AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Da jeg gikk inn på treningssenteret i dag sto det en kvinne og avga en ganske emosjonell forklaring til en av de ansatte i forbindelse med noe som så ut som en krangel. Hørte ett eller annet om "så han sprøyte flaske på meg" før jeg gikk videre og så en annen seriøs treningsfyr få tilsnakk av en annen ansatt. Videre var det en 3. part som så ut til å gi vitneforklaring. Jenta satt ganske opprørt like ved meg og fortsatte treningen, og fikk litt trøsteprat fra en av de ansatte senere. Slår meg at jeg aldri ser to menn havne i den type konflikt, og at det alltid er minst en kvinne involvert når man ser krangling andre må gripe inn i for å stoppe. Forestilte meg noe sånn som at det oppsto en miforståelse om bruk av utstyr og at jenta bare ikke kunne la det gå og måtte sette seg i respekt og bli forstått helt til det smalt for han. Kan dette stemme tror dere? HAr kvinner e ekstrem tendens til å ta seg selv høytidelig og bare er ute av stand til å se mellom fingrene når det oppstår misforståelser der den ene parten kan gjøre noe litt egosentrisk? Anonymous poster hash: 1295d...61a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hvordan sprøyter man egentlig flaske på noen? Anonymous poster hash: 4bce2...dfa
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Hvordan sprøyter man egentlig flaske på noen? Anonymous poster hash: 4bce2...dfa Det vet jeg ikke. Det var det jeg overhørte. Anonymous poster hash: 1295d...61a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Blås nå i semantikken og svar på problemstillingen. Jeg siterer bare det jeg mener jeg overhørte, selv om det sikkert var galt. Anonymous poster hash: 1295d...61a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Men ja, hun var mørk og hadde sikkert noe innvandrerbakgrunn så mulig hun faktisk sa det, uten at det er relevant for problemstillingen. Anonymous poster hash: 1295d...61a
Gjest Imaginary Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Blås nå i semantikken og svar på problemstillingen. Jeg siterer bare det jeg mener jeg overhørte, selv om det sikkert var galt. Anonymous poster hash: 1295d...61a Det var jo det eneste bra med tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Det var jo det eneste bra med tråden. Det er jo en interessant problemstilling for oss som kan bli offer for sånn oppførsel. Anonymous poster hash: 1295d...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå