AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har egentlig ikke så mye kviser, men blir litt rød ved øynene og rundt nesa pluss at jeg har et lite arr på haka. Jeg har allerede en concealer fra Isadora, men den dekker ikke såå godt, vil gjerne ha en som er litt mer dekkende. Og helst en som ikke er dyretestet! Pris er ikke så farlig. Tips? Anonymous poster hash: ca5fa...b41
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Glo minerals sin concealer er gull verdt. Dekker utrolig godt! Anonymous poster hash: 148e6...20e
Colorama Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Synes elf sin stift-concealer er veldig dekkende! Pluss for å ikke teste på dyr, og svinbillig kjøpes kun på nett, men de har stort sett bra sminke om du vil prøve noe mer!
Prestekragen Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Make Up For Ever full cover. Helt fantastisk, dekker alt.
jennifer12 Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Har prøvd mange mange concealere, men den beste er nars creamy concealer helt klart! Men hvis du er ute etter en du kan kjøpe i en butikk i Norge, så er jo også mac pro longwear ganske bra.
Neva Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Den beste concealeren jeg vet om er Lóreal True Match Touche Magique Concealer. Men tror ikke Lóreal er dyrevennlig dessverre.
SuperFace Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Den beste concealeren jeg vet om er Lóreal True Match Touche Magique Concealer. Men tror ikke Lóreal er dyrevennlig dessverre. Lóreal er delvis dyrevennlige faktisk! De tester ikke sine produkter på dyr, men kjøper ingredienser fra andre selskaper som tester på dyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå