Gå til innhold

Bill med ny bok

Skal du lese Bill Clintons bok?  

1. 1. Skal du lese Bill Clintons bok?

• Ja, dette er saftige og spennende saker
      0
    • Nei, jeg er ikke interessert i å vite hvor god/dårlig Lewinsky er til å spille fløyte
      13

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Bill har gitt ut ny bok. Kjør debatt.

PS! Håper ikke enkelte av våre fintfølende jenter synes dette er personhets, i så fall vil jeg beklage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lese. I don't care. Gjort er gjort, spist er spist, jeg har ikke behov for å lese 900 sider om en eks-president. Spesielt ikke når de som har lest den sier den er en eneste lang skryteliste, bortsett fra Lewinski-skandalen, som jeg er temmelig dritt lei. (Jøss, en mektig menneskemann er utro, wow, hadde aldri trodd det!)

Catzy

Skrevet

Nei, ærlig talt. Kan ikke for alt i verden forestille meg at han er så interessant som person at det skulle være nødvendig å fylle 900 sider...

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Ser ikke noe poeng i det.

Snakker han sant denne gangen da? Hehe.

Nei, men er ikke interessert i å lese om privatlivet hans.

Skrevet

Det er så mange bra bøker, så hvorfor sløse bort tid på noe slikt?

Gjest Frigg
Skrevet

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ... (etc)

Nei, skal ikke lese denne.

Skrevet
Nei' date=' ærlig talt. Kan ikke for alt i verden forestille meg at han er så interessant som person at det skulle være nødvendig å fylle 900 sider...[/quote']

Enig.

Gjest Virvel
Skrevet

Den type bøker finner jeg stort sett svært lite interessante, så jeg tviler på om jeg kommer til å lese den. Leser bare skjønnlitteratur, jeg.

Skrevet

Jeg har nesten nettopp lest biografien til Hillary Clinton - Levende historie, så jeg tror ikke jeg orker å gå igjennom mye av det samme igjen akkurat nå tror jeg. Men det kan være at jeg kommer til å lese den en gang, om ikke annet for å lese hva Bill Clinton selv sier om hele Lewinsky historien. Så jeg savner er kanskje alternativ..

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...