AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #21 Del Skrevet 17. august 2014 Spennende at man ender opp med å diskutere om kvinner eller menn er mest utro på et innlegg om at Eggum og Huuse har splittet opp.... Regner med at disse to nevnte personene har gjort bruddet på en skikkelig og grei måte, er venner nå. Og at de treffer nye ganske raskt begge to, og det er naturlig siden de er i underholdningsbransjen og inviteres på mye forskjellig. Anonymous poster hash: 3392c...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #22 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg synes de virker så sympatiske. Flott par, nå er de flotte hver for seg. Ser Huuse på God morgen Norge nå.. Anonymous poster hash: e0b6f...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #23 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg synes de virker så sympatiske. Flott par, nå er de flotte hver for seg. Ser Huuse på God morgen Norge nå.. Anonymous poster hash: e0b6f...0dd Jeg har ikke tv2. Har Kaja på seg buffalosko i studio? Anonymous poster hash: d1d73...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg