AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg hører om de parene som fant hverandre plutselig og sier "å etter det så var det bare oss!" "Og siden den dagen har vi kalt hverandre kjærester" fordi det har klikket så bra. Jeg har også møtt en det klikket så bra med, men da ville han gå sakte frem.. Jeg mener at når man er forelsket så er man ikke rasjonelle uansett så hvorfor ikke bare kalle hverandre kjærester når det føles sånn? Jeg føler meg avvist og at det er noe feil med meg når alle jeg møter vil ta det sakte med akkurat meg jeg vil så gjerne finne den ene som jeg kan si at "det sa bare pang og så var det oss!" Anonymous poster hash: 2a201...2be
finekaroline Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Panget kommer når dere begge er klar for det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 At man er i et forhold umiddelbart er vel ikke normen - ei heller er det noe mål. Alle som er selektive bruker litt tid på å finne ut at det er den rette. Det er jo flere ting som skal stemme, ikke bare tiltrekningen, men verdier, livsstil, mål osv. Men dersom alle gutter du dater sitter litt på gjerdet (uten at du har gått for raskt frem) så er det vel slik at du dater menn som ikke er veldig investert i deg. Er det slik at gutter ber deg ut og mister interessen? Når er det de "backer unna"? Anonymous poster hash: ff858...da3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 At man er i et forhold umiddelbart er vel ikke normen - ei heller er det noe mål. Alle som er selektive bruker litt tid på å finne ut at det er den rette. Det er jo flere ting som skal stemme, ikke bare tiltrekningen, men verdier, livsstil, mål osv. Men dersom alle gutter du dater sitter litt på gjerdet (uten at du har gått for raskt frem) så er det vel slik at du dater menn som ikke er veldig investert i deg. Er det slik at gutter ber deg ut og mister interessen? Når er det de "backer unna"? Anonymous poster hash: ff858...da3 Han forrige jeg datet sa at han var betatt når jeg var forelsket, vi datet i 6 mnd og han ville fortsatt ta det sakte?? Når jeg spurte han om vi ikke var på vei til å bli kjærester så sa han "vi er jo LITT mer enn venner" Da følte jeg meg ganske såret og avvist http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> han sa også at han ikke var nyforelsket i meg mer, men alt han brukte når vi var sammen var at han var "betatt".. TsAnonymous poster hash: 2a201...2be
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jeg er en sånn som blir veldig fort interessert. Har vært singel i to år nå, og vært på en del dater. Alle gangene jeg har blitt betatt/forelska har jeg alltid blitt det i mye større grad enn han, og gått altfor fort frem, og sikkert skremt han bort.., Men så traff jeg en fyr, som jeg har likt mye bedre enn noen av de andre. En fyr som jeg kan være meg selv rundt hele tiden. Han var like ivrig som meg, og begge ble stormforelska ved første møte. Vi var sammen omtrent 24 t i døgnet i 10 dager, så begynte han å kalle meg kjæreste. Det gjelder å ikke gi opp:) plutselig dukker the perfect match opp. Min dukket opp da jeg hadde gitt opp leting, dating osv Anonymous poster hash: d0b8e...81f
MS.MR Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Jeg hører om de parene som fant hverandre plutselig og sier "å etter det så var det bare oss!" "Og siden den dagen har vi kalt hverandre kjærester" fordi det har klikket så bra. Jeg har også møtt en det klikket så bra med, men da ville han gå sakte frem.. Jeg mener at når man er forelsket så er man ikke rasjonelle uansett så hvorfor ikke bare kalle hverandre kjærester når det føles sånn? Jeg føler meg avvist og at det er noe feil med meg når alle jeg møter vil ta det sakte med akkurat meg jeg vil så gjerne finne den ene som jeg kan si at "det sa bare pang og så var det oss!"Anonymous poster hash: 2a201...2be Jeghar ventet på "klikket" selv. Ventet på solskinnshistorien, meg og henne som bare skulle klikke sammen, som to magneter. Det kommer nok neppe til å skje. Jeg har ofte gått for fort frem, selv. Ødelagt gang på gang for meg selv.
Bbc_tromvik Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Calm the fuk down da. Hva er det du (dere forsåvidt^) stresser med. Ting tar tid. Gjensidig interesse og utforskning av hverandre før dere tar skrittet og blir noe.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Han forrige jeg datet sa at han var betatt når jeg var forelsket, vi datet i 6 mnd og han ville fortsatt ta det sakte?? Når jeg spurte han om vi ikke var på vei til å bli kjærester så sa han "vi er jo LITT mer enn venner" Da følte jeg meg ganske såret og avvist han sa også at han ikke var nyforelsket i meg mer, men alt han brukte når vi var sammen var at han var "betatt".. TsAnonymous poster hash: 2a201...2be Det betyr bare at han liker deg, men ikke godt nok til å bli typen din/gi opp muligheten til å treffe andre jenter. Du kutter ham ut når han fortsatt ikke vil forplikte seg etter atskillige måneder og kaster ikke bort mer tid. Anonymous poster hash: ff858...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå