Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Forrige lørdag tok jeg en piercing i underleppa, men angret samme dag fordi den var rett og slett ubehagelig ifht til hvordan den ene kula var plassert. Denne type piercing heter Vertical Labret og går loddret gjennom leppa.

Jeg tok den ut før det var gått 1 døgn og hulet har nå grodd seg helt igjen. Ikke vært noen komplikasjoner.

Valget mitt før jeg tok denne var mellom vanlig ring eller denne typen. Siden jeg ikke har sett noen med denne varianten falt valget på den. Nå ønsker jeg ring istedenfor og sendte derfor en mail til studioet hvor jeg hadde tatt den forrige.

Han sa jeg måtte vente 1-2 mnd før jeg kunne ta en ny, men for meg virker dette veldig lenge med tanke på at det ikke skal tas piercing i samme hull som tidligere.

Er det noen andre som har et mer fornuftig svar eller burde jeg vente så lenge?

Ønsker helst å ta den så snart som mulig siden jeg skal til syden i september og vil at den skal ha fått grodd seg fint sammen før det skal bades i klor og saltvann :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Forrige lørdag tok jeg en piercing i underleppa, men angret samme dag fordi den var rett og slett ubehagelig ifht til hvordan den ene kula var plassert. Denne type piercing heter Vertical Labret og går loddret gjennom leppa.

Jeg tok den ut før det var gått 1 døgn og hulet har nå grodd seg helt igjen. Ikke vært noen komplikasjoner.

Valget mitt før jeg tok denne var mellom vanlig ring eller denne typen. Siden jeg ikke har sett noen med denne varianten falt valget på den. Nå ønsker jeg ring istedenfor og sendte derfor en mail til studioet hvor jeg hadde tatt den forrige.

Han sa jeg måtte vente 1-2 mnd før jeg kunne ta en ny, men for meg virker dette veldig lenge med tanke på at det ikke skal tas piercing i samme hull som tidligere.

Er det noen andre som har et mer fornuftig svar eller burde jeg vente så lenge?

Ønsker helst å ta den så snart som mulig siden jeg skal til syden i september og vil at den skal ha fått grodd seg fint sammen før det skal bades i klor og saltvann :)

Siden det ikke er i samme hullet hadde jeg tatt det før, men hvis det hadde vært samme stedet ville jeg ventet siden det ble anbefalt og fordi det blir arrvev.

Anonymous poster hash: 7f80e...733

Skrevet

Siden det ikke er i samme hullet hadde jeg tatt det før, men hvis det hadde vært samme stedet ville jeg ventet siden det ble anbefalt og fordi det blir arrvev.

Anonymous poster hash: 7f80e...733

Takk for svaret, det var det samme jeg også mente :) God helg!

AnonymBruker
Skrevet

Om noen har et mer fornuftig svar enn han som faktisk jobber med dette?

Han sier det jo ikke for å være kjip..

Ikke rart folk får stygge arr osv når de avfeier anbefalinger.

Anonymous poster hash: b6cec...3a5

• Liker 1
Skrevet

Fornuftig svar er for deg å høre det du vil høre? Han kan faget sitt, da hører du på han.

• Liker 2
Skrevet

Om noen har et mer fornuftig svar enn han som faktisk jobber med dette?

Han sier det jo ikke for å være kjip..

Ikke rart folk får stygge arr osv når de avfeier anbefalinger.

Anonymous poster hash: b6cec...3a5

Vel, hvis du hadde lest hva jeg faktisk har skrevet så skal det jo ikke tas i samme hull da.

Er ikke snakk om stygge arr, for det som har grodd nå har grodd fint med god etterbehandling og som tidligere skrevet skal ikke det nye tas på akkurat samme sted.

Smil og vært glad du, god helg!

Skrevet

Fornuftig svar er for deg å høre det du vil høre? Han kan faget sitt, da hører du på han.

Ifht til at det ikke skal tas i samme hull så mente jeg at kanskje ikke var så ille å ta ny piercing før det var gått 1-2 mnd.

Så spørsmål mitt var rettet mot de som har erfaringer med dette, ikke noe større problem enn det egentlig.

Skrevet

Ifht til at det ikke skal tas i samme hull så mente jeg at kanskje ikke var så ille å ta ny piercing før det var gått 1-2 mnd.

Så spørsmål mitt var rettet mot de som har erfaringer med dette, ikke noe større problem enn det egentlig.

Den som har mest erfaring er fortsatt den som tar percingen på deg. Jeg kunne sagt jeg er lege og du kan tro meg og gjøre noe veldig idiotisk jeg anbefaller deg.... Derfor bør man heller høre med fagfolk enn random mennesker på nettet.

Skrevet

Da gikk jeg innom samme sjappa som jeg tok den i forrige uke. De sa jeg skulle vente 1 uke til slik at vi var sikre på at hevelsen i leppa har gått ned, så kunne vi sette i en ny piercing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...