AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har vært sammen med denne mannen i noen måneder, men han har en grusom uvane som han gjør hele tiden, uansett hvor vi er og alt! Han tar nemlig hånda nedi buksa og lukter på den etterpå? Jeg mener det, flere ganger om dagen.. til og med offentlig, tror ikke han merker at han gjør det engang. Jeg konfronterte han med det en gang selvfølgelig, han sa det var en uvane, var sjokkert over at han gjorde det offentlig for det viste han ikke! Og bare... Ja, herregud! Jeg kan ikke være sammen med en som skal lukte på utstyet sitt hele tiden! Aner ikke hva han lukter etter engang Huff! Anonymous poster hash: 204fc...0b1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Har samme uvane. Hatt det siden jeg var bitteliten. Det har blitt en salgs rus for meg opp igjennom årene Kan være kjæresten din har det likt. Anonymous poster hash: 8f979...3e8
Aurora_Versailles Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Det er mange som gjør dette uten å tenke over det. Du vet hvordan noen tar i håret, klikker på en penn eller sier "liksom" annethvert ord pga nervøsitet? Det kan ko være at det bare er noe sånt.
Chloe- Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Hadde en eks som gjorde det samme. For eksempel i hvert eneste lyskryss.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Hm, dette er visst mye mer "normalt " enn jeg trodde! Usikker på hva som er grunnen, kan jo være nervøsitet, eller at han har gjort det hele livet. Nesten lettet over å se at det er flere.. puh..Anonymous poster hash: 204fc...0b1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Eksen gjorde det også ikke ute blandt folk, men hele tidrn hjemme. Spurte han om det av nysgjerrighet og han hadde egentlig ikke noe svar, var vane og så likte han det visst. Plaget ikke meg da han dusja hver dag og var renslig. Hadde reagert om han gjorde det under kaffen hjemme hos foreldrene mine, men hadde ingen ting imot det ellersAnonymous poster hash: 19f33...e88
melatonin Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Han tar altså handa ned i bokseren, tar seg på tissen og så lukter på handa? Vasker han seg etterpå??? hadde min mann gjort slik ute blandt folk så hadde jeg dødd om noen så det.. Beklager det er ikke meningen å si at det er feil eller ekkelt, jeg har bare ikke hørt om det.. Mannen min sitter ofte "tar på seg selv" utenpå buksa når vi er alene og ser på tv, men ikke noe sånt når vi er ute blandt folk. En annen tanke, hva om du så en dame gjøre det samme?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Dump ham!Anonymous poster hash: 275af...8ab
Leehyori Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har vært sammen med denne mannen i noen måneder, men han har en grusom uvane som han gjør hele tiden, uansett hvor vi er og alt! Han tar nemlig hånda nedi buksa og lukter på den etterpå? Jeg mener det, flere ganger om dagen.. til og med offentlig, tror ikke han merker at han gjør det engang. Jeg konfronterte han med det en gang selvfølgelig, han sa det var en uvane, var sjokkert over at han gjorde det offentlig for det viste han ikke! Og bare... Ja, herregud! Jeg kan ikke være sammen med en som skal lukte på utstyet sitt hele tiden! Aner ikke hva han lukter etter engang Huff!Anonymous poster hash: 204fc...0b1 Det er mange som gjør dette uten å tenke over det. Du vet hvordan noen tar i håret, klikker på en penn eller sier "liksom" annethvert ord pga nervøsitet? Det kan ko være at det bare er noe sånt. Jeg napper i håret hele tiden...
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Når jeg leser slike tråder tenker jeg det var bra å ha foreldre som faktisk drev med oppdragelse. Leking med tisselassen lærer man vel rimelig tidlig at man ikke gjør ute blant folk? 9
KaDust Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Når jeg leser slike tråder tenker jeg det var bra å ha foreldre som faktisk drev med oppdragelse. Leking med tisselassen lærer man vel rimelig tidlig at man ikke gjør ute blant folk? Akkurat hva jeg tenkte også..
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Iblant reagerer en på rare uvaner,og så viser det seg at flere gjør akkurat det samme. Har en kompis som gjør sånt,og syns det er et merkelig fenomen!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Jøsses! Jeg kjenner ingen over barnehagealder-ish som gjør slikt!Anonymous poster hash: 2a713...af5
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Mormor strikket lue til tisselassen til min fetter, han viftet med den hele tida, og da sa hun at den kunne bli kald og forkjølet. Fungerte bra det trikset! Tror kanskje han var fire år da. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #16 Skrevet 19. juli 2014 Hva med den hånda som etter en tur ute har vært nede i buksa og opp igjen x antall ganger ? Den skal han stryke deg i håret med...grøss Hygiene er et fint ord Anonymous poster hash: 0cb2e...dc5 2
Betasuppe Skrevet 19. juli 2014 #17 Skrevet 19. juli 2014 Hva med den hånda som etter en tur ute har vært nede i buksa og opp igjen x antall ganger ? Den skal han stryke deg i håret med...grøss Hygiene er et fint ord Anonymous poster hash: 0cb2e...dc5 Herbal essences med et hint av ballesvette. Håndhilser han og leier med denne handa?
Mrs Smith Skrevet 19. juli 2014 #18 Skrevet 19. juli 2014 Det er ikke et slags tics eller noe sånt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå