Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mannen min fyller 30 snart, jeg har ordnet en overraskelse tur til USA, dagen før vi reiser så har jeg ordnet med fest for han med vennene hans. Jeg har kjøpt bursdagsgaver, merke klær og ting han ønsker seg. Jeg har brukt alle feriepenge og skattepengene jeg fikk til gode på dette, pluss jeg har spart noe også i lang tid... Så dette har jeg planlagt lenge, ville virkelig gjøre det stort for han...

MEN...

Spørsmålet nå er:

Skal jeg DROPPE DET ELLER GJENNOMFØRE DET???

Grunnen til at jeg spør er:

Jeg har blitt behandlet veldig dårlig av han gjennom hele forholdet og jeg er nå på det punket der jeg tenker å forlate han og gå... RØMME rett og slett. Han er veldig sjalu av seg, gammel tankegang at kvinner skal gjøre alt hjemme, noe jeg har gjort, sammenligner meg med alle kvinnene rundt han... Kaller meg masse stygt... Har aldri tid til meg, etter jobb sitter han på pc eller tv til han legger seg, under middag også skal han se tv... Vi ser kun på fotball. Jeg får aldri se på noe jeg liker... Når jeg spør om tid sammen så sier han at jeg er kravstor og maser. Jeg har vært gift i 3 år og kan ikke huske når vi gjorde noe annet enn å krangle. Vi krangler om alt og ingenting. Jeg må si ifra til en hver tid hvor jeg er. Kan ikke gå med sminke, eller korte klær... Han krangler om alt. Han liker ikke jobben min. Alt ved meg er feil...

Jeg klarer ikke ha sex med han, føler meg så dårlig etter sex og blir så deprimert... Føler meg brukt... Føler han kun vil ha meg i sengen og for å ha en til å lage middag.

Hva skal jeg gjøre??? Jeg tenker egentlig ikke på penger! Jeg vil bare gå fra han.

Jeg har blitt så dårlig behandlet. JEg forteller til en hver tid hvor jeg er men han mistenker meg uansett.

Jeg har mistet hele nettverket mitt... Ingen i familien har kontakt med meg siden de liker ikke denne mannen og jeg forstår nå hvorfor, de har sett meg ha det så vondt. Jeg har ingen venninner lenger...

Hva skal jeg gjøre???? Hjelp.

Hilsen en knust jente:(

Skrevet

Du dropper det, og bruker de oppsparte pengene som en sikkerhet når du nå flytter i fra ham. Det høres ikke ut som du har det noe godt med ham! Er det et krisesenter i nærheten, og har du venner/familie som du kan alliere deg med? Ville ikke blitt i det forholdet!

• Liker 47
Skrevet

Du dropper det, og bruker de oppsparte pengene som en sikkerhet når du nå flytter i fra ham. Det høres ikke ut som du har det noe godt med ham! Er det et krisesenter i nærheten, og har du venner/familie som du kan alliere deg med? Ville ikke blitt i det forholdet!

Dette!

En USA-tur kan ikke redde deg, men oppsparte midler kan.

• Liker 28
Skrevet

Det må nok skje noen endringer i forholdet - uavhengig av bursdagen eller ikke. Om du vil bli hos han, så kan dere reise på tur og ha fest. Men det virker jo mest som du vil ut... forholdet høres ikke bra ut for deg, og jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på bursdagen hans i så fall. Dropp reisen i hvert fall, og hold festen? Så sparer du de pengene, og kan heller begynne å tenke på deg selv.

Skrevet

Jeg har ingen:(

Jeg har min egen leilighet som vi ¨bor i nå. Men jeg vurderer å si at jeg ikke orker mer, så drar jeg til krisesenteret til han er ute av min leilighet. Jeg har prøvd å gå før men da gråter han og får sin vilje, men dagen etter krangel igjen...

Skrevet

Ikke si ifra om at du drar. Du pakker tingene dine og drar mens han er på jobb eller ute, og sender heller en sms når du er framme på krisesenteret!

• Liker 9
Skrevet

Festen og reisen er betalt så jeg taper de pengene uansett men jeg klarer ikke tanken på å gjøre noe for han etter alt dette... Jeg klarer ikke holde ut mer... Jeg er så sliten og ødelagt nå...

Skrevet

Hva skriver jeg i SMSen?

AnonymBruker
Skrevet

Dropp det, og prøv å få pengene tilbake. De pengene kommer godt med som depositum når du skal leie alene.

Det venter frihet på deg der ute, frihet til å bruke sminke, invitere venninner hjem, ikke måtte føle deg latterliggjort i ditt eget hjem.

Anonymous poster hash: 06e44...462
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen:(

Jeg har min egen leilighet som vi ¨bor i nå. Men jeg vurderer å si at jeg ikke orker mer, så drar jeg til krisesenteret til han er ute av min leilighet. Jeg har prøvd å gå før men da gråter han og får sin vilje, men dagen etter krangel igjen...

Da står du i det minste ikke på bar bakke ved brudd. Selvfølgelig gråter han når du prøver å gå, hvem andre skal han herse rundt med om du går??

• Liker 9
Skrevet

Jeg trenger ikke å leie noe heldigvis, har min egen liten leilighet. Så han må gå til sin leilighet som han leier ut... Aldri tatt med meg ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver jeg i SMSen?

At det er slutt, og du ikke kommer hjem før han og tingene hans er ute.

Gi ham en tidsfrist, og si at du vil kontakte politiet om han fremdeles er i leiligheten etter det.

• Liker 9
Skrevet

Hva skriver jeg i SMSen?

Hei! Nå er det slutt mellom oss to. Jeg blir borte en uke/tre dager/en måned/så lenge du trenger, og når jeg kommer tilbake forventer jeg at du har pakket sammen tingene dine og flyttet ut. Hilsen xxx

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for all hjelp og tips til SMS. Da skal jeg gjøre det fortløpende... Eller prøve å endre reisen og dra alene et sted. Siden er så sliten av han. Han forstår ikke hvorfor jeg føler meg dårlig etter sex... Siden alle kvinne på stille opp i sengen uansett hva, ellers er mannen utro. Det gjør meg kvalm!!! Han vil ha sex hver kveld. Om han ikke får er helvete løs...

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Dropp alt! Han fortjener deg virkelig ikke. Vet du?

Det fins menn som vil sette SÅ stor pris på deg!

Gå fra denne ekle karen,og vent på en oppegående snill mann.

Annonse
Skrevet (endret)

Dropp festen og alt, dette forholder er jo åpenbart ikke bra for deg.

Hvis han klarer å manipulere deg til å bli, gjør som Stjernesol foreslår - bare gå uten å ha noe kontakt utenom den SMS-en. Ikke svar noe mer heller hvis han skulle ringe eller sende SMS tilbake.

Husk, ikke vær redd å ta kontakt med familie og gamle venninner også - jeg hadde i alle fall veldig gjerne hjulpet en venninne som hadde glidd borte for en stund pga noe sånt, men som trengte hjelp.

Endret av Bond
Skrevet

Jeg har alltid vært redd for å være alene, men etter alle disse 7 årene innser jeg at det er bedre alene, enn at jeg er ensom og ødelagt i et forhold... Jeg skal velge han bort nå... Jeg orker ikke bruke mer tid på denne mannen som er slik...

• Liker 7
Skrevet

håper du har betalt avbestillingsret på de billettene

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde jeg ikke...

Skrevet

Det gjorde jeg ikke...

vel, da får du ikke pengene tilbake om du avbestiller. fatter ikke hvordan folk tør å bestille dyre billetter uten å betale avbestillingsgebyr

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...