,men lar nå kjæresten dra på guttetur. Og vet du? Absolutt alle damer jeg kjenner har vært utro! Alle! Så ikke bare menn nei.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Kom igjen a vennen, ikke vær så mistroisk. De aller fleste menn ønsker å være trofast mot dama si, gi oss en sjanse Anonymous poster hash: 85832...965 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Hadde det hjulpet hvis typen var åpen for å snakke med deg om usikkerhet, ts? Anonymous poster hash: 85832...965
Sillicious Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Alle er jo ikke like, det du snakker om der er ikke menn, det er gutter. Og som noen her sier, det gjelder også kvinnfolk! Vi er ikke noe bedre selv. Om du har en mann som elsker deg, så holder han seg til deg, ikke alle har sånn enorm sexdfrift som du snakker om på den måten at de tar alt som er, så lenge de får seg noe. Det gjelder bare å finne rett mann
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 De fleste er tilbøyelige for å være utro, både kvinner og menn. Å tro noe annet er å være blåøyd. Anonymous poster hash: 41e42...6f0
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 Kom igjen a vennen, ikke vær så mistroisk. De aller fleste menn ønsker å være trofast mot dama si, gi oss en sjanse Anonymous poster hash: 85832...965 Ja :-) smeltet litt nå. Noen av oss gir dere en sjanse vet du!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #19 Skrevet 18. juli 2014 Ja :-) smeltet litt nå. Noen av oss gir dere en sjanse vet du! Det setter vi utrolig pris på Anonymous poster hash: 85832...965 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #20 Skrevet 18. juli 2014 Vet ikke. Etter at min kjæreste og far til barnet mitt hadde et forhold til en annen kvinne, og gjorde henne gravid, kommer jeg til å ha veldig vanskelig for å stole på noen igjen. Anonymous poster hash: 8bf95...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå