AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hva legger du i det å kjempe for noen? Hvor langt kan man gå, og hvordan gjør man det best uten å bli stalker? Har du kjempet for noen eller blitt kjempet for?Anonymous poster hash: 73d0f...2a5
Surriball Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg tenker at hvis jeg må kjempe for å få noen så er han egentlig ikke interessert i meg i utgangspunktet. Og jeg vil bygge forhold på gjensidig interesse. Å kjempe for noen er når det går trått i forholdet og man må jobbe for å få det til å funke. 4
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Hm. Minner meg om en av mine ekser. Han fortalte meg at han ville flytte fra meg,og hadde alt funnet leilighet. Jeg tok det fint,sa ok,det er det du vil? Senere sa han at han ønsket jeg ville kjempet mer for å beholde ham. Nei,ikke min stil. Så kjempe for noen? Unødvendig å forvente det.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg tenker mer på å kjempe for å få noen, enn å kjempe for å få et forhold til å fungere. Har jo lest og hørt om par der den ene ikke ville ha noe forhold, men der den andre ikke ga seg og til slutt ble de et par. Nysgjerrig på om det er flere som har opplevd dette.Anonymous poster hash: 73d0f...2a5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Ville aldri kjempet for at han skal like meg. Men med min nåværende gutt så må jeg kjempe litt for andre omstendigheter skal gå litt mer knirkefritt slik at jeg kan ha et mindre komplisert forhold til han Og sånn sett er jeg villig til å kjempe beinhardtAnonymous poster hash: 198c7...14c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Mi ex gjorde det slutt- og jeg var faktisk mentalt forbredt på det. Jeg var glad i han og elsket han. Men da han slapp "bomba" felte jeg aldri en tåre. Og jeg sa greit og dro. Han gråt og gråt. Og sa at han gråt fordi JEG ikke gråt. At det på en måte var FOR enkelt. Jeg forholdt meg rolig. Seks år etterpå traff jeg han igjen. Han sa rett ut at vi hadde gjort det slutt for tidlig. Og at han fortsatt ville ha meg tilbake. Inni meg visste jeg at det var KUN fordi jeg ikke kjempet for forholdet. At han da trodde at jeg ikke hadde rukket å elske han så inderlig som han håpet på. Men hvorfor skulle jeg kjempe? Når HAN gjorde det slutt og HAN liksom var den som elsket meg. Og slik er jeg også for gutter som spiller games. Hvis de ikke tar telefonen, prøver å gjøre seg kostbare og helt tydelig spiller et game for meg, så gidder jeg ikke mer. Jeg er ingen såkalt god kjemper. Trenger ikke dramatikk i livet mitt. Anonymous poster hash: 5253a...2a4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Det er greit å kjempe for forholdet hvis du oppriktig talt tror det har noe for seg. Noen ganger vil det vise partneren at du virkelig er interessert i å være med h*n og bare h*n. Som oftest tror jeg derimot ikke at det har noe for seg å kjempe hvis den ene parten allerede har gjort det slutt. F.eks har jeg en venninne som dumpet kjæresten sin etter noen år. Det hadde gått dårlig lenge, og hun følte at han ikke så henne, at de kranglet mye og at han ikke satte pris på henne. Han på sin side kjempet etter bruddet, ved å holde kontakt med henne og med felles venner, skrive brev til henne der han fortalte at han skjønte at hun hadde rett (med konkrete eksempler på hvordan han burde ha taklet gitte situasjoner som hadde vært - og hvordan han ville gjøre ting i fremtiden). Han kjøpte småting til henne der han virkelig traff blink på ting hun ønsket seg, viste med det omtanke og at han kjente henne. De ble sammen igjen og er fortsatt sammen, mange år senere. Hun elsket han, men hun trengte at han våknet opp og at det ble solide fornadringer i forholdet - noe det også ble. Men det er vel den eneste jeg kjenner som har kjempet for forholdet og fått det til. Anonymous poster hash: e10be...f79 1
Chloe- Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Jeg kan gjerne kjempe for noen, så lenge jeg ikke behøver å konkurrere mot noen. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Hm. Minner meg om en av mine ekser. Han fortalte meg at han ville flytte fra meg,og hadde alt funnet leilighet. Jeg tok det fint,sa ok,det er det du vil? Senere sa han at han ønsket jeg ville kjempet mer for å beholde ham. Nei,ikke min stil. Så kjempe for noen? Unødvendig å forvente det.skjønner det litt om man føler man blir tatt for gitt eller om man reagerer nonchalant når den andre sier han/ hun vil flutte fordi man ikke føler at den andre bryr seg... men da er det jo bedre å være ærlig å si det rett ut da så klart
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 skjønner det litt om man føler man blir tatt for gitt eller om man reagerer nonchalant når den andre sier han/ hun vil flutte fordi man ikke føler at den andre bryr seg... men da er det jo bedre å være ærlig å si det rett ut da så klart Hadde han tatt opp at han vurderte å flytte,så harde jeg nok reagert annerledes. Men når han alt hadde funnet leilighet,så så jeg ikke vitsen med å kjempe for ham i det hele tatt. En tar jo helst opp slike ting før en er på vei til å flytte :-) En får heller være ærlig og litt sårbar,så tar en det derfra.
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Hadde han tatt opp at han vurderte å flytte,så harde jeg nok reagert annerledes. Men når han alt hadde funnet leilighet,så så jeg ikke vitsen med å kjempe for ham i det hele tatt. En tar jo helst opp slike ting før en er på vei til å flytte :-) En får heller være ærlig og litt sårbar,så tar en det derfra.Det er sant. Du kunne jo ikke lese tanker og skjønne at han ville du skulle kjempe for han
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Hm. Minner meg om en av mine ekser. Han fortalte meg at han ville flytte fra meg,og hadde alt funnet leilighet. Jeg tok det fint,sa ok,det er det du vil? Senere sa han at han ønsket jeg ville kjempet mer for å beholde ham. Nei,ikke min stil. Så kjempe for noen? Unødvendig å forvente det. noen ganger trengs det faktisk. det er noen ganger alfa omega for den som har et ønske om å forlate forholdet. exen min kjemper for meg nå, men han er desverre for sent ute Anonymous poster hash: 5aef3...ac2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #13 Skrevet 18. juli 2014 Ehh.. Å stalke noen er vel ikke helt innafor? Da hadde jeg ringt politiet du, uansett hvor mye du "kjempet" når det er slutt så er det slutt. Anonymous poster hash: 255f8...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå