Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det jenter som kunne likt å ha en kompis for kos. Sitte tett, ligge i armkroken til, bli strøket og dullet med og bare pjuske, , eller er det forbeholdt menn dere er interessert i seksuelt?

Anonymous poster hash: b966f...da9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes tjenester som tilbyr sånt

AnonymBruker
Skrevet

Finnes tjenester som tilbyr sånt

var ikke det jeg spurte om.

• Liker 2
Skrevet

Siden Aurora kjørte intern konkuranse i ikke svare på sprøsmål her....

Jeg er mann selv da, tror ikke jeg hadde orket å pjuske med ei jente som jeg ikke var interessert i. Jeg kunne såklart pjusket med henne uten at jeg automatisk ville ha sex med henne... Men jeg har det som regel at jeg ikke koser med jenter som jeg ikke er interessert i.

Flørting blir noe annet.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Forbeholdt menn jeg er interessert i seksuelt ja. Finner det litt vanskelig å kose med folk jeg ikke finner meg selv tiltrukket av, føler jeg sender feil signaler og ting føles bare feil.

• Liker 1
Skrevet

var ikke det jeg spurte om.

Du har selvfølgelig helt rett. Jeg prøvde bare å komme med et alternativ.

Det går selvsagt an å ha en guttevenn som en kan kose med, men det naturlige (for min del) er at jeg også er romantisk interessert i gutten. :)

Skrevet

Siden Aurora kjørte intern konkuranse i ikke svare på sprøsmål her....

Jeg er mann selv da, tror ikke jeg hadde orket å pjuske med ei jente som jeg ikke var interessert i. Jeg kunne såklart pjusket med henne uten at jeg automatisk ville ha sex med henne... Men jeg har det som regel at jeg ikke koser med jenter som jeg ikke er interessert i.

Flørting blir noe annet.

Prøvde bare å komme med et alternativ. Jeg så nemlig et program om det på tv. Så vare ikke noe forsøk på å starte noen konkurranse. XD

Bare et kort svar fra et trøtt menneske tidlig på morningen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare til å havne i vennesonen det, så får du en kosevenn som ikke er interessert i noe seksuelt!

Anonymous poster hash: 32a52...313

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei kosing, fører ofte til sex. Og kosing uten noe sex noengang hadde jeg ikke giddet.

• Liker 1
Skrevet

Bare til å havne i vennesonen det, så får du en kosevenn som ikke er interessert i noe seksuelt!

Anonymous poster hash: 32a52...313

Jeg koser ikke med noen av mine mannlige venner, så det er ikke en selvfølge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...