AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg er en dame på 41 år. 170 cm høy og 57 kg... Altså normalt slank , men dog ganske så lite muskuløs.... (Type flat rumpe , litt dissende lår mm) Jeg er singel men har selvsagt hatt noen kjærester oppover. Samtlige har prøvd å få meg til å trene , oppleves som de ikke er fornøyd med kroppen min i det hele tatt. Den siste typen har jeg datet nå i 4mnd. Han har selv lagt på seg 15 kg (nå 104 kg) og er selvsagt opptatt av å få det av. Den siste tiden har han flere ganger direkte og indirekte bedt meg trene, kommet med forslag om timer på treningsstudio sånn at jeg kan få muskuløs rumpe. Blir lei meg kjenner jeg.... Blir liksom aldri bra nok.... Overreagerer jeg? Har aldri likt og trene. Og spiser normalt sunt.Anonymous poster hash: 6ccf7...b86
wintergirl Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Nei, du overreagerer ikke. Vi damer er vel mer følsomme enn menn når det kommer til kroppen våres. Har selv en mann som sier at jeg kan bli veldig fit på kort tid hvis jeg starter med skikkelig trening nå. Merker jeg blir litt lei av det. Men han er nok fornøyd med deg se, men får vel bare sånne innfall hvor han blir litt vel ivrig også vil han ha med deg
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Nei, du overreagerer ikke. Vi damer er vel mer følsomme enn menn når det kommer til kroppen våres. Har selv en mann som sier at jeg kan bli veldig fit på kort tid hvis jeg starter med skikkelig trening nå. Merker jeg blir litt lei av det. Men han er nok fornøyd med deg se, men får vel bare sånne innfall hvor han blir litt vel ivrig også vil han ha med deg Hæ er vi? Er du mann da kanskje? Vet du hvordan de er anngående kroppen sin? Anonymous poster hash: 16bfa...9ee
wintergirl Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Hæ er vi? Er du mann da kanskje? Vet du hvordan de er anngående kroppen sin? Anonymous poster hash: 16bfa...9ee Generelt sett er vel kvinner litt mer følsomme på kroppen sin enn menn. Men joda, menn kan være det de og. Noen kvinner bryr seg mindre, MEN de fleste jenter/kvinner jeg kjenner tenker en del på kroppen sin og er følsom overfor kommentarer. Men som jeg først skrev, så skrev jeg at vi damer er vel mer følsomme. ER VEL MER! Jeg sa ikke AT DE E R!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå