AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Jeg begynner å freake litt av meg selv. Jeg er bare 20 år, og det er utrolig mye jeg ikke husker noe særlig av i fra barndommen min. Ikke bare barndommen, men ungdomstid. Ting som skjedde i typ 8-9 klasse osv. Mine yngre brødre husker foreksempel ting som har skjedd, og de husker det godt. Jeg har bare svake minner, og føler ikke at jeg har vært der i det hele tatt. Er dette normalt? Fortrenger jeg ting? Anonymous poster hash: 9c6bd...9ef
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Nei,det er ikke helt normalt nei. En husker som regel godt fortid ved din alder. Har du grunn til å tro at du fortrenger ting?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg aner ikke, jeg bare husker svært lite. Det er spesiellt en hendelse, huset vårt brant ned da jeg var rundt 13 år. Både mine yngre brødre og eldre søster husker dette svært godt. Jeg derimot føler ikke at det har skjedd engang. ts Anonymous poster hash: 9c6bd...9ef
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Jeg aner ikke, jeg bare husker svært lite. Det er spesiellt en hendelse, huset vårt brant ned da jeg var rundt 13 år. Både mine yngre brødre og eldre søster husker dette svært godt. Jeg derimot føler ikke at det har skjedd engang. tsAnonymous poster hash: 9c6bd...9ef Du burde huske det! Tror du fortrenger ja. Er det plagsomt for deg?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Det er ikke direkte plagsomt. Men jeg føler jo litt at jeg lever i en slags boble når jeg føler fortiden bare er noe jeg har drømt om en gang som jeg kan huske svake biter fra... ts Anonymous poster hash: 9c6bd...9ef
Pixxie Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har det også slik. Blir nesten litt flau når det fortelles historier og jeg spør spørsmål og får som svar "men du var jo der du og?"...noen ganger later jeg bare som om jeg husker fordi jeg orker ikke å begynne å tenke på hvorfor jeg har glemt det. Tror ikke at jeg fortrenger ting heller, har ikke noen traumer eller noe vondt som har skjedd meg, bare husker det ikke!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Det er veldig masse som jeg ikke husker fra barndommen helt opp til for bare noen måneder siden, men så har jeg jo ikke hatt en så bra oppvekst heller, har skjedd mye vanskelig i livet mitt. Når noen begynner å fortelle om et dårlig minne fra tidligere så kan jeg ikke huske det litt en gang, fortrenger nok alt for mye.. Anonymous poster hash: 3ac03...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå