belinekaroline Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Hei dere. Jeg måtte registrere meg her i dag, for å få noen råd av dere. Jeg er en 20 år gammel jente og kjæresten min er likedan. Jeg og min beste veninne har i mange år planlagt å reise til syden sammen, og i år har vi begge mulighet både med ferie samtidig og økonomisk. Kjæresten min der imot, lar meg ikke dra på ferie med henne. Han har selv reist på party turer til magaluf osv(før vi ble sammen), men jeg får ikke lov til å dra med besteveninnen min. Vi tenker da et "rolig" sted som hellas eller tyrkia, men fremdeles er det ikke sjangs. Hva hadde dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Jeg ville dratt. Men det er gitt at du også har litt ferie med kjæresten din. Anonymous poster hash: 0f794...2bc
Silfen Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Han bestemmer ikke over deg. Vil du dra, så drar du. 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Hei dere. Jeg måtte registrere meg her i dag, for å få noen råd av dere. Jeg er en 20 år gammel jente og kjæresten min er likedan. Jeg og min beste veninne har i mange år planlagt å reise til syden sammen, og i år har vi begge mulighet både med ferie samtidig og økonomisk. Kjæresten min der imot, lar meg ikke dra på ferie med henne. Han har selv reist på party turer til magaluf osv(før vi ble sammen), men jeg får ikke lov til å dra med besteveninnen min. Vi tenker da et "rolig" sted som hellas eller tyrkia, men fremdeles er det ikke sjangs. Hva hadde dere gjort? Et forhold innebærer å måtte stole på hverandre. En dame som nekter mannen sin gutteturer, eller en mann som nekter dama si venninneturer, vel, et slikt forhold er dømt til å mislykkes. Reis, og er du singel når du kommer hjem, vet du hva? Good riddance! Anonymous poster hash: 6ad67...15d 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Hører alarmen for kontrollfreak går av her. Om det er så lite tillitt der at det ikke tåler en tur til syden så vet jeg ikke hvor mye jeg ville satset på det. Anonymous poster hash: 5f757...88b 2
Gjest ashanti Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Kan jeg spørre hva som skjer hvis du tenker å dra? Han gjør det slutt? Eller har han tenkt å sperre deg inne? Uansett høres det ut for meg som et rimelig dødfødt forhold. Kommer ikke til å fungere i lengden.
Gjest Yellowrose Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Stakkars deg, bestemmer kjæresten din virkelig over deg? Hvis min hadde nektet meg å dra hadde jeg bare sett dumt på han og dratt!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Du skriver at han har vært på guttetur før deres forhold, er det greit for deg at han drar på guttetur nå? Dere må bli enige, slik at ting er greit begge veier :-) Anonymous poster hash: bfa2b...4f2
Lila Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Selvfølgelig skal du dra på tur med bestevenninnen din! Det er ingenting som gir han rett til å bestemme over deg eller ta avgjørelser for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Jeg var 17 år og hadde vært i et forhold i 2 år. Min første sommerjobb og inntekt. Jeg og en venninne ville ta en helgetur til Gøteborg. Kjæresten sa at dersom jeg dro så ble det slutt. Jeg hadde heldigvis vett nok til å dra og kjæresten gjorde det ikke slutt. Hadde han gjort det så var det nok helt greit å slippe en sånn fyr.Anonymous poster hash: 9760b...a09 1
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Vil du dra, så drar du. Han kan ikke bestemme det.
belinekaroline Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2014 Du skriver at han har vært på guttetur før deres forhold, er det greit for deg at han drar på guttetur nå? Dere må bli enige, slik at ting er greit begge veier :-)Anonymous poster hash: bfa2b...4f2 Han var på guttetur i fjord sommer.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Hei dere. Jeg måtte registrere meg her i dag, for å få noen råd av dere. Jeg er en 20 år gammel jente og kjæresten min er likedan. Jeg og min beste veninne har i mange år planlagt å reise til syden sammen, og i år har vi begge mulighet både med ferie samtidig og økonomisk. Kjæresten min der imot, lar meg ikke dra på ferie med henne. Han har selv reist på party turer til magaluf osv(før vi ble sammen), men jeg får ikke lov til å dra med besteveninnen min. Vi tenker da et "rolig" sted som hellas eller tyrkia, men fremdeles er det ikke sjangs. Hva hadde dere gjort? Hadde du latt han dra på guttetur til Thailand?Anonymous poster hash: 38d76...22c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Hadde du latt han dra på guttetur til Thailand?Anonymous poster hash: 38d76...22c Ja, hvorfor ikke? Og han hadde latt meg feriere med venninner på de mest beryktede festplasser, vel vitende om at jeg ikke ville være utro. Anonymous poster hash: 6ad67...15d
belinekaroline Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 18. juli 2014 Hadde du latt han dra på guttetur til Thailand?Anonymous poster hash: 38d76...22c Ettersom at han fikk lov å dra på hele tre gutteturer i fjor, hadde jeg ikke hatt noe i mot at han reiste til Thailand. Men nå som han derimot ikke vil la meg reise, er jeg usikker på om jeg var for dum og naiv i fjord(?)
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Nå er ikke jeg TS da, men i de fleste sunne forhold er dynamikken slik. Anonymous poster hash: 6ad67...15d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 Han var på guttetur i fjord sommer. Det var før dere ble sammen? Er det greit for deg at han drar i år også? Man kan ikke sammenligne hva som var greit når man var singel med hva som er greit i forhold :-) Ingen av dere kan nekte hverandre noe, men det bør være like regler for begge. Kan du, så kan han :-) Anonymous poster hash: bfa2b...4f2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #19 Skrevet 18. juli 2014 Ettersom at han fikk lov å dra på hele tre gutteturer i fjor, hadde jeg ikke hatt noe i mot at han reiste til Thailand. Men nå som han derimot ikke vil la meg reise, er jeg usikker på om jeg var for dum og naiv i fjord(?) Ikke naiv, du visste bare ikke hvilket rasshøl han skulle vise seg å være når du skulle ytre ønske om å feriere i noe annet enn nonneklostre. Hvor gamle er dere? PS, om du ikke har noe i mot det? Det heter i fjor, ikke i fjord. Anonymous poster hash: 6ad67...15d 1
belinekaroline Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #20 Skrevet 18. juli 2014 Det var før dere ble sammen? Er det greit for deg at han drar i år også? Man kan ikke sammenligne hva som var greit når man var singel med hva som er greit i forhold :-) Ingen av dere kan nekte hverandre noe, men det bør være like regler for begge. Kan du, så kan han :-)Anonymous poster hash: bfa2b...4f2 Magaluf var før vi ble sammen, og ja det er riktig at jeg ikke sammenligne med hva som var lov når man var singel. Jeg er tross alt i "den beste" alder for å oppleve ferie turer med besteveninner, og han har fått lov å oppleve det. Er det riktig at jeg bare skal få lov å reise på kjæresteturer, når han i fjord sommer fikk reise på gutteturer? Det er ikke at jeg vil reise og feste, for det er ikke i planen. skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå