Gå til innhold

Noen som er frivillig hos dyrebeskyttelesen e.l her inne? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Lurer på om noen her inne er frivillig/jobber for dyrebeskyttelsen eller lignende organisasjon. Jeg er veldig glad i å sy, og lurte på om det kan være bruk for puter, tepper, pledd eller annet der dyrene er (2 kattehjem i nærheten som omplasserer katter).

Har sett på ønskelister på nett, men der er det mest utstyr/vaskemidler og mat/sand/håndduker som går igjen, og da jeg har dårlig råd håper jeg å kunne bidra med noe annet :)

Har aldri besøkt noen av hjemmene da jeg lider av angst. Så hadde vært supert å vite om noe slikt hadde vært nyttig, eller om det er noe de allerede har i tonnevis og som aldri kommer til å bli brukt.

Håper noen vet :)

Anonymous poster hash: 43347...10c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Off topoc, men bor du i nærheten av bergen?

Anonymous poster hash: 421b2...a85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Trondheim.

Hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

Puter, tepper og pledd er alltid ønskelig, i alle fall der jeg bor hadde det blitt tatt godt imot. Hadde også en venninne som strikket og tovet små kurver som var store nok til 2-3 kattunger eller en voksen katt.

Anonymous poster hash: 64947...690
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Lurer på om noen her inne er frivillig/jobber for dyrebeskyttelsen eller lignende organisasjon. Jeg er veldig glad i å sy, og lurte på om det kan være bruk for puter, tepper, pledd eller annet der dyrene er (2 kattehjem i nærheten som omplasserer katter).

Har sett på ønskelister på nett, men der er det mest utstyr/vaskemidler og mat/sand/håndduker som går igjen, og da jeg har dårlig råd håper jeg å kunne bidra med noe annet :)

Har aldri besøkt noen av hjemmene da jeg lider av angst. Så hadde vært supert å vite om noe slikt hadde vært nyttig, eller om det er noe de allerede har i tonnevis og som aldri kommer til å bli brukt.

Håper noen vet :)

Å, så flott at du vil hjelpe til! Og for en fin måte å hjelpe på, til tross for angsten :)

Jeg anbefaler deg å sende mail rundt til forskjellige organisasjoner og høre hva de kunne vært interessert i å motta. Det koster bittelitt å skulle sende rundt om i landet, men hva med å opprette et kontonr som frivillige kan gi litt penger til frakt (og kanskje garn etc?)

Lykke til!

Skrevet

Fod har ihvertfall på sin ønskeliste at de vil ha strikkede catnip-mus, fleecetepper og kattesenger :) Se nettsidene for mer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...