AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Ble singel for rundt en måned siden. For noen dager siden rota jeg med en kompis og nå har jeg dritdårlig samvittighet, blir gal av meg selv her! For en tankegang. Noen som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: 747f8...597
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Hva har du dårlig samvittighet for? Ovenfor eksen, kompisen din, hva kommer den av? Anonymous poster hash: 3d550...da2
Apehjerne Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Neppe unormAlt. Er bare gått en mnd så du har vel fremdeles sterke bånd til denne personen og dermed føler at du nesten er " utro"
Gjest daisydaisy Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Av hensyn til han så kunne du godt ha ventet litt, (er vel en uskreven tre-måneders regel?), men av hensyn til deg selv ser jeg ikke hvorfor du skal ha dårlig samvittighet. Føler du det så gjør du det. Skjønt, jeg hadde blitt knust hadde jeg fått vite om det, dersom min nåværende kjæreste hadde rotet med noen andre en måned (eller flere) etter vi har gjort det slutt. Men så lenge du ikke forteller det til eks-kjæresten din, eller til noen som kan komme til å fortelle ham det går det vel fint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå