Gå til innhold

Oppegående ung kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år, har mage, alt håret i behold, tjener greit, trives hjemme og i skogen, har egen bolig med lite gjeld og hytte.

Kan jeg forvente å finne ei pen jente midt i 20-åra+ med utdanning, jobb og en interesse i å drifte familie, hus og hjem?
Ja, jeg vasker og står på, men ser helst at partneren ikke overlater alt arbeidet til meg.

Anonymous poster hash: a59aa...945
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne ei som er som deg? I tredveåra, utrent, ok jobb og tjener greit? Liker å gå tur i skog og mark?

Anonymous poster hash: 9ad42...9dc
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år, har mage, alt håret i behold, tjener greit, trives hjemme og i skogen, har egen bolig med lite gjeld og hytte.

Kan jeg forvente å finne ei pen jente midt i 20-åra+ med utdanning, jobb og en interesse i å drifte familie, hus og hjem?

Ja, jeg vasker og står på, men ser helst at partneren ikke overlater alt arbeidet til meg.

Hvis du er en dominerende voldsmann med psykopatiske trekk så bør ikke det være noe problem.

Anonymous poster hash: 36cd3...d32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne ei som er som deg? I tredveåra, utrent, ok jobb og tjener greit? Liker å gå tur i skog og mark?

Hvorfor ikke en i midten av 20-årene? Det var det han spurte om.

Anonymous poster hash: 881f6...248

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke i et tak og kvitter deg med den magen? Jenter vil ikke ha en stor mage som ligger å dasker på de...

Anonymous poster hash: c2c2d...e7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kun deg det står om du får en slik dame eller ikke. Har du draget eller har du ikke?

Anonymous poster hash: c7255...898

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke i et tak og kvitter deg med den magen? Jenter vil ikke ha en stor mage som ligger å dasker på de...

Anonymous poster hash: c2c2d...e7f

Jenter kanskje, men damer bryr seg ikke. Slutt å dra over alle med en kam!

Anonymous poster hash: 34122...351

Skrevet

Hvorfor skal en mann på 30 finne seg en dame i tredveårene, altså en eldre dame? Dere damer er jo så flinke til å påpeke at damer modner tidligere enn menn. I tillegg er det vanligst at mannen er eldst.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal en mann på 30 finne seg en dame i tredveårene, altså en eldre dame? Dere damer er jo så flinke til å påpeke at damer modner tidligere enn menn. I tillegg er det vanligst at mannen er eldst.

Enig. Jeg vil helst ha en eldre mann. Er 25 selv.

Anonymous poster hash: 2168d...05c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke en i midten av 20-årene? Det var det han spurte om.

Anonymous poster hash: 881f6...248

Fordi yngre kvinner er mer ettertraktet og har flere beilere. Utrente menn i 30årene som ikke har all verden å by på, bør kanskje ikke lure seg selv til at de kan få slike og heller sikte seg inn på noen på deres eget nivå.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si.

Anonymous poster hash: 0cada...40f
Skrevet

Du skriver hun bør ha jobb, men samtidig drifte familie, hus, og hjem. Ser du ikke at dette blir en feilfordeling?

Eller mente du DELE på å drifte familie, hus og hjem?

Skrevet

Fordi yngre kvinner er mer ettertraktet og har flere beilere. Utrente menn i 30årene som ikke har all verden å by på, bør kanskje ikke lure seg selv til at de kan få slike og heller sikte seg inn på noen på deres eget nivå.

Det eneste du baserer dette på er at han har mage. TS spør om han kan forvente seg en jente fra midten av 20-årene og opp. Det kan han absolutt.

Skrevet

Jeg er 30 år, har mage, alt håret i behold, tjener greit, trives hjemme og i skogen, har egen bolig med lite gjeld og hytte. Kan jeg forvente å finne ei pen jente midt i 20-åra+ med utdanning, jobb og en interesse i å drifte familie, hus og hjem?Ja, jeg vasker og står på, men ser helst at partneren ikke overlater alt arbeidet til meg. Anonymous poster hash: a59aa...945

ja det kan du jo. Men hvordan er du som person? Erfaringer med jenter? Fortell litt mer om deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...