Gå til innhold

Blir hånet av venninner pga ny type og hans arbeid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har seg altså slik at han heter Reidar og jobber på Skeidar, og det synes de er SÅ hysterisk morsomt, men jeg begynner å bli litt lei men de vil ikke la det ligge! De driver og sier at 'det neste er vel at jeg blir sammen med en som heter Bongo fra Kongo'.

Er dette greit, ville dere også moret dere over dette?

Anonymous poster hash: c5d03...5ae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare en fleip de ikke mener noe med.

Skammer du deg litt over ham, innerst inne?

Anonymous poster hash: 21060...c74
AnonymBruker
Skrevet

Men det ER jo faktisk litt morsomt. :laugh:

Anonymous poster hash: 200ce...f8c
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ikke for å være ekkel - men det var ganske artig :P

Anonymous poster hash: febf2...d25
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dropp de. En gang er nok!

Anonymous poster hash: 66e96...f87
AnonymBruker
Skrevet

De har det morro på din bekostning.

Anonymous poster hash: 66e96...f87
Skrevet

:ler: Slapp av de blir lei av å tulle om det etterhvert. Det er jo ikke noe vondt ment mot deg.

Gjest Knuse
Skrevet

Synes i grunn det sier mer om dem jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Rull sammen en avis og klapp til dem i skolten med hver gang de gjentar vitsen.

Det blir litt på linje med alle kassaansattes mareritt: "Høhø, nei, jeg vil ikke ha kvitteringen, jeg får jo ikke igjen på skatten likevel, høhøhø!". Ja, det var sikkert morsomt de to første gangene, men den hundreogtrettifjerde gangen begynner det å gå en på nervene.

Anonymous poster hash: b041f...b34
  • Liker 7
Skrevet

Må innrømme at jeg lo litt selv nå 😄 Men vennene dine blir garantert leie av spøken etterhvert. Skjønner deg altså; hadde blitt lei selv.

• Liker 1
Skrevet

Det var jo bare moro da! Ler han ikke selv av det også? Hvis han ler av det (og det vil jeg jo tro, de fleste har såpass selvironi) så burde du også kunne le av det :) De vil ihvertfall fortsette om du reagerer på det. Le med så vil det gå over.

AnonymBruker
Skrevet

Blir det for ille får han bytte jobb og begynne på Bohus istedet.

Anonymous poster hash: b041f...b34
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en svoger som heter Roger, ingen ler.

• Liker 2
Gjest daisydaisy
Skrevet

Vil tro dette er deres forsøk på å skape noe internt.

Skrevet

Jo mer du viser at det går innpå deg, jo mer vil de nok holde på, fordi at de får reaksjoner :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Trøst deg med at min kone heter Hege, og hun jobber som lege.

Anonymous poster hash: ec8ef...e0e
  • Liker 8
Skrevet

Ja, det har seg altså slik at han heter Reidar og jobber på Skeidar, og det synes de er SÅ hysterisk morsomt, men jeg begynner å bli litt lei men de vil ikke la det ligge! De driver og sier at 'det neste er vel at jeg blir sammen med en som heter Bongo fra Kongo'.

Er dette greit, ville dere også moret dere over dette?

Anonymous poster hash: c5d03...5ae

Hahaha... Hadde jeg hett Reidar og jobba på Skeidar hadde jeg jo hatt tidenes åpningsreplikk for å sjekke damer ihvertfall... Tror det bare er å le med altså.., for det var morsomt..:)

Og du heter Gunn og tar`n.....

• Liker 1
Skrevet

Sikkert morsomt de første gangene, men man blir jo lei etter hvert.. Blir så teit å klistre på seg et smil alle ser er falskt for at man skal vise at man ikke tar seg nær av det på en måte. Sånn som en over her skrev, det finnes grenser for hvor mange ganger man kan le oppriktig av kunden som ikke får igjen på skatten.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke nødvendigvis "Reidar på Skeidar" som er så himla festlig lenger. Men din reaksjon som trigger spøkefuglene. Så lenge du viser at du er lei, eller blir sur så synes de det er festlig.

Begynn å bare se dumt på de eller ignorer. Eller vær med på spøken til de ikke gidder mer.

Elementær barnehagekunnskap :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...