Gå til innhold

Anmelde Peak Performance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

nå er det snart en måned siden jeg bestilte noe fra PP, jeg betalte en litt stor sum for dette. Jeg fikk senere mail om det jeg hadde bestilt, en dag senere fikk jeg beskjed om at de ikke hadde de tingene jeg bestilte.

For det første så burde varer de ikke har være tilgjengelig på siden deres!

Så jeg sendte mail til dem, fortalte dem at det ikke burde gå ann å velge klær som ikke er på lager.

Da fikk jeg til svar, at det er noen varer som de ikke shipper til Norge. Dette skriver de ikke på siden deres. Det er ikke noen advarsel eller noe.
De sa da at de skulle sende tilbake pengene og jeg skulle forvente å få dem innen 5-8 dager, nå har det gått snart 1 måned.

Jeg kontaktet dem på mail + facebook, jeg sa at om det ikke kommer noen penger inn på konto snart så skal jeg anmelde dem, jeg fortalte dem også at kundeservicen er utrolig dårlig. Jeg skrev også at jeg begynte å tro at de scammer folk osv.

De ringte meg opp og beklagde seg, men de sa akkurat det samme som de hadde skrevet på mail, "vi jobber med det" "beklager" osv.
De skrev også at jeg skal få 70% avslag på neste kjøp med dem.

Jeg skrev sist til dem igår, at imorgen (i dag) så drar jeg til politiet og anmelder dem, jeg fortalte dem også at de kunne bare ha de 70% for seg selv fordi jeg skal ALDRI bestille noe fra dem mer.

Til slutt, jeg forventet ikke så dårlig service av dem! De er verre en privat personer på ebay, helt sinnsykt!
Så kan jeg anmelde dem? Vil politiet bare henlegge dette eller hva?

Om de så henglegger saken så hvem skal fikse ting for oss?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig henlegger de det! Heldigvis bruker de tid på viktigere ting.

Ring de istedet for å maile og Facebook.

Forhør deg evt med Forbrukerrådet.

Anonymous poster hash: 5f15c...c02

AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal du anmelde de for?

At de er slemme?

Jeg skjønner at det er kjedelig, men de har ikke gjort ble kriminelt..

Skrevet

Selvfølgelig henlegger de det! Heldigvis bruker de tid på viktigere ting.

Ring de istedet for å maile og Facebook.

Forhør deg evt med Forbrukerrådet.

Jeg har ringt to ganger allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

nå er det snart en måned siden jeg bestilte noe fra PP, jeg betalte en litt stor sum for dette. Jeg fikk senere mail om det jeg hadde bestilt, en dag senere fikk jeg beskjed om at de ikke hadde de tingene jeg bestilte.

For det første så burde varer de ikke har være tilgjengelig på siden deres!

Så jeg sendte mail til dem, fortalte dem at det ikke burde gå ann å velge klær som ikke er på lager.

Da fikk jeg til svar, at det er noen varer som de ikke shipper til Norge. Dette skriver de ikke på siden deres. Det er ikke noen advarsel eller noe.

De sa da at de skulle sende tilbake pengene og jeg skulle forvente å få dem innen 5-8 dager, nå har det gått snart 1 måned.

Jeg kontaktet dem på mail + facebook, jeg sa at om det ikke kommer noen penger inn på konto snart så skal jeg anmelde dem, jeg fortalte dem også at kundeservicen er utrolig dårlig. Jeg skrev også at jeg begynte å tro at de scammer folk osv.

De ringte meg opp og beklagde seg, men de sa akkurat det samme som de hadde skrevet på mail, "vi jobber med det" "beklager" osv.

De skrev også at jeg skal få 70% avslag på neste kjøp med dem.

Jeg skrev sist til dem igår, at imorgen (i dag) så drar jeg til politiet og anmelder dem, jeg fortalte dem også at de kunne bare ha de 70% for seg selv fordi jeg skal ALDRI bestille noe fra dem mer.

Til slutt, jeg forventet ikke så dårlig service av dem! De er verre en privat personer på ebay, helt sinnsykt!

Så kan jeg anmelde dem? Vil politiet bare henlegge dette eller hva?

Om de så henglegger saken så hvem skal fikse ting for oss?

Jeg tror at hvis du hadde vært litt høfligere og ikke kjeftet på dem fra begynnelsen av, ville alt ordnet seg til ditt beste. Selv om man er sint og oppgitt, kommer man lengre med å være høflig, uansett.

Anonymous poster hash: 8d795...83c

Skrevet

Jeg tror at hvis du hadde vært litt høfligere og ikke kjeftet på dem fra begynnelsen av, ville alt ordnet seg til ditt beste. Selv om man er sint og oppgitt, kommer man lengre med å være høflig, uansett.

Anonymous poster hash: 8d795...83c

Jeg var høffelig i starten, men denne uken her så gikk tålmodigheten min tom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var høffelig i starten, men denne uken her så gikk tålmodigheten min tom.

Det funket tydeligvis bra ;)

Skrevet

jeg har ihvertfall kontaktet forbrukerrådet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...