Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #21 Skrevet 18. juli 2014 Typisk Løve Anonymous poster hash: 3aebd...b68 Hehe.
Cathrine88 Skrevet 18. juli 2014 #22 Skrevet 18. juli 2014 Typisk Løve Anonymous poster hash: 3aebd...b68 Dyret eller stjernetegnet? Løven er ikke stjernetegnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #23 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har faktisk bare vært sammen med løver Og mitt stjernetegn skal ikke passe sammen med løver. Nå funket det jo ikke med noen av eksene mine heller da. Men foreldrene mine er sammen enda på tross av det. En er løve og den andre er samme som meg. Anonymous poster hash: 10789...811 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #24 Skrevet 18. juli 2014 Jeg er løven, passer best med væren, steinbukken og skytten! Jomfruer holder jeg meg laaangt unna av erfaring, og det står også i stjernene at løven og jomfruen absolutt er en dårlig match.Anonymous poster hash: 28711...886 Uten at jeg skal si at jeg egentlig tror på dette. Kjenner noen par som er løve og jomfru og har vært sammen i mange år. Men i eksemplene jeg kommer på er løven mann. Anonymous poster hash: 47370...a6d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #25 Skrevet 18. juli 2014 Ifølge min venninne så takler heller ikke jeg Jomfruer! Og merkelig nok,det er de jeg ikke liker. De er store egoister og manipulerende. De jeg har møtt altså :-) tenker kun på seg selv,og mangler i høy grad empati. Wow. Snakk om idiotisk generalisering . Anonymous poster hash: 47370...a6d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #26 Skrevet 18. juli 2014 Dyret eller stjernetegnet? Løven er ikke stjernetegnet mitt. Da er du født i Værens tegn Anonymous poster hash: 3aebd...b68 3
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2014 #27 Skrevet 18. juli 2014 Hvorfor skriver du dem på engelsk? Engelsk? O_o Hadde jeg skrevet på engelsk hadde det blitt "The Archer", "The Ram", "The Twins" etc. Jeg skriver det på latin. Det er acidanter og hus os osv. Verste er at jeg vet alle mine. :3
Fame Skrevet 18. juli 2014 #28 Skrevet 18. juli 2014 Finnes ikke noe mer teit enn folk som tror på dette.
Fame Skrevet 18. juli 2014 #29 Skrevet 18. juli 2014 Wow. Snakk om idiotisk generalisering . Anonymous poster hash: 47370...a6d "De jeg har møtt altså"
Gjest Silverstream Skrevet 18. juli 2014 #30 Skrevet 18. juli 2014 Engelsk? O_o Hadde jeg skrevet på engelsk hadde det blitt "The Archer", "The Ram", "The Twins" etc. Jeg skriver det på latin. Haha, ja der ser du
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2014 #31 Skrevet 18. juli 2014 Haha, ja der ser du o_O Men jeg skriver det jo ikke på engelsk. >_o
Sunbeam Skrevet 18. juli 2014 #32 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Hvis man begynner å undersøke ascendant og måne tror jeg mange hadde undret litt mer her. Sola er jo bare en bitteliten del av horoskopet. Det er litt trangsynt å påstå at astrologi er vås når man faktisk ikke kan astrologi i det hele tatt don't yah think? Uansett, hver sin mening. Selv har jeg merket en voldsom dragning mot løver og har hatt flere viktige løver i livet mitt, så jeg er virkelig en løve elsker er trippel skorpion selv Endret 18. juli 2014 av Sunbeam 3
Hulderen Skrevet 18. juli 2014 #33 Skrevet 18. juli 2014 Tilfeldigheter, tilfeldigheter. Kjærestene mine har vært spredd utover stjernehimmelen. Men fet var en periode at jeg bare ble sammen med gutter som het Roger. Jeg var sammen med fire Rogere på rad. Det ble pinlig det, overfor vennegjengen! Men de gutta hadde ikke mer felles enn fire tilfeldige værer. Det er ikke sånn at det ligger noe bak, fordi om man ser et mønster. 2
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2014 #34 Skrevet 18. juli 2014 Hvis man begynner å undersøke ascendant og måne tror jeg mange hadde undret litt mer her. Vel, min ascendant er Libra, og videre så har jeg måne, Mars og Uranus i Scorpio, Merkur, Venus og Neptun i Sagittarius, Jupiter i Pisces og Pluto i Libra. Lilith (som jeg ikke egentlig vet hva er) er i Aquarius. Og så alle de tolv husene jeg ikke orker å ramse opp her. <_<
Gjest Silverstream Skrevet 18. juli 2014 #35 Skrevet 18. juli 2014 o_O Men jeg skriver det jo ikke på engelsk. >_o Haha, var ment som "ja der ser du hvor mye peiling jeg har på dette området"
Cathrine88 Skrevet 18. juli 2014 #36 Skrevet 18. juli 2014 Da er du født i Værens tegn Anonymous poster hash: 3aebd...b68 Hvorfor har du fått flere plusser for den påstanden?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #37 Skrevet 18. juli 2014 Hvorfor har du fått flere plusser for den påstanden? Det er kjempeartig å gjette stjernetegna til KGere for personlighet vises mye bedre på nett Anonymous poster hash: 3aebd...b68
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #38 Skrevet 18. juli 2014 Finnes ikke noe mer teit enn folk som tror på dette. Nå er venninnen min ganske så oppegående,men jeg er skeptisk selv. Eller det vil si,jeg syns det er interessant når det går litt i dybden. Folk tror jo på så mye "rart",og jeg syns det er ganske fascinerende. Vi kan jo ikke utelukke ting. Vi vet ikke nok. Syns bare det er gøy å se andres erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #39 Skrevet 19. juli 2014 Tror faktisk stjernetegn HAR noe å si, selv om veldig mange mener det er oppskrytt. Men jeg har sett at det går igjen i stjernetegn hos folk som jeg liker og andre stjernetegn som jeg ikke liker. Og da har jeg ikke visst stjernetegnet til personen på forhånd.. Feks har jeg funnet ut at jeg ofte kommer veldig godt overens med tvillingen (er tvillingen selv), løven og tyren. Syns Jomfruer og skytten-mennesker er vanskelige... orker dem ikke bare! Vannmann-folk pleier jeg også å ha veldig god kjemi med. De pleier jeg å kunne skravle med i timesvis. Samboeren min er fisk og jeg er ikke så stor fan av fisk-folk, og jeg merker det er sider ved samboeren min som viser at han er fisk og som jeg ikke helt digger, men vi kommer likevel godt overens og kjemien er fantastisk. Han er et fantastisk menneske, men ingen er jo perfekte I følge horoskopet kan et forhold mellom fisken og tvillingen bli komplisert, men med litt jobbing kan man lykkes sammen. Og det kjenner jeg meg igjen i Så jeg tror faktisk litt på stjernetegn. Anonymous poster hash: fee71...0b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå