AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Bare av ren nysgjerrighet. Har møtt en fantastisk gutt som jeg holder på med, men tenker å vente to til tre måneder. Hvor lang tid tok det for dere? Hvordan var det etterpå? Anonymous poster hash: 45fbd...a5d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Tror det gikk ca. 2 måneder fra vi begynte å holde på til vi lå sammen Heldig du er, savner den nyforelskede følelsen! Anonymous poster hash: 1ae0b...653
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Vi snakket sammen på nett og tlf i flere år først, møttes på en onsdag også sov han hos meg lørdag til søndag. Need I say more? Vi er jo fortsatt sammen, men noen ganger skulle jeg ønske vi venta lenger av en eller annen grunn.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Tror det gikk ca. 2 måneder fra vi begynte å holde på til vi lå sammen Heldig du er, savner den nyforelskede følelsen!Anonymous poster hash: 1ae0b...653 Er så nyforelsket at jeg nesten dør, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Klarer verken sove eller spise, men går rundt med et idiotisk smil hele dagen Men sånn er det vel med nyforelskelse, spesielt siden dette er min første forelskelse! HeheAnonymous poster hash: 45fbd...a5d 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Vi snakket sammen på nett og tlf i flere år først, møttes på en onsdag også sov han hos meg lørdag til søndag. Need I say more? Vi er jo fortsatt sammen, men noen ganger skulle jeg ønske vi venta lenger av en eller annen grunn. Så koselig at dere fortsatt er sammen! Jeg føler for å vente minst 2 mnd, heldigvis var det han som foreslo det først Anonymous poster hash: 45fbd...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Møtte min mann på nettet, og første møtet vet jeg ikke om jeg skal kalle en date, var bare å tok en kaffe for å sjekke at vi var de vi sa vi var:P Så dro vi på date noen dager etter. Så teknisk sett hadde vi vel sex på første daten Men jeg hadde hatt sex-tørke i sånn et år så jeg kunne pult en kaktus... Vært i lag i snart 6 år:) Men synes det er for dumt å si at man må vente så og så lenge før man har sex hvis ikke er forholdet dømt, noen kan tro jeg er løs osv., kan ikke bare folk gjøre det de har lyst til? Samtykke&beskyttelse. Go nuts. Anonymous poster hash: d924a...528 8
Birdo Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Så koselig at dere fortsatt er sammen! Jeg føler for å vente minst 2 mnd, heldigvis var det han som foreslo det først Anonymous poster hash: 45fbd...a5d Ja, lønner seg å bli litt mer komfortable på hverandre først, men det kan man jo bli en dag etter eller måneder etter I mitt tilfelle var det jeg som pusha på å ikke vente, men jeg var dårlig på den tiden dessverre, psykisk. Han visste selvfølgelig ikke omfattelsen av psykdommen min på det tidspunktet, han hadde aldri utnytta meg på noen måte.(han har hatt endel dårlig samvittighet i ettertid) Det var kanskje ikke beste starten på et forhold, men vi har da holdt sammen og gifter oss til neste sommer
Porcelain Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Lå sammen første gang vi møttes. Det er snart 7 år siden 😊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Møtte min mann på nettet, og første møtet vet jeg ikke om jeg skal kalle en date, var bare å tok en kaffe for å sjekke at vi var de vi sa vi var:P Så dro vi på date noen dager etter. Så teknisk sett hadde vi vel sex på første daten Men jeg hadde hatt sex-tørke i sånn et år så jeg kunne pult en kaktus... Vært i lag i snart 6 år:) Men synes det er for dumt å si at man må vente så og så lenge før man har sex hvis ikke er forholdet dømt, noen kan tro jeg er løs osv., kan ikke bare folk gjøre det de har lyst til? Samtykke&beskyttelse. Go nuts.Anonymous poster hash: d924a...528 Vi har det så utrolig godt sammen uten sexen. Vi sover sammen hele tiden, og klarer ikke holde hendene unna hverandre er eneste minutt. Veldig mye kyssing, og veldig kjærlige mot hverandre Men vil at vi virkelig skal kjenne hverandre og alt det der, får vi har samleie. (gjort alt annet enn samleie ) Har det så bra med han nå, redd for at sex skal forandre kjemien mellom oss, før tiden er inne Anonymous poster hash: 45fbd...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Ja, lønner seg å bli litt mer komfortable på hverandre først, men det kan man jo bli en dag etter eller måneder etter I mitt tilfelle var det jeg som pusha på å ikke vente, men jeg var dårlig på den tiden dessverre, psykisk. Han visste selvfølgelig ikke omfattelsen av psykdommen min på det tidspunktet, han hadde aldri utnytta meg på noen måte.