Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Kjæresten" min har i noen mnd drevet med slanking. Har ikke lagt meg borti det, og jeg har latt hun styre sitt eget løp. Vi har ett avstandsforhold, og når hun har vært hos meg har hun laget sin egen mat osv. Hun har gått ned 13kg og veier nå 47kg. Hun er ikke så veldig høy, i underkant av 160cm. Greia er at hun har utviklet spiseforstyrrelser og ikke greier å spise mer enn 900 kalorier daglig. Dette har ført til at faren har koblet inn lege og psykolog, og hun er nå under behandling. Greia er at hun ringte meg her om dagen og slo opp, fordi hun trenger tid for seg selv og at det eneste fokuset i livet hennes er på mat, vekt og kalorier for tiden, i tillegg til at hun ikke har overskudd til noe, og dermed stenger alt og alle ute. Hun sitter bare hjemme alene og vil ikke være med noen. Jeg føler meg som en dritt som ikke har stoppet henne før det gikk for langt, og jeg innser nå at jeg har mista jenta i mitt liv. Men hun sier at vi kan bli sammen igjen når hun er fiksa. Hun er ganske populær blant gutter, og jeg kjenner veldig på sjalusien når jeg ser at gutter kommenterer bildene hennes på fb osv. Jeg har sagt at vi kan fortsette og være sammen, men at vi ikke trenger å møtes før hun er klar for det, selv om jeg selvsagt vil være med henne hele tiden og hjelpe hun gjennom dette. Men hun vil ikke ha kjæreste nå? Hadde hun virkelig villet hatt meg ville hun vel fortsatt vært sammen med meg og latt meg hjelpe henne gjennom prosessen her? :( er livredd for at hun bruker spiseforstyrrelsen som en unnskyldning for å slå opp så hun kan møte andre gutter..

Anonymous poster hash: 9a8d0...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm.. La henne fokusere på seg selv. Bare la henne vite at du er her for henne i mellomtiden.

Skrevet

Hun er syk, og har neppe overskudd til å treffe andre gutter uansett - så ville ikke vært bekymret for det. Jeg tenker at personer med spiseforstyrrelser er ganske selvdestruktive, og lett kan skyve unna de som står de nærmest. Ganske naturlig om man er langt nede. Jeg hadde gitt henne tid - si at du uansett ikke kommer til å treffe noen andre, og at du er der for henne når hun er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...