AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Er det vanlig å ikke fjerne forholdstatusen på facebook med engang? Kjæresten min gjorde det slutt med meg for ca to uker siden, da sa han at han ikke ville være "min" og ikke ville ha meg i livet sitt. Jeg har ikke hørt et eneste ord fra han siden da. Jeg vet at han har jobbet mye, men ser jo at han sitter endel på facebook for det. Likevel har han ikke fjernet forholdet vårt fra Facebook. Og jeg ser ikke på det som min oppgave, når det er han som ville gjøre det slutt. Dette gir jo meg et snev av håp om at det ikke er helt over enda. Jeg ville jo tro at når du ikke vil ha en person i livet ditt, så vil du fjerne forholdet fra offentligheten så fort som mulig? Anonymous poster hash: e7486...e4f
Version 2.0 Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Jeg lurer bare på hvorfor ikke du har fjernet han..
Apehjerne Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Jeg lurer bare på hvorfor ikke du har fjernet han.. nettopp fordi ho har et håp om at det skal bli dem to igjen. og vil også tro at det er vanskelig å fjerne forholdstatusen for hennes del fordi ho fremdeles vil tilbake. fjerner ho den blir det liksom endelig (selv om det mest sannsynlig er endelig)
Gjest Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Fjern ham og bli ferdig med det. Ikke vits å ha "i forhold med" en som har gjort det slutt. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Jeg lurer bare på hvorfor ikke du har fjernet han.. Det skrev jeg jo.. Jeg ser ikke på det som min oppgave, ettersom det ikke er jeg som vil at det skal være slutt. Anonymous poster hash: e7486...e4f
Apehjerne Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Er det vanlig å ikke fjerne forholdstatusen på facebook med engang? Kjæresten min gjorde det slutt med meg for ca to uker siden, da sa han at han ikke ville være "min" og ikke ville ha meg i livet sitt. Jeg har ikke hørt et eneste ord fra han siden da. Jeg vet at han har jobbet mye, men ser jo at han sitter endel på facebook for det. Likevel har han ikke fjernet forholdet vårt fra Facebook. Og jeg ser ikke på det som min oppgave, når det er han som ville gjøre det slutt. Dette gir jo meg et snev av håp om at det ikke er helt over enda. Jeg ville jo tro at når du ikke vil ha en person i livet ditt, så vil du fjerne forholdet fra offentligheten så fort som mulig? Anonymous poster hash: e7486...e4f jeg lot eksen min gjøre det. var jeg som gjorde det slutt. tenkte at han kunne gjøre det når han var klar for det. for min del var det over og jeg kunne ikke brydd meg mindre 2
Version 2.0 Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Det skrev jeg jo.. Jeg ser ikke på det som min oppgave, ettersom det ikke er jeg som vil at det skal være slutt. Anonymous poster hash: e7486...e4f Ja, men jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor vil du være sammen med en som bestemt har sagt han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre? Hvorfor i alle dager vil noen være sammen med det?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Ja, men jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor vil du være sammen med en som bestemt har sagt han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre? Hvorfor i alle dager vil noen være sammen med det? Det er desverre ikke så enkelt å svare på. Jeg lurer bare på om det ikke er vanlig å fjerne sånt med engang man har gjort det slutt. Anonymous poster hash: e7486...e4f
Chloe- Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Det kan jo hende han har skjult den for alle andre enn dere to.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 jeg lot eksen min gjøre det. var jeg som gjorde det slutt. tenkte at han kunne gjøre det når han var klar for det. for min del var det over og jeg kunne ikke brydd meg mindre Jeg liker bedre å rive av plasteret med engang. Det er ikke noe poeng i å late som at det er noe der om det ikke er det. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor han ikke fjerner det. Men jeg skjønner jo at noen syns det er bedre sånn. Men da ble dere kanskje enigie om det, eller snakket om det? -ts Anonymous poster hash: e7486...e4f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Det kan jo hende han har skjult den for alle andre enn dere to. Det er godt mulig. Men hva skulle poenget i det være? Da er det jo like greit om han bare fjerner det. Anonymous poster hash: e7486...e4f
emilia12 Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Eksen min sa ikke noe om att det var slutt hvis han møtte bekjente på butikken som spurte hvordan det gikk med oss osv. Tror han følte seg mislykket siden det var ett langvarig forhold med forlovelse. Han ville nok egentlig ha meg tilbake også og var lei seg, selv om vi visste det var best å ikke være sammen. Men kan nok være att han bare ikke vill ha spørsmål fra folk om det enda, att det er tøft for han selv om han later som han ikke bryr seg. Mannfolk er ofte sånn
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Haha, jeg har faktisk opplevd dette da jeg var i ett tidligere forhold! Han dumpet meg, brutalt og jævlig. For så å ikke slette meg fra facebook statusen sin. Jeg satt å oppdaterte profilen hans 300 ganger daglig, og så dette som ett glødende håp om at det skulle bli meg og han igjen, Men det hele viste seg at han ikke fjernet det for at han skulle få kommet seg ordentlig videre mens andre ikke skulle få vite at jeg var på markedet igjen Jeg håper for din skyld at ikke han er en sånnen dust. MEN fjern det, ikke la han kontrollere deg, du er tross alt ikke kjæreste med han lenger, så hvorfor ikke åpne døren for en ny start? Anonymous poster hash: 1b0ec...242
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Her stod statusen som "i et forhold" i minst 1 mnd etter at det ble slutt.Spurte ham etter en uke hva vi skulle gjøre med statusen, om han ville trykke først. Han ville at vi skulle snakke sammen først. Jeg byttet status til singel etter 3 uker uten et ord fra ham eller meg. Det var slutt egentlig før den mnd var gått også, men vi var samboere. Og han hadde ikke sagt det til moren engang, at vi hadde gjort det slutt. Og så var det selvsagt pga tafatthet og egentlig idiotisk hele greia. For min del kunne jeg ikke funnet på å bli sammen med ham igjen, men han følte det tydeligvis annerledes. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva folk tenkte om statusen, så det fikk stå. Til jeg fikk nok. Anonymous poster hash: ea0f9...ede
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Når min eks gjorde det slutt med meg lot han forholdet stå til jeg var klar for å fjerne det. Det var kanskje litt mer komplisert med oss ettersom vi har barn sammen, men jeg spurte om vi kunne la det stå litt til jeg var klar for å begrunne det til de som skulle lure. Ellers tror jeg det er mange som ikke tenker så mye på facebookstatusen sin, spesielt gutter. Kanskje han rett og slett ikke har tenkt over det? Anonymous poster hash: 0f8df...788
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Da det ble slutt med eksen ventet vi noen dager før vi endret status. Vi trengte noen dager selv på å "summe oss", før offentligheten fikk vite. Den første tiden etter ett brudd har vel de fleste nok med seg selv, og orker kanskje ikke belastningen med å skulle svare på masse spørsmål på Facebook?Anonymous poster hash: d7cfa...43c
Gjest Whitestripes Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Da det ble slutt med eksen ventet vi noen dager før vi endret status. Vi trengte noen dager selv på å "summe oss", før offentligheten fikk vite. Den første tiden etter ett brudd har vel de fleste nok med seg selv, og orker kanskje ikke belastningen med å skulle svare på masse spørsmål på Facebook?Anonymous poster hash: d7cfa...43c Man trenger ikke endre statusen, man kan bare fjerne hele greia. Da slipper man spørsmål. Jeg synes du bare burde endre/slette statusen din først som sist, TS. Du er jo ikke lenger i et forhold, så da burde det ikke stå der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå