Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg er ingen astrologikjenner,vet bare det alle vet. Men så snakket jeg med venninnen min som tror fast på dette. Og hun spurte om jeg ikke syns det var påfallende at jeg nesten kun har vært sammen med Skytter og Løver. Det ER jo rart iom at jeg har hatt noen...

Har dere tenkt på det? Er det de samme stjernetegn som går igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er helt tilfeldig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Astrologi er tull, tull, tull og atter tull!

Anonymous poster hash: b081f...c43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg styrer unna løver og steinbukker-bevisst. De har personligheter som ikke er forenlig med min.

Anonymous poster hash: cf4a6...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er løven, passer best med væren, steinbukken og skytten! Jomfruer holder jeg meg laaangt unna av erfaring, og det står også i stjernene at løven og jomfruen absolutt er en dårlig match.

Anonymous poster hash: 28711...886

Skrevet

Jeg styrer unna løver og steinbukker-bevisst. De har personligheter som ikke er forenlig med min. Anonymous poster hash: cf4a6...ecb

Og jeg styrer bevisst unna folk som tror at stjernetegn har noen innvirkning på personlighet. :vetikke:
  • Liker 9
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg styrer unna løver og steinbukker-bevisst. De har personligheter som ikke er forenlig med min.

Anonymous poster hash: cf4a6...ecb

Så du tror på dette?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg er løven, passer best med væren, steinbukken og skytten! Jomfruer holder jeg meg laaangt unna av erfaring, og det står også i stjernene at løven og jomfruen absolutt er en dårlig match.

Anonymous poster hash: 28711...886

Ifølge min venninne så takler heller ikke jeg Jomfruer!

Og merkelig nok,det er de jeg ikke liker. De er store egoister og manipulerende.

De jeg har møtt altså :-) tenker kun på seg selv,og mangler i høy grad empati.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Og jeg styrer bevisst unna folk som tror at stjernetegn har noen innvirkning på

personlighet. :vetikke:

Er,eller var skeptisk jeg også.

Men det var litt påfallende å se hva hun forklarte. Det er jo mye mer enn tullete horoskop i blader og aviser!

Er åpen for det meste jeg da,men tror lite! Syns bare det er interessant! :-)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Astrologi er tull, tull, tull og atter tull!

Anonymous poster hash: b081f...c43

Tja..er det det?

Skrevet

Ingenting som går igjen her hvertfall. Har hatt kjæreste som er født i januar, august og november :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 2e8e0...a79
  • Liker 1
Skrevet

Er,eller var skeptisk jeg også.

Men det var litt påfallende å se hva hun forklarte. Det er jo mye mer enn tullete horoskop i blader og aviser!

Er åpen for det meste jeg da,men tror lite! Syns bare det er interessant! :-)

Fødselsdatoer er bare enda en idiotisk grunn til å ha fordommer mot folk, og jeg synes det er trist.

For meg er det like tullete som å si at man holder seg langt unna alle blåøyde eller lave fordi man tilfeldigvis har møtt lave eller blåøyde mennesker med personlighetstrekk man ikke likte.

• Liker 7
Gjest Peanut
Skrevet

*Urk* >_<

Jeg er såkalt Sagittarius , men jeg tror så absolutt ikke at det påvirker personligheten. O_o Snarere er det andre ting som påvirker den. :3

I følge en eller annen side står det at Sagittarius passer best sammen med Aries, Gemini, Leo, Libra og Aquarius. Jeg har tidligere vært med en som var Gemini- det forholdet var en tragedie. :P

Gjest Blomsterert
Skrevet

Fødselsdatoer er bare enda en idiotisk grunn til å ha fordommer mot folk, og jeg synes det er trist.

For meg er det like tullete som å si at man holder seg langt unna alle blåøyde eller lave fordi man tilfeldigvis har møtt lave eller blåøyde mennesker med personlighetstrekk man ikke likte.

Skjønnet dette. En kan virkelig ikke gjøre opp en mening før en blir kjent,pga stjernetegn! Men,dette var interessant da hun forklarte og gikk litt i dybden.

Er ikke dermed sagt jeg misliker Jomfruer fordi de er nettopp det :-)

Gjest Silverstream
Skrevet

*Urk* >_<

Jeg er såkalt Sagittarius , men jeg tror så absolutt ikke at det påvirker personligheten. O_o Snarere er det andre ting som påvirker den. :3

I følge en eller annen side står det at Sagittarius passer best sammen med Aries, Gemini, Leo, Libra og Aquarius. Jeg har tidligere vært med en som var Gemini- det forholdet var en tragedie. :P

Hvorfor skriver du dem på engelsk?

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg er løve og har lest meg litt opp om personligheten folk med løve som stjernetegn liksom skal ha. Noe stemmer, men mye stemmer ikke.

Gjest Blomsterert
Skrevet

*Urk* >_<

Vi er samme stjernetegn vi da.

Og skeptiske av natur på dette :-D vi filosoferer,og jeg har samme erfaring som deg.

De jeg skal passe med,stemmer ikke :-D

Gjest Blomsterert
Skrevet

Men. Det er acidanter og hus os osv. Ikke så overfladisk om en går litt mer inn i det.

Og vi er jo alle stjernestøv :-))

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg styrer bevisst unna folk som tror at stjernetegn har noen innvirkning på personlighet. :vetikke:

Typisk Løve ;)

Anonymous poster hash: 3aebd...b68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...