AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Når VI har date sammen blir det biff (mannen kan steke den perfekt, jeg kan ikke) med fløtepoteter, soppstuing, asparges og hvitløksbrød. Når jeg skal lage blir det ofte noe som med ovnsstekt kylling med en philadelphia, blåmuggost+ inni, og bacon rundt. Gjerne med pasta med en fløtesaus eller ris Anonymous poster hash: b9c4a...c9c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Når VI har date sammen blir det biff med fløtepoteter, soppstuing, asparges og hvitløksbrød. Legges opp på en glohet tallerken, på¨et solid spisebord, som tåler litt, som igjen står på et fløyelsteppe, og serveres iført kun ståpikk og lakksko Anonymous poster hash: 8b4e1...881 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Slenger en pizza eller to i ovnen.Anonymous poster hash: 2ad6d...718
moff Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Lenge siden jeg datet kjæresten nå. Men husker jeg serverte enchiladas første gangen. Super god mat som kan gjøres klar i ildfast form før daten og settes i ovnen når dere blir sultne, eller lage sammen :-) mannen lagde eplekake første gang og rakk ikke lage noe annet. kaken ble ganske mislykket så vi endte opp med å bestille mat. Men det var virkelig en skikkelig ice breaker :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Menn elsker biff. Med tilbehør. Har egentlig hatt uhyggelig mange ekser,og alle elsker biff:-)
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Med fløtegratinerte (hjemmelagd)poteter eller pomme frites. Salat er et must. For meg. Blir for Heavy ellers. Tror menn klarer seg uten,men med baguett(og smør).
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Det kommer jo an på hva slags mann du dater? Min hadde ikke blitt særlig imponert hvis jeg hadde servert han biff på første datene. Det er jo da man skal imponere litt, eller? Det er jo også tung mat, ikke akkurat egnet for litt sengekos etterpå. Men nå er jo min mann over snittet glad i mat og vin, da. Jeg tror jeg serverte asiatisk-inspirert lakserett første gangen. Anonymous poster hash: 5daa8...06a 2
Gjest KateW Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Har aldri servert biff, med baguette og smør, tror jeg. Jeg har en karibisk nøttekylling som er en høydare, ulike fiskeretter, jeg lager en veldig god svin og linsegryte en chili con carne, de to sistnevnte kan jeg sette over flere timer før daten kommer, og de blir veldig gode, ved å stå og putre på ovnen. Jordbær dyppet i mørk sjokolade til dessert, eller en annen lett fruktbasert dessert.
Gjest Heartbeat Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Menn elsker biff. Med tilbehør. Har egentlig hatt uhyggelig mange ekser,og alle elsker biff:-) Samme her Alle har elsket biff med tilbehør
Gjest daisydaisy Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Mennene deres er heldige! Er ikke så flink til å kokkelere jeg... Heldigvis har han ikke altfor store problemer med å lage mat til oss, eller å samarbeide om matlagingen
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Samme her Alle har elsket biff med tilbehør Jupp. Biff og passende dessert ;-) da er en mann på vei til himmelen :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå