Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen tar seg tid til å lese, jeg trenger sårt deres mening, det er viktig for meg..

Forresten er jeg 25 og han 30.

Jeg så på mobilen hans for at jeg har følt litt usikkerhet i det siste (som viste seg at det var ingen grunn til å være, han er trofast.)

Jeg fant noen gamle meldinger på typen sin tlf, der det sto at ei hadde glemt igjen jakken sin hos han, heftig natt, dager senere hadde hun skrevet om hun skulle komme etter en kamp, han svarte at det hadde vært deilig, men passet seg ikke da.

De møttes ikke flere ganger, men hun prøve å ta kontakt og få møtt han.

Dette var 2 uker etter at vi hadde møttes, jeg var hjemme hos familien min på denne tiden, der var jeg i en måned på ferie.

Verste er at han sier at de kun flørtet, og ikke hadde ligget sammen, det tror jeg selvfølgelig ikke på. For det var mye med "du slet meg ut, hehe.." "kunne ikke la være.." osv. Så de lå jo sammen den natten, han hadde nachspiel da sier han nå.

I tillegg hadde han spurt ei som han var utro MED mot eksen sin om hun var ute dagen etter at vi hadde møttes! (Vi møttes ut på fredag, han var også ut på lørdag).

Vi hadde kontakt hele tiden, han da han falt pladask, jeg holdt meg litt tilbake for jeg følte han var en som falt for meg litt fort, sånt skremmer meg litt..

Hun hadde ikke svart da! Men uansett, han var jo ute etter ligg.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Dette er jo lenge siden, vi har vært sammen i et og et halvt år nå. Så.. betyr det noe lenger? Er det noe å tenke på og ... reagere på?

Da jeg så dette ville jeg bare slå opp, vet ikke jeg..

Han hadde forresten en konferanse i samme byen jeg var hos foreldrene, der han besøkte meg og vi hadde sex for første gang, litt før der (usikker på dato), hadde jeg sagt jeg var forelsket i han, ikke usikker mer.

Følte kanskje at det ble seriøst først når jeg sa jeg var forelsket, har det no å si før det da? Sånn egentlig?

Men.. Hun hadde spurt om planene hans den kvelden, han hadde bare skrevet: Er på en konferanse i ***...:) Ikke har han nevnt hovedgrunnen til at han orket å reise dit bare for det - meg.

Men han hadde blokkert henne, hun spurte om han hadde det og han sa nei og kom med all slags Unnskyldninger om at fb var klikk. Hun var ikke lett å si nei til tydeligvis, han klarte jo ikke det.

Siste meldingen fra henne var en uke etter igjen, der hun skriver at hun hører lite fra han lengre, at han bare skulle ta kontakt om han ville møtes. Og det var siste meldingen i samtalen dems. Han har ikke snakket med henne siden.

Hva ville dere gjort? Ærlig?

Skal jeg la gå?

Plager meg at han har sagt "du har vært eneste jenta for meg siden dagen jeg møtte deg", så mange ganger, når det ikke er i nærheten av sannheten engang!

Han hadde til og med sex med ei imens vi flørtet, sendte bilder, gledet oss til han skulle komme oppover og vi skulle møtes og bli enda bedre kjent..

Deres mening?

Han er en fantastisk mann, det er han virkelig. Er bare redd for at han ikke var helt den jeg trodde han var..

Jeg må bare ha andres synspunkt på dette føler jeg, jeg har ikke peiling ..

Takker så mye på forhånd!!!

Anonymous poster hash: cb8c2...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner at det stikker litt i hjertet å lese noe sånt, hadde ikke likt det heller. Men det er også straffen du fortjener for å snoke i hans private ting. Og hvis du roer ned følelsene litt, og tenker rasjonelt over det hele, vil du sikkert også se at det er urimelig av deg å forvente at du på den tiden skulle være hele hans liv, at han ikke skulle holde andre muligheter åpne, at han skulle si nei til litt heftig sex med en ex, alt dette bare fordi han nettopp har "møtt deg". Kun en komplett idiot ville satset alt på ei som han syntes var søt, men som han på ingen måte kjente godt nok, ihvertfall dersom han også hadde andre muligheter. Det ville vært direkte selvdestruktiv adferd. Og det er bra at typen din ikke er en komplett idiot, og det er bra at han har hatt andre muligheter, for det kan bety at det å være kjæresten din er en veloverveid beslutning han har tatt fordi han faktisk liker deg så godt. Så slapp av, og behold.

Endret av evnukken
Skrevet

Let it go...

Skrevet

Jeg hadde latt det ligge - alle har en fortid, og mange har allerede noe på gang med noen selv om "den rette" plutselig skulle dukke opp. Han kunne nok ha avsluttet med hun andre på dagen, men han visste vel ikke helt hvor han hadde deg, og da blir man ganske usikker og egoistisk i tankegangen. Hun andre var nok back-up, om du skjønner. I tillegg er det lenge siden, så bare la det ligge. Tenk heller fremover. :)

Skrevet

Han valgte deg og kuttet ut henne. Det er alt som betyr noe.

Har opplevd noe lignende selv - det er synd at du oppdaget de meldingene, fordi de ligger liksom og kverner rundt i hodet i lang tid. Prøv å glem dem! Sex betyr ikke like mye for menn, og han tenkte sikkert at han fremdeles var singel og klarte ikke å si nei. Men så har han blitt sammen med deg og kuttet ut disse andre. Tror det er ganske mange menn som holder på slik - det eneste som betyr noe er at du er den eneste nå. Syns ikke du skal holde dette mot ham (selv om det er vanskelig), du skulle aldri ha snoket i meldingene hans.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg aldri skulle snoket, men jeg fant iallefall ut at han er trofast, Så det var litt win-lose situasjon dette her.

Men jeg er utrolig takknemlig for svar, da lar jeg det ligge. Ja det vil kverne i hodet mitt lenge nå, men vi var jo ikke sammen enda, og ja.. Han har jo vært kun min i ettertid av det der, etter vi ble ordentlig sammen.

Tusen takk for forståelse!! :)

Anonymous poster hash: cb8c2...513

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...