(han har hatt endel dårlig samvittighet i ettertid) Det var kanskje ikke beste starten på et forhold, men vi har da holdt sammen og gifter oss til neste sommer Komfortabel er jeg med han. Han er den første gutten som jeg har turt å vise meg uten sminke til, heldigvis sier han at jeg er veldig vakker uten sminke Føler meg som verdens heldigste 😍 Så flott at dere gifter dere, gratulerer så mye!Anonymous poster hash: 45fbd...a5d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Lå sammen første gang vi møttes. Det er snart 7 år siden 😊 Gratulerer med 7 år 😊 hvordan var det dere begynte å treffes etter første gangen?Anonymous poster hash: 45fbd...a5d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Vi hadde kjent hverandre i rundt fire år og han hadde vært på besøk her noen helger det siste halvåret før vi ble sammen. Etter vi ble sammen hadde vi sex etter to-tre uker, husker ikke helt Anonymous poster hash: 07588...b47
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 1 mnd. Fordi han var i forsvaret og kunne derfor ikke møtes før han kom hjem igjen. Om han ikke var i forsvaret hadde vi sikkert hatt sex på 3 date eller noe Med exen min hadde vi sex på 2 date. Jeg synes begge deler var like greit. Men nå er ikke jeg et menneske som tenker så mye over hva andre tenker om meg og følger slike rare regler om at man skal vente lenge med å ha sex, så jeg puler når det passer meg (og han jeg har sex med selvsagt) Anonymous poster hash: fcd1a...f25 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Bare av ren nysgjerrighet. Har møtt en fantastisk gutt som jeg holder på med, men tenker å vente to til tre måneder. Hvor lang tid tok det for dere? Hvordan var det etterpå?Anonymous poster hash: 45fbd...a5d Du virker veldig ung, og da er det naturlig at man er mer usikker siden man er mer uerfaren. Du trenger ikke tenke på at du skal vente så og så lenge. En del kan nok også gå lei av å vente 3 mnd før man har sex. Det hadde i alle fall jeg blitt, men for meg er sex en veldig viktig del av forholdet. Så bare ha det i bakhodet. Samtidig må du ikke ha sex før du er komfortabel med det. Anonymous poster hash: fcd1a...f25 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Du virker veldig ung, og da er det naturlig at man er mer usikker siden man er mer uerfaren. Du trenger ikke tenke på at du skal vente så og så lenge. En del kan nok også gå lei av å vente 3 mnd før man har sex. Det hadde i alle fall jeg blitt, men for meg er sex en veldig viktig del av forholdet. Så bare ha det i bakhodet. Samtidig må du ikke ha sex før du er komfortabel med det.Anonymous poster hash: fcd1a...f25 Jeg har hatt veldig mye sex, faktisk. Men du har helt rett i at jeg er ung. Hadde det ikke vært for at han er så stor tilhenger av å vente, hadde det nok blitt vanskeligere å knipe igjen. Men både han og jeg er veldig stor respekt for hverandres tanker om å vente Anonymous poster hash: 45fbd...a5d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Ca seks måneder. Fortsatt sammen. Anonymous poster hash: bf8cf...f9c
Sillicious Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Ca 2 måneder. Jeg har alltid vært flink med å vente med sex i forhold! Det er viktig for meg å se at det funker først. Sånn er jeg bare Har vært sammen i snart 2 år Har like mye sex enda som i starten da vi begynte med det
Gjest Gaea Skrevet 18. juli 2014 #18 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Har rævva hukommelse, men tror det var tredje gangen eller noe slikt. + var helt greit etterpå, har aldri skjønt greia med å skulle vente så lenge (om man faktisk vil da). Fortsatt sammen nå, to år senere. Endret 18. juli 2014 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #19 Skrevet 18. juli 2014 Ca 2 måneder. Jeg har alltid vært flink med å vente med sex i forhold! Det er viktig for meg å se at det funker først. Sånn er jeg bare Har vært sammen i snart 2 år Har like mye sex enda som i starten da vi begynte med det Litt samme tankegangen jeg (og han) har! Vil se at det funker ordentlig først, og tror det er verdt ventingen TsAnonymous poster hash: 45fbd...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #20 Skrevet 18. juli 2014 Men vil at vi virkelig skal kjenne hverandre og alt det der, får vi har samleie. (gjort alt annet enn samleie ) Har det så bra med han nå, redd for at sex skal forandre kjemien mellom oss, før tiden er inne Til opplysning så har du hatt sex med ham allerede. Du tror guttetiss i jentetiss gir en spesiell kjemisk reaksjon? Anonymous poster hash: 8dc20...ced 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå