Gå til innhold

Tidligere eks gift, kone drama, påvirker meg nå :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort og godt:

Jeg var ung, jomfru og hadde aldri hatt kjæreste. Jeg har hatt mange muligheter men jeg ventet på drømmemannen. Jeg ble forelsket i en mann, 11 år eldere enn meg. Vi var sammen dag og natt. Fikk veldig sterke følelser for han og samme fikk han. Vi hadde det veldig bra, senere var det ting som dukket opp. Jeg fant ut at han var gift osv. fordi jeg fikk telefon fra kona osv. Mye drama og krangling mye vold. Politiet var innblandet osv. Dette pågikk i over 3 år.

Jeg ville ikke ha mer kontakt med han, jeg ville ikke være den som ødla en familie med 2 barn. Så jeg tenkte hvis jeg går så er det bedre enn å ødlegge for de. Han nektet, han ville gifte seg med meg og skille seg . Jeg måtte true han flere ganger med å ikke ha noe kontakt med han hvis han skiller seg pga meg. Kona pleide å ringe og gråte. Jeg synes så synd på henne og snakket med henne i flere timer bak hans rygg. Hun hadde ingen. Og per dags dato ringer henne meg hvis han ikke kommer hjem, ikke for å krangle. Men bare snakke. Jeg har ikke noe kontakt med han eller henne,med mindre henne ringer. Han pleier også å ringe meg fra skjult, eller spionere på meg innimellom. Kjøre etter meg osv.

Dette har nå utviklet seg til psykiske plager som paranoid, tror ikke på noen, stoler ikke på noen og i hvertfall ikke menn. Jeg har blitt voldling og aggressiv. Endrer meningen min hele tiden, noe han har merket og kommentert.

Føler folk baksnakker meg.

For å si det rett ut psykiskeproblemer. ?!

Dette har nå påvirket meg i ettertid, jeg har nå en ny partner. Jeg har kjent han siden jeg bar 15 år. Og nå er jeg 21. Vi har vært sammen kanskje 2 år av og på.

Jeg sliter veldig med å stole på han, krangler unødvending mye, alt han sier føler jeg er løgn. Føler han bruker meg, men man kan se veldig tydelig at han er glad i meg osv. jeg klarer bare ikke å stole på han. Hvis jeg krangler og skriker prøver han bare å ikke svare tilbake og drite i det. Han blir ikke sur.

Men nå har jeg fortalt han at ting ikke er som det skal med meg lenger, og at jeg elsker han men jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn.

Hva skal jeg gjøre, er redd han bli lei og går fra meg?

Trenger jeg hjelp?

Anonymous poster hash: 48f22...fb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...