Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

<3 <3 <3

Anonymous poster hash: e7878...cce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye å tilføre - men jeg sender den en virtuell :klem:

Stå på, du er sterk!

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg er imponert Ts!

For en enorm styrke du har!

Jeg tror at du kommer til å få det bra når alt har roet seg.

Lykke til videre! :)

Skrevet

Wow, du er sterk og kjempeflink! Heier på deg, lykke til videre :klem:

Skrevet

:klemmer: Husk at du er over det verste - å gå fra han. Nå kan ting bare bli bedre. Det kan ta tid, men før eller senere får du hodet over vannet igjen! Og allerede nå er du fri!

Håper du blir bedre snart! Og godt at du får hjelp! Husk at vi er mange som tenker på deg her!

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Hei, TS.

Det er godt å høre fra deg, og også godt å høre at du får hjelp.

Stor :klem:

Skrevet

Jeg har ingen:(

Jeg har min egen leilighet som vi ¨bor i nå. Men jeg vurderer å si at jeg ikke orker mer, så drar jeg til krisesenteret til han er ute av min leilighet. Jeg har prøvd å gå før men da gråter han og får sin vilje, men dagen etter krangel igjen...

Ta kontakt med krisesenteret i forkant, da kan de ordne med skifting av lås, og vektere slik at han ikke klikker å ramponerer hele leiligheten i det han flytter. Og du slipper og være tilstede, skulle han bli vanskelig vil han bli forvist fra stedet og tingene hans vil kunne bli kastet, dette vil han bli gjort oppmerksom på av en rolig og behersket mann tilknyttet krisesenteret.

Skrevet

Ts, når er du over det verste. Dumt du ikke kunne få besøksforbud, men det kommer vel. Lykke til med separasjonen. Du har vært så sterk og flink!

Gjest celine
Skrevet

Fy søren, du er rå Dior88 :)

Ønsker deg alt det beste og en stooor :hug: til deg

Skrevet (endret)

Hei TS :)

Har fulgt denne tråden fra første stund, og må si jeg er veldig imponert over deg! Dette er absolutt ikke lett, men du viser en utrolig styrke. Han kjenner seg nok ganske desperat nå fordi han har mistet taket på deg, men pris deg lykkelig for at du har klart å bryte med han. Bytt nummer eller blokker han du! Lettere å ikke føle seg svak når man ikke kan se hvor mange ganger han prøver å få kontakt med deg.

Som en totalt fremmed vil jeg si at jeg er stolt av deg! Stå på videre, dette klarer du! Stor klem fra meg :D

Endret av RedRobbin
Skrevet

Hvordan går det med deg TS? Tenker fortsatt på deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men tok kontakt med henne privat, og nå sender vi meldinger flere ganger i uka.

Skal ikke legge ut så mye om hvordan hun har det, men hun er tøff. Hun har ikke gått tilbake til mannen sin, og får hjelp både fra krisesenter og legen sin.

Med andre ord går det sakte, men sikkert bedre :)

Anonymous poster hash: eb48d...182

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke TS, men tok kontakt med henne privat, og nå sender vi meldinger flere ganger i uka.

Skal ikke legge ut så mye om hvordan hun har det, men hun er tøff. Hun har ikke gått tilbake til mannen sin, og får hjelp både fra krisesenter og legen sin.

Så godt å vite! :)

Ønsker henne fortsatt lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig bra!! Ts har virkelig klart å holde hodet kaldt selv om det har vært vanskelig. Tommel opp.

Anonymous poster hash: 6694a...238

• Liker 1
Skrevet

Kjære alle sammen!

Takk for all støtte. Varmer i hjertet når jeg ser at ukjente folk har tenkt på meg:) Tusen takk for alt.

Jeg har det OK, har begynt å jobbe igjen. Vet at dette er en lang og tung prossess...

• Liker 8
Skrevet

Fint at du har begynt å jobbe igjen. Det er bra å komme inn i hverdagslivet og å ha noe å ta bort tankene på.

Skrevet

Små skritt lille venn, små skritt.

Jeg vet hvordan det er å bryte ut av et forhold som ditt. Jeg fallt ned på kne og gråt høyt sikkert 100 ganger i uka, mest fordi jeg tenkte at jeg klarer ikke dette, jeg kommer meg ikke fra ham, og jeg kommer meg ikke videre. I hans makt følte jeg meg fullstendig maktesløs, som om jeg ikke klarte å komme meg bort hverken fysisk eller psykisk, lammet rett og slett. Det er 5 år siden i dag, han forsøker fortsatt å nå meg gjennom felles bekjente eller venner, men de blokkerer ham og nekter ham å komme nær meg. Jeg har kommet meg, jeg har kommet meg vekk fra ham og jeg står på bena, sterkere enn jeg gjorde både før og etter at jeg traff ham. Jeg har møtt en fantastisk mann som ikke setter angst i meg, som ikke slår meg, som ikke overtar og ødelegger livet mitt..

Små skritt, er det man starter med.. Opp på bena, ut på butikken, føle frihet til å kjøpe det man vil, spare det man vil av penger, planlegge kvelden eller dagen etterpå, ikke for mye på en gang for det er overveldende for en som er utslitt. Små tanker og små ideer, små handlinger, alt for å bygge seg opp igjen.

Stor klem til deg.

Anonymous poster hash: c484c...933
  • Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har tenkt på denne tråden av og til, og lurt på hvordan det går med deg TS. :klemmer:

Anonymous poster hash: b8048...389

• Liker 4
Skrevet

Jeg har tenkt på denne tråden av og til, og lurt på hvordan det går med deg TS. :klemmer:

Anonymous poster hash: b8048...389

Jeg har hatt kontakt med Dior88 siden starten, og fikk en tekstmelding av hun i dag, der hun nevnte at hun så at folk spurte hvordan det gikk med henne. Jeg skulle hilse og si at hun har det mye bedre. Hun er sykemeldt fortsatt og går til psykolog. Hun har fått besøksforbud mot mannen sin, men han brutt det (flere ganger? Litt usikker på akkurat det), så hun skal inn til avhør igjen på grunn av det. Hun er gladere, hun smiler igjen, og gleder seg til nyåret, for da skal hun på en lang jobbtur i utlandet :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med Dior88 siden starten, og fikk en tekstmelding av hun i dag, der hun nevnte at hun så at folk spurte hvordan det gikk med henne. Jeg skulle hilse og si at hun har det mye bedre. Hun er sykemeldt fortsatt og går til psykolog. Hun har fått besøksforbud mot mannen sin, men han brutt det (flere ganger? Litt usikker på akkurat det), så hun skal inn til avhør igjen på grunn av det. Hun er gladere, hun smiler igjen, og gleder seg til nyåret, for da skal hun på en lang jobbtur i utlandet :)

Så fint å høre!! Det gjør meg glad :) og så koselig du er Niennas!!

Jeg tror jeg snakker på det fleste her om jeg sier at vi er veldig glade for at hun har klart å komme seg ut av dette, selv om det er et stykke igjen. Blir veldig glad for å høre at hun har det mye bedre!! :klem:

Anonymous poster hash: dccde...b3a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...